Zeszłoroczny dynamiczny rozwój Agencji Reklamowej Schulz, wpłynął na rozbudowę poszczególnych działów. Plany ekspansji, ewolucji własnego wizerunku oraz potrzeba sprawnej obsługi już pozyskanych klientów, spowodowały systematyczny wzrost zatrudnienia w agencji. Do zespołu działu obsługi klienta dołączyła Magdalena Latko na stanowisko junior accounte executive.
Magdalena Latko jest absolwentką Uniwersytetu Jagiellońskiego na kierunku Politologia. Ukończyła specjalizacje dziennikarską. Dotychczas pracowała jako specjalista ds. promocji Gazety Krakowskiej współtworząc oraz realizując kampanie wizerunkowe i produktowe. Do zespołu wnosi swoje zaangażowanie i doświadczenie w obsłudze dużych podmiotów gospodarczych. Literatura, pasja fotograficzna, nurkowanie to hobby, które w ciekawy sposób wpływa na wartość jej pracy. Po godzinach uwielbia eksperymentować z różnymi potrawami.
Schulz jest agencją reklamową typu full service. Będąc przyjacielem obsługiwanych brandów, stawia na unikalną osobowość swoich pracowników, którzy w niecodzienny sposób wpływają na jakość proponowanych usług. Schulz obecnie współpracuje między innymi z takimi markami jak Tesco, Colgate, Gazeta Prawna, Winiary, Bahlsen, Frosta, Prymat.
Źródło: Schulz