logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rozmowy o problemach emocjonalnych w kampanii „Każdy zasługuje na słuchacza.”

  PR 31.03.2023, przeczytano 557 razy
ilustracjastrzałka

Havas Warsaw rozpoczyna akcję, w której zachęca osoby będące w kryzysie emocjonalnym, aby otworzyły się i porozmawiały z kimś o swoich problemach. Kampania wystartowała z hasłem ,,Każdy zasługuje na słuchacza”, bo niezależnie od tego, czy jesteś gwiazdą muzyki, czy zwykłym nastolatkiem, w trudnych chwilach potrzebny jest ktoś, kto Cię zauważy i wysłucha. Inicjatywę wspiera Fundacja Zobacz…JESTEM, która zajmuje się wspieraniem dzieci i młodzieży w kryzysach emocjonalnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rozmowy-o-problemach-emocjonalnych-w-kampanii-_kazdy-zasluguje-na-sluchacza._,399486,artykul.html

Rozmowy są integralnym elementem życia codziennego i fundamentem relacji międzyludzkich. Szczególnie te o rzeczach trudnych, istotne są w sytuacji, gdy brakuje nam rozwiązań. Rozmowa z drugą osobą, nawet z przyjacielem, rodzicem czy specjalistą, może mieć terapeutyczne działanie. Nasz rozmówca może spojrzeć na daną sytuację z zewnątrz i dostrzec to, czego my nie zauważamy.

- Skala problemów psychicznych z jakimi mierzymy się na co dzień rośnie rok do roku w zastraszającym tempie. Trudności natury emocjonalnej dotyczą osób w każdym wieku, niezależnie od miejsca zamieszkania, czy statusu. Otwarcie się ze swoim problemem przed drugą osobą bywa najtrudniejsze, a to pierwszy krok aby coś zmienić, zacząć szukać wyjścia z sytuacji, która zdaje się go nie mieć. Nasza kampania „Każdy zasługuje na słuchacza” ma właśnie na celu zachęcenie do tego, aby o swoich problemach zacząć rozmawiać, poszukać swojego słuchacza. To żaden wstyd, aby szukać wsparcia, kiedy tego potrzebujemy. - Katarzyna Wierzbicka, Account Supervisor Havas Warsaw

Havas Warsaw, jako pomysłodawca projektu, razem z Fundacją Zobacz ... JESTEM! chcą zachęcić dzieci i młodzież do szukania słuchaczy wśród swojego otoczenia, a dorosłych do przekazywania 1,5% podatku na Fundację, która udziela wsparcia młodzieży w depresji i kryzysach psychicznych. Agencja wspiera fundację działaniami pro bono już od 2018 roku. Do tworzenia tegorocznej kampanii dołączyła się również agencja ODJO zajmująca się Music Marketingiem, która zadbała o współpracę z artystami. W spocie występuje Filipek, RuskieFajki, Floral Bugs i VNM. Bohaterowie zdecydowali się dołączyć do akcji ze względu na swoje doświadczenia i tym samym chcą zachęcić do rozmów nie tylko w kryzysach emocjonalnych. Do projektu włączył się również dom produkcyjny Watchout Studio oraz studio postprodukcyjne Locomotive.

Źródło: Havas Warsaw

www.havas.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764