logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rozpoczęła się XVII edycja konkursu Złote Spinacze

   17.07.2019, przeczytano 396 razy
ilustracja

Związek Firm Public Relations po raz siedemnasty zaprasza do udziału w konkursie Złote Spinacze, w którym wyłaniane są najlepsze kampanie public relations w Polsce. Celem konkursu jest promocja najlepszych praktyk PR-owych i komunikacyjnych, a także zwiększanie profesjonalizmu branży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rozpoczela-sie-xvii-edycja-konkursu-zlote-spinacze,383267,artykul.html

16 lipca uruchomiona została platforma konkursowa, za pomocą której należy zgłaszać projekty do tegorocznej edycji konkursu. Zgłoszenia przyjmowane będą w trzech terminach:

  • I termin – do 12 sierpnia, godz. 16:00,
  • II termin – do 2 września, godz. 16:00,
  • III termin – do 5 września godz. 16:00.

Zgłoszenia do konkursu można dokonać w łącznie 34 kategoriach - 18 głównych, 3 specjalnych oraz 13 sektorowych. Każdy projekt musi zostać zgłoszony do przynajmniej jednej kategorii głównej oraz może zostać dodatkowo zgłoszony do maksymalnie 2 innych kategorii głównych, 3 kategorii specjalnych, a także 1 kategorii sektorowej.

Tak jak w poprzedniej edycji, projekty będą rywalizować o Złote, Srebrne i Brązowe Spinacze. Podczas gali wręczony zostanie także Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie”. W celu wyłonienia zwycięzcy tej nagrody, organizator przeprowadzi wewnętrzny ranking podmiotów biorących udział w konkursie, zgodnie z przyjętą w regulaminie punktacją. Swój udział w przyznawaniu nagród będzie miała również publiczność.  Za pośrednictwem dedykowanej platformy, przeprowadzony zostanie plebiscyt na Nagrodę Publiczności. W plebiscycie będą konkurować projekty, które otrzymały nominację do II etapu, a także zgłosiły swój udział już na etapie zgłaszania projektu do konkursu głównego.

Wszystkich zwycięzców poznamy podczas uroczystej Gali rozdania nagród 6 grudnia 2019 r. w hotelu Hilton.

  • Informacje o konkursie, regulamin oraz wzór formularza zgłoszeniowego dostępne są na stronie www.zlotespinacze.pl

Źródło: Związek Firm Public Relations

www.zfpr.pl

Dodatkowe informacje:

Partner merytoryczny konkursu: Deloitte. Partnerzy: rp.pl, wirtualnemedia.pl, PRoto, Instytut Monitorowania Mediów, Pro4Media, Piloci Studio, VIDEOactions – agencja filmowa, Conrego, Sotrender, SPORTBIZ – Forum Sportu i Biznesu, Transmisje Online, Michał Gmitruk Production, Newseria.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wystawa Grand Press Photo w Blue City
Od środy 8 lipca w centrum handlowym Blue City będzie można oglądać najlepsze zdjęcia prasowe z tegorocznej edycji konkursu Grand Press Photo.
Konkurs 30/30: nowy termin wystawy
Organizatorzy VI edycji Konkursu 30/30 na najlepszą polską okładkę płytową informują o nowym terminie wystawy finalistów. Będzie ona miała miejsce w prestiżowej Galerii Na Dziedzińcu Starego Browaru w Poznaniu i potrwa od 13 lipca do 31 sierpnia 2020 r. Zaprezentowanych zostanie 29 finałowych prac wybranych przez 12-osobowe Jury złożone z ekspertów z zakresu sztuk plastycznych...
MSL zdobyła zwycięską statuetkę SABRE Awards w prestiżowym konkursie branży public relations dla regionu EMEA. Wygraną w kategorii „Chemia i Przemysł” zapewniła agencji kampania CSR „Jutro bez smogu – Drugie życie starych pieców”, zrealizowana dla ArcelorMittal Poland. Wśród 400 finalistów, znalazło się jedynie 8 polskich...
Golden Arrow już po raz 14. przyznała nagrody i wyróżnienia dla najciekawszych projektów w 20 kategoriach. Tegoroczna edycja konkursu cieszyła się rekordową liczbą zgłoszeń. Kampania społeczna FASOFF została wyróżniona spośród 71 wszystkich propozycji w jednej z najbardziej popularnych w tym roku kategorii – CSR. Celem akcji FASOFF jest edukacja przyszłych rodziców oraz...
Golden Arrow 2020: Pełna lista zwycięzców!
W tegorocznej edycji konkursu marketingowego Golden Arrow 2020 przyznano 22 nagrody i 28 wyróżnień. Żadna praca nie otrzymała grand prix. Przyznano również dwie nagrody specjalne. Pierwszą otrzymał BNP Paribas Bank Polska SA za długofalowe, autentyczne zaangażowanie społeczne, widoczne w wielu wymiarach działalności. Drugą nagrodę specjalną otrzymała agencja Przestrzeń za...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764