logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rozpoczęto przyjmowanie zgłoszeń na konkurs Golden Drum

  PR 10.03.2023, przeczytano 762 razy

Do 21 sierpnia 2023 roku reklamodawcy, agencje, domy mediowe i inni specjaliści od komunikacji marketingowej mogą zgłaszać swoje najlepsze projekty do rywalizacji w międzynarodowym festiwalu kreatywności. Nagrody zostaną przyznane podczas gali Golden Drum Awards Show, która odbędzie się 10. października 2023 roku w Portorož w Słowenii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rozpoczeto-przyjmowanie-zgloszen-na-konkurs-golden-drum,399233,artykul.html

Kapituła Golden Drum będzie przyjmowała zgłoszenia do 21. sierpnia 2023 roku i dopuszcza wszystkie prace, które zostały wyemitowane, opublikowane lub zrealizowane po raz pierwszy między 16. sierpnia 2022 a 21. sierpnia 2023 roku.

W tej edycji festiwalu wezmą udział cztery nowe rynki europejskie - Dania, Norwegia, Szwecja i Szwajcaria oraz zostanie zaprezentowana zupełnie nowa sekcja konkursowa - Creative Media Excellence Drum. Wprowadzona zostanie również nowa nagroda dla najlepszej Agencji Medialnej Roku. Nowością w konkursie jest również grupa Game Changer przeznaczona dla kampanii, które rzucają wyzwanie tradycyjnym sposobom reklamy. Jest to jedyna grupa w konkursie głównym, która jest otwarta dla uczestników z całego świata.

Agencje, reklamodawcy, klienci, domy projektowe/produkcyjne, firmy medialne i inne kreatywne podmioty oraz osoby z 42 krajów są zaproszone do zgłaszania swoich prac w sześciu zróżnicowanych sekcjach: One-Channel Drum, Omni-Channel Drum, Craft Drum, Creative Media Excellence Drum, Creative Business Excellence Drum oraz specjalnej sekcji All Juries.

Festiwal Golden Drum znalazł się w prestiżowym zestawieniu WARC Creative Rankings.

Konkurs Young Drummers

Młodzi twórcy z całego świata w wieku poniżej 30 lat mają ponownie możliwość sprawdzenia swoich umiejętności poprzez udział w Konkursie Young Drummers organizowanym co roku we współpracy ze Słoweńską Izbą Turystyki.

W tegorocznym briefie zatytułowanym "Randka z arcydziełem" poszukiwany jest najlepszy pomysł na plakat. Zwycięzca otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 1000 EUR oraz darmową przepustkę na festiwal Golden Drum.

Przewodniczącym 5-osobowego jury Young Drummers jest Mykola Kovalenko, założyciel i dyrektor ds. designu Mykola Kovalenko Studio w Ukrainie i Słowacji.

Rozszerzenie partnerstwa z Little Black Book i AdForum

Golden Drum rozszerzył swoje partnerstwo z Little Black Book - wszystkie Grand Prix na festiwalu zostaną bezpośrednio i bezpłatnie zgłoszone do konkursu The Immortal Awards. Firma, która zwycięży w konkursie, otrzyma bezpłatne członkostwo w Little Black Book.

Golden Drum po raz kolejny znalazł się również w AdForum Business Creative Report, unikalnym rankingu najczęściej nagradzanych kampanii na świecie w podziale na branże.

Jury konkursu Golden Drum

Konkurs Golden Drum oceni 66 jurorów z regionu i spoza niego, 50% jurorów to kobiety, wybitne ekspertki marketingu.

Z dumą przedstawiamy przewodniczących prowadzących jury Golden Drum:

  • Pancho Cassis, Partner i Global Chief Creative Officer, DAVID, USA/Hiszpania - One-Channel Jury,
  • Aaron Starkman, Global Chief Creative Officer, Rethink, Kanada - Omni-Channel Jury,
  • Ashwini Deshpande, Co-Founder Director, Elephant Design, Indie - Craft Drum Jury,
  • Barbara Evans, Managing Partner, Mediaplus Group, Niemcy - Jury Creative Media Excellence, oraz
  • Daniela Iebba, Director of Communications, Global Heineken Brand, Holandia - Creative Business Excellence Drum

Wśród polskich jurorów tegorocznej edycji Golden Drum znaleźli się:

  • Dagmara Witek-Kuśmider, Chief Creative Director, Publicis Worldwide – Creative Media Exellence Jury
  • Małgorzata Drozdowska, Creative Partner, FCB&theMilkman – Omni-Channel Jury
  • Kuba Przeszłowski, Deputy Creative Director, DDB Warsaw – One-Channel Jury
  • Piotr Osiński, Regional Creative Director, VMLY&R – Craft Jury
  • Michał Sęk, Executive Creative Director i Partner, 180heartbeats + Jung von Matt – Craft Jury

Z pełnym składem Jury Golden Drum można zapoznać się tutaj: https://goldendrum.com/competition/juries  

Bilety oraz opłaty dla uczestników Golden Drum

Uczestnicy mogą wybrać jedną z trzech możliwych opłat za udział w konkursie: Super Early Bird, Early Bird i Standard Entry.

W tej edycji festiwalu wprowadzono zmienioną ofertę specjalną dla wszystkich uczestników, którzy zgłoszą większą liczbę projektów. Za każde 10 zgłoszeń uczestnik otrzymuje bezpłatnie jedną pełną przepustkę dla uczestników na festiwal Golden Drum (9-10. października 2023, Portorož, Słowenia).

Wszyscy uczestnicy z Ukrainy otrzymują 80% zniżki na opłaty zgłoszeniowe.

Golden Drum we współpracy z regionalnymi stowarzyszeniami oferuje 20% zniżki na wejściówki dla ich członków. Zobacz listę stowarzyszeń, z którymi współpracuje festiwal.

Kluczowe informacje o konkursie:

  • Termin nadsyłania zgłoszeń: 21. sierpnia 2023 r. o godz. 23:59 CET
  • Termin zgłoszeń do konkursu Young Drummers: 12. września 2023 r. godz. 23:59 CET
  • Termin opłaty za zgłoszenie Super Early Bird: 21. kwietnia 2023 r.
  • Gala rozdania nagród Golden Drum: 10. października 2023 r.
  • Grupy i kategorie Golden Drum TUTAJ
  • Jury Golden Drum TUTAJ
  • System zgłoszeniowy TUTAJ
  • Opłaty zgłoszeniowe TUTAJ

Festiwal Golden Drum odbędzie się w dniach 9-10. października 2023 roku, w Grand Hotel Bernardin, w miejscowości Portorož na Słowenii.

Źródło: Golden Drum

www.goldendrum.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764