logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rozpoczęła się 7. edycja programu „Jutronauci” od „Wyborczej”

  PR 31.03.2023, przeczytano 309 razy

Tegoroczna edycja „Jutronautów”, czyli flagowego programu „Gazety Wyborczej”, skupia się na wpływie zmian cywilizacyjnych na przyszłość życia codziennego. 7. odsłona akcji pokaże m.in., jak młodsze generacje widzą konflikt pokoleń i przyszłość pracy. Jutronauci 2023 to właśnie ludzie młodzi – naukowcy, biznesmenki i startupowcy, rozwiązujący problemy jutra już dziś.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rozpoczela-sie-7.-edycja-programu-_jutronauci_-od-_wyborczej_,399484,artykul.html

Żyjemy w czasach dynamicznych zmian cywilizacyjnych. Dla najmłodszych generacji, „zetek” i „alf”, świat polaryzacji ideowej, nowych technologii i sztucznej inteligencji jest czymś naturalnym. Współcześni rodzice jak nigdy dotąd mają problem ze znalezieniem wspólnego języka i wspólnych wartości ze swoimi dziećmi. Młodzi ludzie mają kompletnie inny pomysł na pracę, prywatność czy rozwój osobisty. Czy taką przepaść pokoleniową da się zasypać? We wstępniaku otwierającym tegoroczną edycję programu „Jutronauci” Aleksandra Sobczak, wicenaczelna „Wyborczej” podkreśla moc, jaka jest w konflikcie pokoleń i to, jak można ją zastosować do rozwiązywania problemów przyszłości.

Jednak tematem tegorocznej odsłony programu „Jutronauci” jest nie tylko konflikt międzypokoleniowy. W ciągu najbliższego roku publikacje prasowe i online oraz podcasty stworzone w ramach projektu poruszą tematy ważne dla każdego z nas – przyjrzą się takim obszarom naszego życia, jak rodzina, społeczeństwo, klimat, zdrowie czy podbój kosmosu. Czy czeka nas świat bez dzieci? Czy natura i AI powinny mieć własne prawa? Czy wchodzimy w wiek antyambicji w pracy? To tylko niektóre z pytań, na które spróbują odpowiedzieć dziennikarze „Wyborczej”, jutronauci i eksperci. W tym roku perspektywa młodych przeniesie się także poza ramy programu – w poniedziałek, 3 kwietnia br. w specjalnym wydaniu „Gazety Wyborczej” ukażą się artykuły pokazujące problemy, wyzwania i szanse młodych pokoleń. Wszystkie teksty z wydania znajdą się też w serwisie Wyborcza.pl.

Przyszłość należy do młodych, dlatego w tym roku program „Wyborczej” pokaże ich perspektywę. Grupę jutronautów – którzy zawsze są sercem akcji – stanowią tym razem osoby między 16. a 30. rokiem życia. Każda z nich tworzy projekty, które rozwiązują problemy jutra już dzisiaj – naukowe, artystyczne, społeczne czy biznesowe. Nowością w tegorocznej edycji będzie całoroczny program mentoringowy, w ramach którego młodzi ludzie rozwiną swoje kompetencje i projekty pod okiem doświadczonych ekspertów. Mentorami młodych jutronautów zostaną uczestnicy wszystkich sześciu poprzednich edycji programu.

Wszystkie materiały stworzone w ramach programu „Jutronauci” można znaleźć w serwisie Wyborcza.pl/jutronauci

Partnerem strategicznym programu „Jutronauci” jest Sebastian Kulczyk.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764