logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rozszerzona rzeczywistość wkracza do działań marki Electrolux

  PR 19.12.2019, przeczytano 566 razy
ilustracjastrzałka

Eksperci Electrolux w oparciu o najnowsze trendy rynkowe zastosowali w swoich działaniach promocyjnych niezwykłą technologię, która pozwala odbiorcy przenieść się w wirtualny świat marki i zapoznać z nowością produktową. Marka prezentuje rozszerzoną rzeczywistość (AR), w aplikacji stworzonej dla nowego odkurzacza pionowego Pure Q9.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rozszerzona-rzeczywistosc-wkracza-do-dzialan-marki-electrolux,385149,artykul.html

Rozszerzona rzeczywistość dla Electrolux Pure Q9, dzięki połączeniu cyfrowego świata z rzeczywistym, umożliwia konsumentom zapoznanie się z nowym produktem marki w całkiem nowy i niekonwencjonalny sposób. Dzięki obrazowi 3D możemy nie tylko zobaczyć i obejrzeć produkt z każdej strony oraz zapoznać się z jego wyglądem, ale także w sposób rzeczywisty sprawdzić, jak odkurzacz będzie prezentował się w naszej przestrzeni domowej.

Aby rozpocząć korzystanie z wizualizacji produktu w środowisku rozszerzonej rzeczywistości (AR) wystarczy otworzyć stronę www.electroluxarexperience.com na dowolnym urządzeniu mobilnym (Android i iOS).

Źródło: Electrolux

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Plany na Przyszłość | LAB - podsumowanie warszawskiego Święta Architektury
7 sierpnia zakończyło się warszawskie Święto Architektury, finisaż wystawy Plany na Przyszłość | LAB., organizowane po raz pierwszy przez Oddział Warszawski Stowarzyszenia Architektów Polskich.
Kasia Sokołowska, Anita Sokołowska, Kamil Gach w kampanii Maczifit
Maczfit wystartował z nową kampanią. W jej ramach ambasadorzy marki opowiadają o tym, dlaczego mimo tak dużej konkurencji na rynku diet pudełkowych bez wahania wybierają Maczfit. Wśród bohaterów spotów Kasia Sokołowska, Anita Sokołowska, a także Kamil Gach duet Rowerowe Świry.
Personal PR prowadzi casting na tiktokerów Miasta Gdańska
Miasto Gdańsk ogłosiło casting na tiktokerów. Celem jest wyłonienie ambasadorów profilu miasta na TikToku. Za przeprowadzenie castingu odpowiada agencja Personal PR.
Od kopalni do huty – KGHM w technologii Stereovision 3D
Wystawa prezentująca oddziały KGHM w technologii 3D jest już do zobaczenia w Muzeum Sztuki Złotniczej w Kazimierzu Dolnym. Miedziowa spółka została mecenasem jedynej w Polsce placówki prezentującej unikatowe dzieła z cennych kruszców, w tym srebra i złota. KGHM jest liderem w produkcji srebra na świecie.
Nie z tego świata – Żabson i Samsung ponownie łączą siły
Żabson i Samsung ponownie łączą siły. W ramach współpracy z okazji premiery najnowszego, Galaxy Z Flip4, artysta stworzył nowy utwór, teledysk oraz zaprojektował specjalne akcesoria dedykowane urządzeniom Galaxy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764