logo
FORUM
Polska reklama i poligrafiaFORUM

Rozcinać czy tylko wygrzać

| 20.12.2011 17:12

Panie i Panowie zastanawiam się czy zawsze należy rozcinać folie na bokach busa w miejscu gdzie są łączone dwa panele karoserii takim jak by silikonem.
Do tej pory zawsze rozcinałem, ale może wystarczyło by tylko dobrze wygrzać?
Pozdrawiam

avatar użytkownika
+ + + + +

Wrocław
wiadomości: 516
w Signs.pl od 04.11.2011
IP: 89.76.142.XXX

| 21.12.2011 18:12

zapewne opini będzie 50/50%. My wgrzewamy ale po czasie wstaje nieznacznie ale mówimy Klienowi o tym przed oklejaniem wiec nie ma problemu Doszliśmy do wniosku że to i tak estetyczniejsze niż wycinki...

avatar użytkownika
+ + + + +

wiadomości: 419
w Signs.pl od 10.08.2010
IP: 78.154.65.XXX

| 22.12.2011 23:12

rad_WC, 2011-12-21 18:59
zapewne opini będzie 50/50%. My wgrzewamy ale po czasie wstaje nieznacznie ale mówimy Klienowi o tym przed oklejaniem wiec nie ma problemu Doszliśmy do wniosku że to i tak estetyczniejsze niż wycinki...

ja wycinam jeśli jest nadwozie jest białe i w jakiś jasny kolor oklejany , przy ciemnych grafikach dogrzewam , tylko najpierw tak jak kolega radzi powiedz klientowi

-----------------
Jeśli ktoś nazwie cie koniem, daj mu w twarz, jeśli zrobi to drugi raz powiedz, że jest głupi, jeśli zrobi to trzeci raz, może pora kupić siodło?

avatar użytkownika
+ + + +

po prostu K-LIN
wiadomości: 235
w Signs.pl od 08.10.2006
IP: 178.42.188.XXX

| 23.12.2011 15:12

Można jeszcze na krawędzi w tych miejscach polakierować bezbarwnym lakierem, żeby uniemożliwić dostawanie się wody i kurzu.

brak ikonki
+ + +

grodzisk mazowiecki
wiadomości: 128
w Signs.pl od 26.09.2007
IP: 79.162.61.XXX

Diplodoc Diplodoc | 24.12.2011 05:12

Każda szczelina technologiczna nadwozia wymaga rozcięcia folii.

-----------------

Diplodoc

| 24.12.2011 09:12

A nietechnologiczna?

-----------------

avatar użytkownika
+ + + + + + + +

wiadomości: 1241
w Signs.pl od 07.08.2005
IP: 78.8.59.XXX

w3m w3m | 24.12.2011 10:12

Diplodoc, 2011-12-24 05:44
szczelina technologiczna nadwozia


piękne sformułowanie
można by nawet zacząć rozmawiać o dylatacji konstrukcji motoryzacyjnych

-----------------

w3m

| 26.12.2011 10:12

Zdecydowanie to czy nacinamy czy nie nacinamy zależy również od koloru projektu w zestawieniu z kolorem nadwozia. W zgodzie z reżimem technologicznym (uwielbiam te określenie!) należy nacinać, ale w przypadku gdy projekt jest ciemny i wiąże się to ze zmianą koloru całego auta to my robimy to w ten sposób, że kleimy jeden bryt i nacinamy z zewnętrznej strony uczelki, drugi bryt naklejamy w ten sam sposób i docinamy również po zewnętrznej stronie silikonu. Po dogrzaniu wytrzymuje na naszych autach na prawdę kilka lat.

Nie sprawdza się natomiast nacinanie po obu stronach silikonu gdyż mała powierzchnia (paseczek) w połączeniu z podłożem silikonowym (nawet lakierowanym) powoduje, że po paru słonecznych dniach paseczek zaczyna mocno pracować aby ostatecznie pozwijać się co wygląda niezbyt estetycznie.

Dlatego albo robimy na zakładkę z przycinaniem zewnętrznym (wówczas na uszczelce są dwie warstwy folii przytrzymanej przez jeden bryt), albo wycinamy ten element w przypadku gdy projekt jest jasny na jasnym aucie lub też silikon nie jest lakierowany. Czarny silikon jako naturalny element na aucie nie gryzie się z kolorystyką projektu.

Ale każdy musi spróbować co mu lepiej wychodzi...

Pozdrawiam!

-----------------
ZmianaKoloruAuta.pl - Profesjonalne Oklejanie Samochodów

avatar użytkownika
+ + + + +

Wrocław
wiadomości: 404
w Signs.pl od 15.07.2004
IP: 79.186.255.XXX

| 27.12.2011 07:12

Właśnie o ten paseczek najbardziej mi chodziło, czyli jeżeli już nacinamy to tylko z jednej strony. Dziękuje wszystkim za sugestie.

avatar użytkownika
+ + + + +

Wrocław
wiadomości: 516
w Signs.pl od 04.11.2011
IP: 89.76.142.XXX
REKLAMA:

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764