logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rozpoczęła się internetowa komunikacja marki Mirinda

  PR 29.06.2017, przeczytano 532 razy
ilustracjastrzałka

Rozpoczęła się nowa komunikacja marki Mirinda „Smakuj życie z Agą Grzelak”. Agencja Deloitte Digital odpowiada za koordynację projektu w internecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rozpoczela-sie-internetowa-komunikacja-marki-mirinda,32978,artykul.html

Współpraca przewiduje realizację dwunastu filmów, w których Agnieszka Grzelak pokazuje przygody ze swoich podróży, gdzie towarzyszy jej Mirinda. Wideo będzie można obejrzeć na kanale youtube vlogerki. Dwie pierwsze, opublikowane już realizacje, to podróże do Kalifornii oraz na Kretę. Trzeci z serii film dostępny będzie już w lipcu.

- Komunikacja z Agnieszką, pozwala Mirindzie dotrzeć do grupy docelowej w internecie za pomocą atrakcyjnych i angażujących odbiorców treści wideo. Chcemy pokazać intrygujące zakątki świata i aktywne formy spędzania wolnego czasu. Pierwszy film nagrany został na słonecznej plaży w Venice, w Los Angeles. – mówi Barbara Kropidłowska, Deloitte Digital.

„Smakuj życie z Agą Grzelak” to kolejna kampania, do której marka zaprosiła vlogerkę. Poprzednio wraz z producentem filmowym i influencerem CyberMarianem, Agnieszka Grzelak brała udział w kampanii przygotowanej przez Deloitte Digital - „Smaksplozji”.

Źródło: Deloitte Digital

www.deloitte.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764