logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rozpoczęła się kampania influencer marketingowa dla Duka, którą realizuje Streetcom

  PR 12.12.2022, przeczytano 351 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Streetcom prowadzi kampanię Influencer Marketingową dla marki DUKA. Głównym celem realizowanych działań jest budowanie i wzmacnianie świadomości marki jako idealnego miejsca, do kupienia prezentów świątecznych oraz dekoracji.​ Kampania zakończy się w II połowie grudnia br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rozpoczela-sie-kampania-influencer-marketingowa-dla-duka%2C-ktora-realizuje-streetcom,398310,artykul.html

W sieci już można natknąć się na pierwsze efekty kampanii z udziałem Influencerów dla marki DUKA. W ramach realizowanych działań Agencja Streetcom odpowiada za rekomendację i rekrutację kilkudziesięciu mikro influencerów do współpracy, nadzór i wykonanie przez nich poszczególnych zdań w ramach kampanii.

Poza zwiększaniem świadomości sklepów DUKA jako miejsc idealnych na zakup prezentów i dekoracji, celem tych działań jest także zwiększenie świadomości konsumentów, co do asortymentu sklepów DUKA, dotarcie z komunikatem o rabatach dostępnych na zakupy w DUKA i zachęcenie do zakupów w sklepach DUKA.

Projekt zakończy się tuż przed Świętami.

Źródło: Streetcom

www.streetcom.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764