logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

#RówniTeraz – akcja Ofeminin.pl i Forbes Women

  PR 06.08.2021, przeczytano 283 razy

Akcja #równiteraz to kolejny etap, po inicjatywie #nieczekam107lat, kampanii poświęconej uświadamianiu problemu nierówności płci. Przez 8 miesięcy Ofeminin.pl oraz Forbes Women będą podpowiadać i odnajdywać z gronem ekspertów, rozwiązania niwelujące nierówności w życiu prywatnym i zawodowym; w sierpniu – nierówność w przywództwie, we wrześniu – nierówność w pracy, w październiku – nierówność w seksie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rowniteraz-%E2%80%93-akcja-ofeminin.pl-i-forbes-women,392542,artykul.html

Kampania #nieczekam107lat uświadomiła, że potrzeba ponad wieku na wyrównanie szans kobiet w Polsce.

To na nas mediach, ale i firmach, leży szczególna odpowiedzialność – wyjaśnia Olga Korolec, Group Sustainability Director w Ringier Axel Springer Polska. – Powinniśmy być w awangardzie działań, takich jak sprawiedliwość płacowa, obowiązkowe szkolenia z zakresu nieświadomych uprzedzeń oraz wprowadzać rozwiązania, które pomogą zapewnić kobietom równe szanse. Musimy szczególnie dbać o tę grupę, a ona wciąż boryka się z wieloma problemami. Ludzie są gotowi na zmiany. A marki i firmy mają do odegrania kluczową rolę w budowaniu społeczeństwa, które służy wszystkim – dodaje Olga Korolec.

Akcja #równiteraz ma służyć wszystkim kobietom, które usłyszały w dzieciństwie, że nie powinny wspinać się po drzewach – wyjaśnia Karolina Gołuchowska, p.o. redaktorka naczelna Ofeminin.pl. Wszystkim, które nie były traktowane poważnie w pracy, chociaż miały największe kompetencje. Tym, które przetrwały przemoc seksualną i które słyszały, że są zołzami, mimo że były po prostu asertywne. Mogłabym wymieniać w nieskończoność, ale przekaz jest jeden. Wyrównajmy wreszcie boisko do gry. To się po prostu opłaca. Wszystkim – dodaje Karolina Gołuchowska.

Dodatkowo, jak podkreśla Aleksandra Karasińska, redaktorka naczelna Forbes Women Polska:

– Zniechęcanie młodych dziewcząt do kariery w STEM (z ang.- science, technology, engineering, mathematics), uprzedzenia przy rekrutacji, a wreszcie kara za macierzyństwo, czyli pay gap oraz szklany sufit, to zjawiska, które nie tylko utrudniają realizowanie się na polu zawodowym, ale czasem skutkują nawet wykluczeniem z rynku pracy. Nowocześni pracodawcy to tacy, którzy nadążają nie tylko za postępem technologicznym, ale i za zmianami społecznymi i pokoleniowymi – dodaje Aleksandra Karasińska.

Akcję #równiteraz wspierają partnerzy merytoryczni i ich eksperci: UN Global Compact Network Poland – partner strategiczny oraz Sieć Przedsiębiorczych Kobiet, Fundacja Kosmos dla dziewczynek, ASHOKA, Fundacja Sexed.pl, a także Okresowa Koalicja.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Według raportu specjalnego „Biura Reklamy 2021”, realizowanego przez Kantar Polska na zlecenie redakcji magazynu „Media Marketing Polska”, Biuro Reklamy Ringier Axel Springer Polska zdobyło pierwsze miejsce i tytuł „Biura Reklamy Internetowej Roku” oraz wyróżnienie w kategorii „Biura Reklamy Prasowej. Dzienniki”.
„Paszporty wolności” - nowa inicjatywa Telewizji Polskiej
„Paszporty wolności” to wyjątkowy projekt Zarządu Telewizji Polskiej, którego celem jest przywrócenie pamięci i zasłużonego miejsca w historii jej nieznanym bohaterom, dla których patriotyzm, odwaga i prawda były jedynym słusznym wyborem w czasach walki z systemem komunistycznym w powojennej Polsce.
Wśród 7 prac nominowanych w kategorii Reportaż audio do tegorocznych nagród Grand Press znalazł się cykl „Piecza” dziennikarza Radia TOK FM Michała Janczury.
Kody QR na antenie TVN24
TVN24 wprowadziła przy wybranych programach pojawiające się na ekranach kody QR. Po zeskanowaniu, kod przekierowuje widza do portalu tvn24.pl, bezpośrednio do powiązanego z emitowanym materiałem artykułu. Kod QR pojawia się podczas najważniejszych i najciekawszych informacji czy reportaży z kraju i ze świata. Do tej pory największą popularności cieszyły się wiadomości o...
W raporcie „Biura Reklamy 2021” przygotowanym przez branżowy magazyn „Media&Marketing Polska” Grupa Wyborcza - zespół sprzedaży Wyborcza.pl i „Gazety Wyborczej” zdobył nagrodę specjalną oraz tytuł „Speca od cyfryzacji”. Tandem Media otrzymał wyróżnienie za oferowanie atrakcyjnych formatów i rozwiązań, a AMS został doceniony za wyznaczanie ekologicznych trendów w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764