logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Różnorodność i piłka w kampanii Adidas na EURO 2020

  PR 18.06.2021, przeczytano 191 razy

Wraz z początkiem Mistrzostw Europy EURO 2020 adidas rusza z kampanią inspirującą ludzi do postrzegania piłki nożnej jako czynnika jednoczącego społeczność i dającego możliwości dążenia do bardziej inkluzywnego świata. W trakcie turnieju będziemy mogli poznawać osobiste historie piłkarzy, które pokazują, jak sport na każdym kroku oferowała im wiele możliwości rozwijania się, zarówno jako zawodnicy, jak i ludzie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/roznorodnosc-i-pilka-w-kampanii-adidas-na-euro-2020,391959,artykul.html

Komunikacja rozpoczęła się krótkim filmem wzywającym wszystkich sportowców i kibiców do wspólnego świętowania i promowania inkluzywności poprzez futbol, a to wszystko na dzień przed wielkim turniejem. Ponadto, film ilustruje siłę, jaką ma piłka nożna w łączeniu ludzi i możliwości wprowadzania pozytywnych zmian w społeczeństwie zarówno na boisku, jak i poza nim.

W filmie pojawia się również Uniforia, czyli oficjalna piłka meczowa UEFA EURO 2020. Piłka, którą mieliśmy okazję już poznać w 2019 roku, jest hołdem złożonym piłkarzom oraz kibicom, którzy mając różne pochodzenie i miejsce zamieszkania jednoczą się w ramach tak wyjątkowego turnieju. Świadczą o tym chociażby znajdujące się na piłce współrzędne geograficzne stadionów, na których spotkają się drużyny narodowe Starego Kontynentu.

Wraz z biegiem turnieju, będziemy poznawać historie jego największych gwiazd, tłumaczące nam, że tam, gdzie niektórzy widzą tylko piłkę nożną, oni widzą możliwości. Z tej okazji powstała seria filmów, w której tacy ambasadorzy adidas jak Paul Pogba, Ilkay Gundogan, Serge Gnabry i Thiago Alcantara opowiadają swoje interpretacje możliwości oferowanych im przez piłkę nożną.

W ramach kampanii swoimi historiami podzielą się również piłkarze Reprezentacji Polski, w tym Grzegorz Krychowiak, Łukasz Fabiański, Kamil Jóźwiak i inni. Zawodni wspomnieniami będą dzielić się na swoich profilach na Instagramie. Z kolei kanały newonce.sport oraz 2AngryMen wezmą na warsztat perspektywy, jakie piłkarze widzieli na każdym z etapów swojej kariery

Kampania adidas pokazująca światu możliwości poprzez futbol jest częścią szerszej postawy marki, która inspiruje do życia w duchu zrównoważonego rozwoju, a także do inkluzywności i wiarygodności. Ma na celu zachęcenie wszystkich do patrzenia na świat w pozytywnej perspektywie, do której wspólnie możemy dążyć.

VMLY&R Poland był odpowiedzialny za przygotowanie strategii komunikacyjnej i kampanię w digitalu. Dodatkowo, adaptacje globalnej idei kreatywnej, koordynacje działań na rynkach polskim, czeskim oraz słowackim.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

FM Logistic rusza z nową kampanią wizerunkową w czterech krajach
„Tak pracują #Zawodowcy” – to hasło nowej, powstałej w Polsce, kampanii wzmacniającej wizerunek pracodawcy firmy FM Logistic. Działania employer branding będą prowadzone na czterech rynkach: w Polsce, Czechach, Słowacji i na Węgrzech. Za koncepcję i realizację kampanii odpowiada agencja MJCC.
Ruszyła Strefa Electrolux z butikiem cyrkularnym na plaży Gdańsk Brzeźno
Właśnie ruszyła Strefa Electrolux. To pop-up’owa przestrzeń zlokalizowana na plaży w Gdańsku Brzeźno, w ramach której działa butik cyrkularny we współpracy z inicjatywą Ubrania do Oddania. Powstanie Strefy zainaugurowało wyjątkowe wydarzenie – pokaz mody cyrkularnej Tomasza Ossolińskiego, który po raz kolejny wspiera w działaniach...
27. Międzynarodowe Biennale Plakatu w Warszawie
Międzynarodowe Biennale Plakatu w Warszawie, organizowane przez Akademię Sztuk Pięknych, rozpoczęło się 12 czerwca. To najstarsze i jedno z najbardziej znaczących na świecie wydarzeń artystycznych dedykowanych wyłącznie plakatowi. Nazywane jest często Olimpiadą Plakatu.
Nowy zarząd i nowa strategia Pathfinder 23
Wraz z początkiem sierpnia wprowadzone zostaną zmiany na poziomie zarządu Pathfinder 23, największej agencji wchodzącej w skład grupy Brand New Galaxy. Nowy zarząd składać się będzie z dwóch co-managing directorów. Marek Różycki obejmie stanowisko Managing Director Business, a Tomasz Waligóra Managing Director Products & Services. Ich zadaniem jest wdrożenie nowej strategii...
Adidas Originals Forum stworzone dla tych, którzy z otwartych umysłów uczynili sposób na życie
adidas Originals na nowo zaprojektował kultową sylwetkę buta Forum, tym razem w hołdzie współczesnym twórcom kultury, którzy definiują styl jutra. Marka zachęca nowe pokolenie do przyjęcia otwartej postawy oraz do tego, by nie bać się eksperymentować z tym, co nowe.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764