logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rozpoczęła się XVII edycja konkursu Złote Spinacze

   17.07.2019, przeczytano 631 razy
ilustracja

Związek Firm Public Relations po raz siedemnasty zaprasza do udziału w konkursie Złote Spinacze, w którym wyłaniane są najlepsze kampanie public relations w Polsce. Celem konkursu jest promocja najlepszych praktyk PR-owych i komunikacyjnych, a także zwiększanie profesjonalizmu branży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rozpoczela-sie-xvii-edycja-konkursu-zlote-spinacze,383267,artykul.html

16 lipca uruchomiona została platforma konkursowa, za pomocą której należy zgłaszać projekty do tegorocznej edycji konkursu. Zgłoszenia przyjmowane będą w trzech terminach:

  • I termin – do 12 sierpnia, godz. 16:00,
  • II termin – do 2 września, godz. 16:00,
  • III termin – do 5 września godz. 16:00.

Zgłoszenia do konkursu można dokonać w łącznie 34 kategoriach - 18 głównych, 3 specjalnych oraz 13 sektorowych. Każdy projekt musi zostać zgłoszony do przynajmniej jednej kategorii głównej oraz może zostać dodatkowo zgłoszony do maksymalnie 2 innych kategorii głównych, 3 kategorii specjalnych, a także 1 kategorii sektorowej.

Tak jak w poprzedniej edycji, projekty będą rywalizować o Złote, Srebrne i Brązowe Spinacze. Podczas gali wręczony zostanie także Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie”. W celu wyłonienia zwycięzcy tej nagrody, organizator przeprowadzi wewnętrzny ranking podmiotów biorących udział w konkursie, zgodnie z przyjętą w regulaminie punktacją. Swój udział w przyznawaniu nagród będzie miała również publiczność.  Za pośrednictwem dedykowanej platformy, przeprowadzony zostanie plebiscyt na Nagrodę Publiczności. W plebiscycie będą konkurować projekty, które otrzymały nominację do II etapu, a także zgłosiły swój udział już na etapie zgłaszania projektu do konkursu głównego.

Wszystkich zwycięzców poznamy podczas uroczystej Gali rozdania nagród 6 grudnia 2019 r. w hotelu Hilton.

  • Informacje o konkursie, regulamin oraz wzór formularza zgłoszeniowego dostępne są na stronie www.zlotespinacze.pl

Źródło: Związek Firm Public Relations

www.zfpr.pl

Dodatkowe informacje:

Partner merytoryczny konkursu: Deloitte. Partnerzy: rp.pl, wirtualnemedia.pl, PRoto, Instytut Monitorowania Mediów, Pro4Media, Piloci Studio, VIDEOactions – agencja filmowa, Conrego, Sotrender, SPORTBIZ – Forum Sportu i Biznesu, Transmisje Online, Michał Gmitruk Production, Newseria.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764