logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rozstrzygnięto konkurs Volvo i Ikea, w ramach Dni Szwedzkiego Wzornictwa

  PR 29.08.2012, przeczytano 2909 razy
ilustracjastrzałka

Najlepszą pracę stworzyła Kornelia Nowak, która już niedługo odbierze nowe Volvo V40 skonfigurowane według własnego uznania, zgodnie z hasłem „Ikea. Ty tu urządzisz”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rozstrzygnieto-konkurs-volvo-i-ikea%2C-w-ramach-dni-szwedzkiego-wzornictwa,16450,artykul.html

W dwa sierpniowe weekendy we wszystkich sklepach Ikea w Polsce odbyły się „Dni Szwedzkiego Wzornictwa”. W ramach nich na specjalnie przygotowanych stoiskach Volvo, prezentowano nowe Volvo V40 oraz zorganizowano m.in. quizy z wiedzy o Volvo i Ikea, a także rodzinne kalambury.

Jednak najważniejszą atrakcją był konkurs na najlepszą kreację na temat „Szwedzkie Wzornictwo”. Zadanie konkursowe polegało na dokończenie rysunku autorstwa znanego polskiego rysownika – Andrzeja Mleczki.

Główną nagrodą w konkursie dla najlepszej pracy było nowe Volvo V40 skonfigurowane według własnego uznania do kwoty 125 tys. zł brutto.  Dla autorów za zajęcie 2 i 3 miejsca przygotowano karty upominkowe do Ikea na kwotę 7,5 tys. i 5 tys. zł.

Spośród 22 tys. prac jury konkursu, w skład, którego wchodzili przedstawiciele Volvo i Ikea oraz Andrzej Mleczko, wybrało zwycięzców. Nagroda główna trafi do Kornelii Nowak. Drugą nagrodę otrzymał Robert Ostrowski, a najniższym podium uplasowała się Marianna Czerwińska.

Nasz wspólny konkurs z Ikea spotkał się z dużym uznaniem naszych klientów, co nas bardzo cieszy, ponieważ podkreślamy w nim nasze szwedzkie korzenie. Gratulujemy również wszystkim nagrodzonym, a Pani Kornelii życzymy samych przyjemnych podróży nowym Volvo V40 – powiedział Mariusz Nycz, Dyrektor Marketingu i PR w Volvo Auto Polska.

Źródło: Volvo Auto Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764