logo
WIADOMOŚCI

Różowa wstążka na bananach Chiquita

Mateusz Zawiślak  PR 13.10.2017, przeczytano 222 razy
ilustracjastrzałka

W drugiej połowie października na bananach Chiquita pojawi się 100 mln naklejek z różową wstążką. Kampania towarzyszy rozpoczynającemu się właśnie Różowemu Październikowi, który na całym świecie jest miesiącem profilaktyki raka piersi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rozowa-wstazka-na-bananach-chiquita,34098,artykul.html

Celem akcji jest zwrócenie uwagi na ważny i bliski wszystkim temat, który powinien być podejmowany nie tylko w październiku. Każdego roku bowiem, spośród milionów nowych zachorowań na raka, rak piersi jest najczęściej rozpoznawanym nowotworem u kobiet.

Banan jest jednym z najpopularniejszych owoców świata i idealną przekąską zarówno dla dzieci jak i dorosłych. Sam lub jako dodatek, bardzo często jest elementem codziennej diety. Dlatego właśnie marka Chiquita, której banany są obecne w wielu domach, postanowiła wykorzystać ten fakt dla dobra społecznego. Celem październikowej kampanii i różowych naklejek ze wstążką jest zwrócenie uwagi jak największej liczby konsumentek na tak ważną kwestię, jaką jest profilaktyka raka piersi.

Źródło: Chiquita

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Mickiewicz w gumiakach: Identyfikacja i koncept komunikacyjny winnicy Mickiewiczów
Zespół Opus B Brand Design stworzył identyfikację oraz koncept komunikacyjny rodzinnej winnicy Mickiewiczów.
Podwójny sukces promocyjny SGGW
Anna Kiryjow z Biura Prasowego SGGW została wybrana na Prezeskę Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich "PRom", a ubiegłoroczna kampania promocyjna Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego prowadzona pod hasłem "SGGW - sukces z natury" otrzymała wyróżnienie podczas XXXI konferencji Stowarzyszenia "PRom". Obydwa te osiagnięcia świadczą...
Jak wynika z badania przeprowadzonego przez SW Research dla marki LOVI, aż 8 na 10 młodych mam w Polsce doświadczyło problemów związanych z karmieniem dziecka piersią.
Kampania reklamowa żelków Akuku
Marka Akuku! postawiła na super bohatera. Został nim sympatyczny AKUK, który ukrył się w każdej paczce żelków, zawadiacko uśmiecha się do konsumentów ze wszystkich opakowań, a ponadto gra główną rolę w najnowszej kampanii marki. Niebieski stworek przetestował odmienione żelki i nowe propozycje Akuku!. Słodkości podbiły jego serce za sprawą...
Biała Fabryka łódzkimi markami stoi: Wystawa Polishup
Od 13 czerwca do 31 sierpnia, w Centralnym Muzeum Włókiennictwa w Łodzi, będzie można oglądać wystawę PolishUp, przedstawiającą 40 wyjątkowych polskich produktów, w tym aż 20 z województwa łódzkiego. Wystawa jest częścią projektu BiznesUp! design made in Poland wspierającego młodych projektantów i producentów w promocji swoich produktów za granicą. Ekspozycja ...
 
poniedziałek 18.06.2018, 145 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone