WIADOMOŚCI

Różowa wstążka na bananach Chiquita

Mateusz Zawiślak  PR - bezpłatny materiał PR | 13.10.2017, przeczytano 181 razy
ilustracjastrzałka
Różowa wstążka na bananach Chiquita

W drugiej połowie października na bananach Chiquita pojawi się 100 mln naklejek z różową wstążką. Kampania towarzyszy rozpoczynającemu się właśnie Różowemu Październikowi, który na całym świecie jest miesiącem profilaktyki raka piersi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rozowa-wstazka-na-bananach-chiquita,34098,artykul.html

Celem akcji jest zwrócenie uwagi na ważny i bliski wszystkim temat, który powinien być podejmowany nie tylko w październiku. Każdego roku bowiem, spośród milionów nowych zachorowań na raka, rak piersi jest najczęściej rozpoznawanym nowotworem u kobiet.

Banan jest jednym z najpopularniejszych owoców świata i idealną przekąską zarówno dla dzieci jak i dorosłych. Sam lub jako dodatek, bardzo często jest elementem codziennej diety. Dlatego właśnie marka Chiquita, której banany są obecne w wielu domach, postanowiła wykorzystać ten fakt dla dobra społecznego. Celem październikowej kampanii i różowych naklejek ze wstążką jest zwrócenie uwagi jak największej liczby konsumentek na tak ważną kwestię, jaką jest profilaktyka raka piersi.

Źródło: Chiquita

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

R E K L A M A

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
 
poniedziałek 11.12.2017, 142 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2017 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone