logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rozpoczęła się 7. edycja programu „Jutronauci” od „Wyborczej”

  PR 31.03.2023, przeczytano 213 razy

Tegoroczna edycja „Jutronautów”, czyli flagowego programu „Gazety Wyborczej”, skupia się na wpływie zmian cywilizacyjnych na przyszłość życia codziennego. 7. odsłona akcji pokaże m.in., jak młodsze generacje widzą konflikt pokoleń i przyszłość pracy. Jutronauci 2023 to właśnie ludzie młodzi – naukowcy, biznesmenki i startupowcy, rozwiązujący problemy jutra już dziś.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rozpoczela-sie-7.-edycja-programu-_jutronauci_-od-_wyborczej_,399484,artykul.html

Żyjemy w czasach dynamicznych zmian cywilizacyjnych. Dla najmłodszych generacji, „zetek” i „alf”, świat polaryzacji ideowej, nowych technologii i sztucznej inteligencji jest czymś naturalnym. Współcześni rodzice jak nigdy dotąd mają problem ze znalezieniem wspólnego języka i wspólnych wartości ze swoimi dziećmi. Młodzi ludzie mają kompletnie inny pomysł na pracę, prywatność czy rozwój osobisty. Czy taką przepaść pokoleniową da się zasypać? We wstępniaku otwierającym tegoroczną edycję programu „Jutronauci” Aleksandra Sobczak, wicenaczelna „Wyborczej” podkreśla moc, jaka jest w konflikcie pokoleń i to, jak można ją zastosować do rozwiązywania problemów przyszłości.

Jednak tematem tegorocznej odsłony programu „Jutronauci” jest nie tylko konflikt międzypokoleniowy. W ciągu najbliższego roku publikacje prasowe i online oraz podcasty stworzone w ramach projektu poruszą tematy ważne dla każdego z nas – przyjrzą się takim obszarom naszego życia, jak rodzina, społeczeństwo, klimat, zdrowie czy podbój kosmosu. Czy czeka nas świat bez dzieci? Czy natura i AI powinny mieć własne prawa? Czy wchodzimy w wiek antyambicji w pracy? To tylko niektóre z pytań, na które spróbują odpowiedzieć dziennikarze „Wyborczej”, jutronauci i eksperci. W tym roku perspektywa młodych przeniesie się także poza ramy programu – w poniedziałek, 3 kwietnia br. w specjalnym wydaniu „Gazety Wyborczej” ukażą się artykuły pokazujące problemy, wyzwania i szanse młodych pokoleń. Wszystkie teksty z wydania znajdą się też w serwisie Wyborcza.pl.

Przyszłość należy do młodych, dlatego w tym roku program „Wyborczej” pokaże ich perspektywę. Grupę jutronautów – którzy zawsze są sercem akcji – stanowią tym razem osoby między 16. a 30. rokiem życia. Każda z nich tworzy projekty, które rozwiązują problemy jutra już dzisiaj – naukowe, artystyczne, społeczne czy biznesowe. Nowością w tegorocznej edycji będzie całoroczny program mentoringowy, w ramach którego młodzi ludzie rozwiną swoje kompetencje i projekty pod okiem doświadczonych ekspertów. Mentorami młodych jutronautów zostaną uczestnicy wszystkich sześciu poprzednich edycji programu.

Wszystkie materiały stworzone w ramach programu „Jutronauci” można znaleźć w serwisie Wyborcza.pl/jutronauci

Partnerem strategicznym programu „Jutronauci” jest Sebastian Kulczyk.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Grupa Agora ogłosiła Strategię ESG na lata 2023-2027
31 maja 2023 r. Grupa Agora przyjęła „Strategię ESG na lata 2023-2027”, która określa cele organizacji w obszarze klimatu i środowiska (E), ludzi i społeczeństwa (S), a także ładu zarządczego i praktyk biznesowych (G). Jako wydawca niezależnych mediów, prowadzący jednocześnie różnorodne projekty biznesowe, Agora w najbliższych latach chce działać m.in. na rzecz...
Spotkanie pierwszej rundy Roland-Garros pomiędzy Igą Świątek i Cristiną Bucsą zgromadziło rekordową widownię meczu pierwszej rundy turnieju Wielkiego Szlema w historii relacji w Eurosporcie! Rywalizację Polki z reprezentantką Hiszpanii oglądało w Eurosporcie 1 średnio ponad 500 tys. widzów.
Co o branży fashion piszą w polskich mediach?
Przy okazji 20. edycji Gali Polskiej Mody, PSMM Monitoring & More, wieloletni partner wydarzenia, przygotował analizę medialności polskich projektantów oraz najważniejszych tematów z branży modowej. Który z kreatorów polskiej mody cieszył się największą popularnością i jakie tematy przykuły uwagę mediów i internautów?
Envision Racing, wiodący zespół wyścigowy Formuły E i Cartoon Network EMEA, będący częścią Warner Bros. Discovery, numer jeden wśród globalnych kanałów dziecięcych, ogłosiły nowe partnerstwo w celu zaangażowania dzieci i młodzieży w Wyścig Przeciw Zmianom Klimatu.
Brandlift z unikalnym narzędziem do pracy z insta rodzicami
BrandLift – agencja influencer marketingu jako jedyna w Polsce wprowadziła narzędzie ułatwiające markom współpracę z insta rodzicami. Technologia pozwala na weryfikację wieku oraz płci dzieci twórców, a nawet gromadzi dane od wczesnej fazy ciąży. Dzięki szczegółowej wiedzy producenci z obszaru parentingu mogą precyzyjnie dopasowywać...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764