logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rozmowy o problemach emocjonalnych w kampanii „Każdy zasługuje na słuchacza.”

  PR 31.03.2023, przeczytano 431 razy
ilustracjastrzałka

Havas Warsaw rozpoczyna akcję, w której zachęca osoby będące w kryzysie emocjonalnym, aby otworzyły się i porozmawiały z kimś o swoich problemach. Kampania wystartowała z hasłem ,,Każdy zasługuje na słuchacza”, bo niezależnie od tego, czy jesteś gwiazdą muzyki, czy zwykłym nastolatkiem, w trudnych chwilach potrzebny jest ktoś, kto Cię zauważy i wysłucha. Inicjatywę wspiera Fundacja Zobacz…JESTEM, która zajmuje się wspieraniem dzieci i młodzieży w kryzysach emocjonalnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rozmowy-o-problemach-emocjonalnych-w-kampanii-_kazdy-zasluguje-na-sluchacza._,399486,artykul.html

Rozmowy są integralnym elementem życia codziennego i fundamentem relacji międzyludzkich. Szczególnie te o rzeczach trudnych, istotne są w sytuacji, gdy brakuje nam rozwiązań. Rozmowa z drugą osobą, nawet z przyjacielem, rodzicem czy specjalistą, może mieć terapeutyczne działanie. Nasz rozmówca może spojrzeć na daną sytuację z zewnątrz i dostrzec to, czego my nie zauważamy.

- Skala problemów psychicznych z jakimi mierzymy się na co dzień rośnie rok do roku w zastraszającym tempie. Trudności natury emocjonalnej dotyczą osób w każdym wieku, niezależnie od miejsca zamieszkania, czy statusu. Otwarcie się ze swoim problemem przed drugą osobą bywa najtrudniejsze, a to pierwszy krok aby coś zmienić, zacząć szukać wyjścia z sytuacji, która zdaje się go nie mieć. Nasza kampania „Każdy zasługuje na słuchacza” ma właśnie na celu zachęcenie do tego, aby o swoich problemach zacząć rozmawiać, poszukać swojego słuchacza. To żaden wstyd, aby szukać wsparcia, kiedy tego potrzebujemy. - Katarzyna Wierzbicka, Account Supervisor Havas Warsaw

Havas Warsaw, jako pomysłodawca projektu, razem z Fundacją Zobacz ... JESTEM! chcą zachęcić dzieci i młodzież do szukania słuchaczy wśród swojego otoczenia, a dorosłych do przekazywania 1,5% podatku na Fundację, która udziela wsparcia młodzieży w depresji i kryzysach psychicznych. Agencja wspiera fundację działaniami pro bono już od 2018 roku. Do tworzenia tegorocznej kampanii dołączyła się również agencja ODJO zajmująca się Music Marketingiem, która zadbała o współpracę z artystami. W spocie występuje Filipek, RuskieFajki, Floral Bugs i VNM. Bohaterowie zdecydowali się dołączyć do akcji ze względu na swoje doświadczenia i tym samym chcą zachęcić do rozmów nie tylko w kryzysach emocjonalnych. Do projektu włączył się również dom produkcyjny Watchout Studio oraz studio postprodukcyjne Locomotive.

Źródło: Havas Warsaw

www.havas.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Interprint na Łódź Design Festival
Wejście na rynek pracy generacji Z, coraz bardziej zaawansowana sztuczna inteligencja, wyzwania, które stawiają przed nami alarmujące raporty ekologów… Wszystko to sprawia, że coraz częściej myślami wybiegamy w przyszłość… To właśnie ona i jej postrzeganie były tematem przewodnim minionej edycji Łódź Design Festival. Czy zamiast przepowiadać...
Dr. Oetker wdrożył rozwiązanie Salesforce Marketing Cloud
Salesforce poinformował, że Dr. Oetker, jedna z największych w Europie rodzinnych firm produkujących żywność, wdrożyła rozwiązanie Marketing Cloud do kreowania strategii marketingowej grupy. Badania pokazują, że spersonalizowane doświadczenia klientów są niezbędne do budowania konkurencyjności w zmieniającej się gospodarce. Aż 65% z nich twierdzi, że pozostaną...
Wielki Finał Olimpiady Zwolnieni z Teorii ponownie z Idea Creative Group
Uczestnicy i uczestniczki wydarzenia wiedzą, jak ważną wartość w obecnych czasach stanowi wrażliwość na problemy innych. Ich doświadczenie – zdobyte dzięki realizacji własnych projektów społecznych (co roku nagradzanych właśnie podczas Wielkiego Finału) – w przyszłości wpłynie na kształtowanie przez nich świadomych inicjatyw biznesowych sprzyjających...
Zakończył się Łódź Design Festival 2023
Wystawy, warsztaty, spotkania z projektantami i architektami oraz rozmowy na najbardziej aktualne i palące tematy – taki był tegoroczny Łódź Design Festival. 17. edycja wydarzenia jak zwykle przyciągnęła topowych reprezentantów polskiej branży kreatywnej oraz fanów dobrego designu.
Rewolucja w handlu: fenomen quick commerce i dark store
Wraz z rozwojem technologii i postępującą cyfryzacją społeczeństwa, handel elektroniczny stał się nieodłączną częścią naszego życia. Klienci poszukują wygody, szybkości i łatwości w zakupach on-line, co prowadzi do powstawania nowych modeli biznesowych takich jak quick commerce oraz dark store. Oba zjawiska odzwierciedlają ewolucję e-commerce i zmieniające się trendy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764