logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rozpoczyna się Mediarun Festival

  PR 12.06.2013, przeczytano 649 razy

Dziś  rozpoczął się Mediarun Festival – trzydniowe wydarzenie skupiające światowych liderów marketingu, biznesu i innowacji. W gronie międzynarodowych prelegentów wystąpią Sylwia Ziemacka i Michał Olbrychowski z Havas Worldwide w Polsce, partnera tegorocznego wydarzenia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rozpoczyna-sie-mediarun-festival,18970,artykul.html

Tematyka tegorocznego wydarzenia skupi się na innowacjach w biznesie, marketingu i zarządzaniu. Podczas Mediarun Festival odbędzie się dwudniowy Kongres Dyrektorów Marketingu (12-13 czerwca) oraz spotkanie z liderami biznesu „Leaders in Poland” (14 czerwca). Podczas uroczystej gali rozstrzygnięty zostanie także konkurs na Dyrektora Marketingu Roku 2012. W kapitule tegorocznego konkursu zasiadali doświadczeni liderzy na polskim rynku reprezentujący branżę marketingową, w tym m.in. Antoine Kolendowski, CEO Havas Worldwide Warsaw.

Wśród 40 międzynarodowych prelegentów zaproszonych do udziału w debatach pojawią się przedstawiciele Havas Worldwide w Polsce, partnera Mediarun Festival. Michał Olbrychowski, Executive Director Havas PR Warsaw, podzieli się swoją wiedzą na temat tego, jak zbudować markę odporną na kryzys, natomiast Sylwia Ziemacka, Head of NewBiz w Havas Engage Warsaw, przybliży „Rules of engagement”, odpowiadając na pytanie, dlaczego świat marek, aby być atrakcyjnym, musi aktywować i angażować konsumentów.

Jak podkreśla Paweł Netczuk, organizator i twórca Mediarun Festival, jest to jedno z kluczowych i największych w Europie Środkowej wydarzeń biznesowych z udziałem międzynarodowych specjalistów.

Mediarun Festival odbędzie się w Filharmonii Bałtyckiej w Gdańsku i potrwa do 15 czerwca br.

Źródło: Mediarun

www.mediarun.com/festival/

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764