logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rozgłośnie Grupy Radiowej Agory znów grają dla WOŚP

  PR 21.01.2022, przeczytano 356 razy

W 2022 r. - już po raz kolejny - radiostacje Agory włączyły się w zbiórkę środków na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W ramach wsparcia 30. finału akcji, który nastąpi 30 stycznia, Radio TOK FM wystawiło na aukcję m.in. 100-letni dostęp do swoich podcastów oraz możliwość udziału w audycjach i odcinku cyklu podcastowego. Natomiast Radio Złote Przeboje, Radio Pogoda i Rock Radio uruchamiają e-skarbonki na wpłaty od słuchaczy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rozglosnie-grupy-radiowej-agory-znow-graja-dla-wosp,394471,artykul.html

Radio TOK FM co roku wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Tym razem zachęca wszystkich słuchaczy do udziału w 7 licytacjach prowadzonych w serwisie Allegro.pl. Można w nich wygrać m.in. 100-letni dostęp do wszystkich podcastów i archiwum audycji TOK FM oraz komplet unikalnych kubków TOK FM z podpisami dziennikarzy stacji. Zwycięzcy aukcji będą mogli również wziąć udział w popularnych audycjach TOK FM "Poczytalni", "Między Słowami" i "Poranku Radia TOK FM" oraz w podcaście TOK FM "Szkoda czasu na złe seriale".

Licytacja dotycząca udziału w "Poranku Radia TOK FM" Jacka Żakowskiego zakończy się 30 stycznia. Rozstrzygnięcie pozostałych licytacji nastąpi w poniedziałek, 31 stycznia 2022, w trakcie audycji "TOK360" na antenie Radia TOK FM.

Stacje muzyczne Grupy Radiowej Agory będą zbierać wpłaty na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy do specjalnych skarbonek. eSkarbonki to wirtualne puszki WOŚP - dzięki bezpiecznym wpłatom internetowym można szybko i wygodnie wesprzeć tegoroczny finał akcji.

Już teraz słuchacze mogą przekazywać pieniądze do puszek Radia Pogoda i Rock Radia, natomiast zbiórka Radia Złote Przeboje rozpocznie się w poniedziałek, 24 stycznia.

Oprócz tego zespół Rock Radia postanowił rzucić wyzwanie słuchaczom. Jeśli w skarbonce stacji znajdzie się 2000 zł, to gospodarz porannego programu "Powstanie Rock Radia" Jan Bajor Bajorek na oczach wszystkich zgoli swoją ukochaną, pieczołowicie pielęgnowaną i wystylizowaną brodę.

O wirtualnych skarbonkach i 30. Finale WOŚP wszystkie rozgłośnie będą przypominać swoim odbiorcom w codziennych programach antenowych i na profilach w mediach społecznościowych.

30. Finał WOŚP odbędzie się 30 stycznia br. Jego hasłem jest "Przejrzyj na oczy" - WOŚP wesprze tym razem standardy diagnostyki oraz leczenia wzroku dzieci. Około 120 tysięcy wolontariuszy w niemal 1700 sztabach będzie zbierało środki na wsparcie polskich szpitali i ośrodków medycznych.

Agora jest właścicielem 3 lokalnych radiostacji muzycznych: Radia Złote Przeboje, Radia Pogoda i Rock Radia, a także większościowym współwłaścicielem ponadregionalnego Radia TOK FM. Rozgłośni spółki można słuchać nie tylko w największych polskich miejscowościach, m.in. w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku oraz aglomeracji śląskiej, ale dzięki aplikacjom mobilnym poszczególnych stacji, również tam, gdzie nie mają one zasięgu technicznego.

Szerokie portfolio Grupy Radiowej Agory daje również wiele możliwości klientom, którzy mogą skorzystać z działań reklamowych oferowanych przez marki GRA w eterze i w internecie oraz z pakietów reklamowych tworzonych wspólnie z mediami Agory oraz z innymi nadawcami radiowymi. Za sprzedaż reklam w stacjach radiowych i serwisach internetowych odpowiada dział sprzedaży GRA oraz Doradztwo Mediowe i zespół Tandem Media.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764