Rozpoczęła się nowa komunikacja marki Mirinda „Smakuj życie z Agą Grzelak”. Agencja Deloitte Digital odpowiada za koordynację projektu w internecie.
Współpraca przewiduje realizację dwunastu filmów, w których Agnieszka Grzelak pokazuje przygody ze swoich podróży, gdzie towarzyszy jej Mirinda. Wideo będzie można obejrzeć na kanale youtube vlogerki. Dwie pierwsze, opublikowane już realizacje, to podróże do Kalifornii oraz na Kretę. Trzeci z serii film dostępny będzie już w lipcu.
- Komunikacja z Agnieszką, pozwala Mirindzie dotrzeć do grupy docelowej w internecie za pomocą atrakcyjnych i angażujących odbiorców treści wideo. Chcemy pokazać intrygujące zakątki świata i aktywne formy spędzania wolnego czasu. Pierwszy film nagrany został na słonecznej plaży w Venice, w Los Angeles. – mówi Barbara Kropidłowska, Deloitte Digital.
„Smakuj życie z Agą Grzelak” to kolejna kampania, do której marka zaprosiła vlogerkę. Poprzednio wraz z producentem filmowym i influencerem CyberMarianem, Agnieszka Grzelak brała udział w kampanii przygotowanej przez Deloitte Digital - „Smaksplozji”.
Źródło: Deloitte Digital