Agencja Streetcom prowadzi kampanię Influencer Marketingową dla marki DUKA. Głównym celem realizowanych działań jest budowanie i wzmacnianie świadomości marki jako idealnego miejsca, do kupienia prezentów świątecznych oraz dekoracji. Kampania zakończy się w II połowie grudnia br.
W sieci już można natknąć się na pierwsze efekty kampanii z udziałem Influencerów dla marki DUKA. W ramach realizowanych działań Agencja Streetcom odpowiada za rekomendację i rekrutację kilkudziesięciu mikro influencerów do współpracy, nadzór i wykonanie przez nich poszczególnych zdań w ramach kampanii.
Poza zwiększaniem świadomości sklepów DUKA jako miejsc idealnych na zakup prezentów i dekoracji, celem tych działań jest także zwiększenie świadomości konsumentów, co do asortymentu sklepów DUKA, dotarcie z komunikatem o rabatach dostępnych na zakupy w DUKA i zachęcenie do zakupów w sklepach DUKA.
Projekt zakończy się tuż przed Świętami.
Źródło: Streetcom