logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rozbudowa działu obsługi klienta w Schulzu.

  PR 30.06.2005, przeczytano 1556 razy
ilustracjastrzałka
Magdalena Latko Schulz

Zeszłoroczny dynamiczny rozwój Agencji Reklamowej Schulz, wpłynął na rozbudowę poszczególnych działów. Plany ekspansji, ewolucji własnego wizerunku oraz potrzeba sprawnej obsługi już pozyskanych klientów, spowodowały systematyczny wzrost zatrudnienia w agencji. Do zespołu działu obsługi klienta dołączyła Magdalena Latko na stanowisko junior accounte executive.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rozbudowa-dzialu-obslugi-klienta-w-schulzu.,2862,artykul.html

Magdalena Latko jest absolwentką Uniwersytetu Jagiellońskiego na kierunku Politologia. Ukończyła specjalizacje dziennikarską. Dotychczas pracowała jako specjalista ds. promocji Gazety Krakowskiej współtworząc oraz realizując kampanie wizerunkowe i produktowe. Do zespołu wnosi swoje zaangażowanie i doświadczenie w obsłudze dużych podmiotów gospodarczych. Literatura, pasja fotograficzna, nurkowanie to hobby, które w ciekawy sposób wpływa na wartość jej pracy. Po godzinach uwielbia eksperymentować z różnymi potrawami.

Schulz jest agencją reklamową typu full service. Będąc przyjacielem obsługiwanych brandów, stawia na unikalną osobowość swoich pracowników, którzy w niecodzienny sposób wpływają na jakość proponowanych usług. Schulz obecnie współpracuje między innymi z takimi markami jak Tesco, Colgate, Gazeta Prawna, Winiary, Bahlsen, Frosta, Prymat.

Źródło: Schulz

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764