logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Royal Ad w IAB Polska

  PR 01.02.2018, przeczytano 479 razy

Wraz z początkiem roku, sieć reklamowa dla segmentu premium Royal Ad, dołączyła do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/royal-ad-w-iab-polska,35282,artykul.html

Royal Ad skupia luksusowe witryny internetowe, docierające do tzw. Premium Users. Sieć zapewnia kompleksowe rozwiązania marketingowe – głównie w obszarze reklamy online (display, mailing, content marketing), jak również oferuje działania promocyjne w wybranych tytułach prasowych, a także reklamę niestandardową podczas ważnych wydarzeń ze świata biznesu i sztuki.

- Przystąpienie Royal Ad do IAB Polska to naturalny krok w rozwoju naszej sieci, który pozwoli nam aktywnie współtworzyć polski rynek reklamy. Przez cztery lata naszej działalności, zbudowaliśmy silną pozycję na rynku. Chcemy aktywnie uczestniczyć w procesie tworzenia standardów i wypracowaniu pozytywnych praktyk. Szczególnie ważna jest dla nas możliwość wymiany wiedzy i doświadczeń z innymi członkami IAB. Przystąpienie do Związku Pracodawców Branży Internetowej daje nam silną motywację do dalszego rozwoju – tłumaczy Marcin Rupiński, CEO Royal Ad.

Źródło: Royal Ad

www.royalad.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764