logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

#RówniTeraz – akcja Ofeminin.pl i Forbes Women

  PR 06.08.2021, przeczytano 656 razy

Akcja #równiteraz to kolejny etap, po inicjatywie #nieczekam107lat, kampanii poświęconej uświadamianiu problemu nierówności płci. Przez 8 miesięcy Ofeminin.pl oraz Forbes Women będą podpowiadać i odnajdywać z gronem ekspertów, rozwiązania niwelujące nierówności w życiu prywatnym i zawodowym; w sierpniu – nierówność w przywództwie, we wrześniu – nierówność w pracy, w październiku – nierówność w seksie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rowniteraz-%E2%80%93-akcja-ofeminin.pl-i-forbes-women,392542,artykul.html

Kampania #nieczekam107lat uświadomiła, że potrzeba ponad wieku na wyrównanie szans kobiet w Polsce.

To na nas mediach, ale i firmach, leży szczególna odpowiedzialność – wyjaśnia Olga Korolec, Group Sustainability Director w Ringier Axel Springer Polska. – Powinniśmy być w awangardzie działań, takich jak sprawiedliwość płacowa, obowiązkowe szkolenia z zakresu nieświadomych uprzedzeń oraz wprowadzać rozwiązania, które pomogą zapewnić kobietom równe szanse. Musimy szczególnie dbać o tę grupę, a ona wciąż boryka się z wieloma problemami. Ludzie są gotowi na zmiany. A marki i firmy mają do odegrania kluczową rolę w budowaniu społeczeństwa, które służy wszystkim – dodaje Olga Korolec.

Akcja #równiteraz ma służyć wszystkim kobietom, które usłyszały w dzieciństwie, że nie powinny wspinać się po drzewach – wyjaśnia Karolina Gołuchowska, p.o. redaktorka naczelna Ofeminin.pl. Wszystkim, które nie były traktowane poważnie w pracy, chociaż miały największe kompetencje. Tym, które przetrwały przemoc seksualną i które słyszały, że są zołzami, mimo że były po prostu asertywne. Mogłabym wymieniać w nieskończoność, ale przekaz jest jeden. Wyrównajmy wreszcie boisko do gry. To się po prostu opłaca. Wszystkim – dodaje Karolina Gołuchowska.

Dodatkowo, jak podkreśla Aleksandra Karasińska, redaktorka naczelna Forbes Women Polska:

– Zniechęcanie młodych dziewcząt do kariery w STEM (z ang.- science, technology, engineering, mathematics), uprzedzenia przy rekrutacji, a wreszcie kara za macierzyństwo, czyli pay gap oraz szklany sufit, to zjawiska, które nie tylko utrudniają realizowanie się na polu zawodowym, ale czasem skutkują nawet wykluczeniem z rynku pracy. Nowocześni pracodawcy to tacy, którzy nadążają nie tylko za postępem technologicznym, ale i za zmianami społecznymi i pokoleniowymi – dodaje Aleksandra Karasińska.

Akcję #równiteraz wspierają partnerzy merytoryczni i ich eksperci: UN Global Compact Network Poland – partner strategiczny oraz Sieć Przedsiębiorczych Kobiet, Fundacja Kosmos dla dziewczynek, ASHOKA, Fundacja Sexed.pl, a także Okresowa Koalicja.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764