Magdalena Pułtorak-Gadomska objęła stanowisko Head of Agency Sales w Royal Ad, sieci reklamowej dla segmentu premium.
Magdalena Pułtorak-Gadomska z branżą reklamową jest związana od 2006 roku. Pierwsze doświadczenia zdobyła jako Account Executive w Grupie Onet.pl., gdzie zajmowała się m.in. zakupem i sprzedażą kampanii reklamowych oraz pozyskiwaniem klientów. Następnie objęła stanowisko Kierownika Sprzedaży Bezpośredniej w o2.pl. Przez ponad 3 lata pracowała również dla Polskiego Radia, jako Kierownik Działu Sprzedaży Multimediów. Do jej głównych obowiązków należało przygotowywanie koncepcji i ofert akcji cross-mediowych (www + radio + TV), ich realizację i nadzór.
Z siecią reklamy Royal Ad związana jest od 2015 roku, gdzie zaczynała od stanowiska Senior Sales Managera. Do jej obowiązków należało: planowanie kampanii reklamowych i zakup mediów, obsługa domów mediowych i agencji, a także realizacja kampanii reklamowych na rynki międzynarodowe. W czerwcu bieżącego roku, Magdalena Pułtorak-Gadomska awansowała w strukturach agencji i obecnie zajmuje stanowisko Head of Agency Sales. Jako kierownik działu sprzedaży jest odpowiedzialna, między innymi za opracowywanie strategii zakupowej dla klientów premium, dbałość o jej realizację oraz sprawowanie nadzoru nad zespołem.
- Naszym celem jest budowanie silnego i zaufanego zespołu, nastawionego na utrzymywanie wysokiego poziomu obsługi klientów premium. Stawiamy również na rozwój naszych pracowników i ciągle dbamy o podnoszenie ich kwalifikacji, dając możliwość awansu. Bardzo cieszymy się, że Magda objęła w Royal Ad stanowisko kierownicze. Dzięki jej wieloletniemu doświadczeniu i wiedzy, możemy jeszcze lepiej realizować zakładane cele oraz odpowiadać na potrzeby naszych klientów – mówi Marcin Rupiński, CEO Royal Ad.
Źródło: Royal Ad