logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rozstrzygnięto konkurs Volvo i Ikea, w ramach Dni Szwedzkiego Wzornictwa

  PR 29.08.2012, przeczytano 2895 razy
ilustracjastrzałka

Najlepszą pracę stworzyła Kornelia Nowak, która już niedługo odbierze nowe Volvo V40 skonfigurowane według własnego uznania, zgodnie z hasłem „Ikea. Ty tu urządzisz”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rozstrzygnieto-konkurs-volvo-i-ikea%2C-w-ramach-dni-szwedzkiego-wzornictwa,16450,artykul.html

W dwa sierpniowe weekendy we wszystkich sklepach Ikea w Polsce odbyły się „Dni Szwedzkiego Wzornictwa”. W ramach nich na specjalnie przygotowanych stoiskach Volvo, prezentowano nowe Volvo V40 oraz zorganizowano m.in. quizy z wiedzy o Volvo i Ikea, a także rodzinne kalambury.

Jednak najważniejszą atrakcją był konkurs na najlepszą kreację na temat „Szwedzkie Wzornictwo”. Zadanie konkursowe polegało na dokończenie rysunku autorstwa znanego polskiego rysownika – Andrzeja Mleczki.

Główną nagrodą w konkursie dla najlepszej pracy było nowe Volvo V40 skonfigurowane według własnego uznania do kwoty 125 tys. zł brutto.  Dla autorów za zajęcie 2 i 3 miejsca przygotowano karty upominkowe do Ikea na kwotę 7,5 tys. i 5 tys. zł.

Spośród 22 tys. prac jury konkursu, w skład, którego wchodzili przedstawiciele Volvo i Ikea oraz Andrzej Mleczko, wybrało zwycięzców. Nagroda główna trafi do Kornelii Nowak. Drugą nagrodę otrzymał Robert Ostrowski, a najniższym podium uplasowała się Marianna Czerwińska.

Nasz wspólny konkurs z Ikea spotkał się z dużym uznaniem naszych klientów, co nas bardzo cieszy, ponieważ podkreślamy w nim nasze szwedzkie korzenie. Gratulujemy również wszystkim nagrodzonym, a Pani Kornelii życzymy samych przyjemnych podróży nowym Volvo V40 – powiedział Mariusz Nycz, Dyrektor Marketingu i PR w Volvo Auto Polska.

Źródło: Volvo Auto Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764