logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Royal Ad dla Analizy.pl

  PR 26.07.2017, przeczytano 672 razy
ilustracjastrzałka

Do portfolio Royal Ad - sieci reklamowej dla segmentu premium - dołączył serwis internetowy Analizy.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/royal-ad-dla-analizy.pl,33237,artykul.html

Witryna Analizy.pl dostarcza informacji, danych, komentarzy oraz raportów z zakresu krajowych i zagranicznych funduszy inwestycyjnych, które pozwalają na podejmowanie właściwych decyzji na rynku kapitałowym. Serwis zajmuje się doradztwem oraz jest niezależnym ośrodkiem analitycznym, który na bieżąco monitoruje i szczegółowo bada sytuację w poszczególnych obszarach rynku kapitałowego.

Royal Ad posiada wyłączność na obsługę klientów agencyjnych, w zakresie planowania kampanii reklamowych na witrynie Analizy.pl.

- Serwis Analizy.pl to prestiżowa i dobrze znana w środowisku inwestycyjnym strona, dlatego bardzo cieszy nas rozpoczęcie współpracy. Dzięki pozyskaniu serwisu Analizy.pl, sieć Royal Ad będzie w stanie dotrzeć do wyselekcjonowanej grup użytkowników, jakimi są eksperci z branży finansów i bankowości – tłumaczy Piotr Tomaszewski, Senior Buying Manager Royal Ad.

Źródło: Royal Ad

www.royalad.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764