logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

PORADA: Rozszerzalność cieplna i montaż płyt z tworzyw sztucznych

   07.07.2001, przeczytano 10808 razy


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rozszerzalnosc-cieplna-i-montaz-plyt-z-tworzyw-sztucznych,313,artykul.html

Montując szyld lub tablicę z pcv, pleksi itp. - zwłaszcza na zewnątrz - pamiętajmy, że materiały te pracują pod wpływem temperatury. Może to prowadzić do znacznych różnic w wymiarach elementów w zmieniających się warunkach i powodować powstawanie szczelin lub wypiętrzeń powierzchni. Najmniej pożądane są te ostatnie, dlatego projektując konstrukcję powinniśmy wziąć pod uwagę rozszerzalność cieplną materiału. Jeżeli montaż wykonujemy przy pomocy wkrętów lub śrub, otwory w powierzchni płyty powinny mieć kształt podłużny, pozwalający na jej przemieszczenie się w wyniku zmiany rozmiarów.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Dobrym sposobem jest mocowanie w listwach brzegowych ( ramki stalowe, aluminiowe lub pcv )
z zachowaniem luzów uwzględniających rozszerzalność termiczną tworzywa.
Wyższa estetyka wykonania i cena...

avatar użytkownika
,

Kiedys montowałem 9m reklamę z łączonych płyt PVC, pojawiło się słońce, a płyty pofalowały sie i ponakładały. Trzeba było rozwiecać i zakładać profile aluminiowe. OSTRZEGAM przed montowaniem samych płyt PCV na zewnątrz i ich idealnym dopasowywaniem.  

Najnowsze w tym dziale

Atrakcyjność siatkówki versus piłka nożna dla marketerów
Dwa plemiona – fani siatkówki oraz piłki nożnej. W internetowych komentarzach, wypowiedziach niektórych dziennikarzy czy, rzadziej, samych zawodników pojawiają się argumenty w dyskusji dotyczącej tego, która dyscyplina jest lepsza, bardziej wymagająca sportowo i zasługuje na większe zainteresowanie. Spór ten jednak ostatecznie wydaje się...
Studium przypadku kampani Brandlift dla marki Amica
Marka Amica, producent artykułów gospodarstwa domowego, dołączyła do portfolio klientów BrandLift. Celem przeprowadzonej dla niej kampanii była promocja odkurzacza pionowego ułatwiającego codzienne domowe porządki. Jak się okazało, wyniki akcji przeszły najśmielsze oczekiwania.
Zmysłowe podejście do irracjonalnego klienta
Zmysły pomagają konsumentom podejmować decyzje zakupowe, a marketerom wpływać swoimi działaniami na klientów. Marketing sensoryczny jest najskuteczniejszy wówczas, gdy odwołuje się do wszystkich pięciu zmysłów – im marka jest bardziej multisensoryczna, tym lepiej. Klienci niezwykle cenią sobie dobre relacje z marką. Według badań, aż 2/3...
Nowa identyfikacja wizualna Uniwersytetu Fryderyka Chopina
Wraz z początkiem 2020 r. Uniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopina unowocześnił formę komunikacji, wprowadzając zgodny z obowiązującymi trendami profesjonalny system identyfikacji wizualnej (SIW). Zasady konstrukcji znaku, sposoby jego zastosowania oraz obowiązującą kolorystykę opisano w Księdze Znaku UMFC.
Odwaga i trafiony insight podstawą sukcesu kampanii społecznej w Libanie
Kampanie społeczne stanowią dla wielu marketerów nie lada wyzwanie. Gdzie szukać insightu, by trafić w istotne potrzeby społeczne? Jak skonstruować komunikację, by spełnić cele kampanii? Kiedy wchodzimy na obszar tradycyjnych obrzędów religijnych, wykonanie założeń wydaje się jeszcze trudniejsze. Donner Sang Compter, organizacja społeczna z Libanu, stawiła czoło...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764