logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rozstaniowóz rusza w drogę - kampania dla marki Axe

  PR 08.08.2012, przeczytano 3746 razy
ilustracjastrzałka

Agencja RED8 Digital przygotowała dla marki AXE kampanię nawiązującą do ubiegłorocznej komunikacji „Upadną nawet Anioły”. Osią kampanii jest internet i prowadzony w nim konkurs, w którym do wygrania jest kultowy model Forda Mustanga z 1965 roku w wersji cabrio. Agencja uczestniczyła w przygotowaniu strategii i kreacji akcji oraz koncepcji „Rozstaniowozu”, stworzyła stronę www.wymienaniola.pl, spoty reklamowe, odpowiada także za przeprowadzenie cyklu eventów dodatkowo wspierających działania internetowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rozstaniowoz-rusza-w-droge---kampania-dla-marki-axe,16315,artykul.html

Grupą docelową kampanii są przede wszystkim młodzi mężczyźni mieszkający w miastach. „Rozstaniowóz” to właśnie legendarny Ford Mustang, rocznik 1965, występujący w jednej z głównych ról w obecnej kampanii. Samochód, obok którego nie można przejść obojętnie, ale który sprawia także, że wszystkie rozstania będą wybaczane, a być może… przyciągnie spojrzenia kolejnego Anioła.  

- W ubiegłym roku wspieraliśmy markę AXE kampanią „Ulegną nawet Anioły”. Jej bohaterkami były piękne Anielice, spadające na ziemię pod wpływem zapachu dezodorantu AXE Excite. Teraz zadaliśmy pytanie, co właściwie dzieje się później. Co będzie, gdy użyje się dezodorantu Axe po raz kolejny? Spadnie kolejny Anioł? Co wtedy z tym pierwszym? Jak facet ma się odnaleźć w takiej, niełatwej przecież sytuacji? - wyjaśnia kulisy powstania koncepcji kreatywnej Paweł Góźdź, Brand Leader AXE. Idąc tym tropem zdecydowaliśmy się na zastosowanie przewrotnej strategii: najbardziej flirciarska marka na rynku będzie mówiła o rozstaniach. Nie chcemy żeby AXE było kojarzone ze schematem: dezodorant AXE = tabuny kobiet w moim życiu. Chcemy prowokować do uśmiechu, dawać powód do pytań i pomagać w znalezieniu na nie odpowiedzi. W naszej nowej kampanii mówimy: rozstania nie muszą być złe. Każdego dnia poznajesz nowych ludzi, nie bój się szukać, nie bój się zmiany - dodaje Paweł Góźdź.  

Kampania „Wymień Anioła” jest w całości realizowana przez agencję RED8 Digital. Osią komunikacji jest konkurs internetowy i strona www.wymienaniola.pl . W konkursie trzeba podać swój sposób na rozstanie się z Aniołem. Główna nagroda to wspomniany czerwony Ford Mustang, jednak wygrywać można także m.in. iPady, limitowaną wersję pościeli AXE czy koszulki z anielskimi grafikami.

Konkurs potrwa do 23 września. Wspierany jest dwoma przygotowanymi przez RED8 Digital spotami:

Spoty będą wykorzystywane m.in. na stronie www.wymienaniola.pl, Facebooku, YouTube, oraz w Multikinach.

Agencja RED8 Digital odpowiada także za przygotowanie cyklu eventów promocyjnych w dużych miastach, w trakcie których miłośnicy marki AXE będą mogli spotkać piękne Anioły i dokładnie obejrzeć „Rozstaniowóz”, jak również wziąć udział w ankietach dotyczących „rozstawania się”.

Źródło: RED8 Digital

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764