logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

PORADA: Rozszerzalność cieplna i montaż płyt z tworzyw sztucznych

   07.07.2001, przeczytano 10951 razy


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rozszerzalnosc-cieplna-i-montaz-plyt-z-tworzyw-sztucznych,313,artykul.html

Montując szyld lub tablicę z pcv, pleksi itp. - zwłaszcza na zewnątrz - pamiętajmy, że materiały te pracują pod wpływem temperatury. Może to prowadzić do znacznych różnic w wymiarach elementów w zmieniających się warunkach i powodować powstawanie szczelin lub wypiętrzeń powierzchni. Najmniej pożądane są te ostatnie, dlatego projektując konstrukcję powinniśmy wziąć pod uwagę rozszerzalność cieplną materiału. Jeżeli montaż wykonujemy przy pomocy wkrętów lub śrub, otwory w powierzchni płyty powinny mieć kształt podłużny, pozwalający na jej przemieszczenie się w wyniku zmiany rozmiarów.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Dobrym sposobem jest mocowanie w listwach brzegowych ( ramki stalowe, aluminiowe lub pcv )
z zachowaniem luzów uwzględniających rozszerzalność termiczną tworzywa.
Wyższa estetyka wykonania i cena...

avatar użytkownika
,

Kiedys montowałem 9m reklamę z łączonych płyt PVC, pojawiło się słońce, a płyty pofalowały sie i ponakładały. Trzeba było rozwiecać i zakładać profile aluminiowe. OSTRZEGAM przed montowaniem samych płyt PCV na zewnątrz i ich idealnym dopasowywaniem.  

Najnowsze w tym dziale

Branże regulowane w social media: Branża ubezpieczeniowa

W przypadku branży ubezpieczeniowej, regulacje dotyczące promowania usług i produktów ubezpieczeniowych wynikają z ustawy o dystrybucji ubezpieczeń z 2017 r. Zgodnie z nią, wszystkie informacje mające charakter reklamowy oraz marketingowy powinny być jasne, rzetelneoraz nie wprowadzać odbiorców w błąd. Zapraszamy do lektury artykułu z najnowszej publikacji Grupy...
Branża kosmetyczna

Branże regulowane w social media: Branża kosmetyczna

Rosnąca popularność social media uczyniła z nich integralną część strategii marketingowej praktycznie każdej marki. Przemysł kosmetyczny odniósł z tego tytułu ogromne korzyści, przez co jego wartość jest wyceniana na 5.5 miliarda dolarów.Komunikacja produktu kosmetycznego podlega pod tzw. system współregulacji, na który składają się przepisy prawa, samoregulacje i szereg...
360 lat polskiej prasy. Jak zmieniał się druk?
Dokładnie 360 lat temu wydano pierwszą gazetę na ziemiach polskich. Rocznica powstania „Merkuriusza Polskiego” to dobry pretekst do przyjrzenia się, jak na przestrzeni lat ewoluowały techniki druku.
Technologie cyfrowe stają się kluczem do pozyskania i utrzymania lojalności klientów. Inwestycja w infrastrukturę druku nowej generacji obsługującą chmurę i IoT powinna być strategicznym priorytetem dla organizacji, które chcą przyspieszyć sukces cyfrowej transformacji i usprawnić doświadczenia swoich klientów.
Branża finansowa

Branże regulowane w social media: Branża finansowa

Usługi w zakresie bankowości, w tym również w kwestii możliwości reklamowania ich, reguluje ustawa Prawo Bankowe z 29 sierpnia 1997 roku, a dokładniejartykuł 3 tejże ustawy. Określa ona przede wszystkim, jakie podmioty mogą posługiwać się nazwami „bank” i „kasa”, co jest istotne z komunikacyjnego i reklamowego punktu widzenia. Zapraszamy do lektury artykułu z najnowszej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764