logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rozszerzona rzeczywistość wkracza do działań marki Electrolux

  PR 19.12.2019, przeczytano 644 razy
ilustracjastrzałka

Eksperci Electrolux w oparciu o najnowsze trendy rynkowe zastosowali w swoich działaniach promocyjnych niezwykłą technologię, która pozwala odbiorcy przenieść się w wirtualny świat marki i zapoznać z nowością produktową. Marka prezentuje rozszerzoną rzeczywistość (AR), w aplikacji stworzonej dla nowego odkurzacza pionowego Pure Q9.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rozszerzona-rzeczywistosc-wkracza-do-dzialan-marki-electrolux,385149,artykul.html

Rozszerzona rzeczywistość dla Electrolux Pure Q9, dzięki połączeniu cyfrowego świata z rzeczywistym, umożliwia konsumentom zapoznanie się z nowym produktem marki w całkiem nowy i niekonwencjonalny sposób. Dzięki obrazowi 3D możemy nie tylko zobaczyć i obejrzeć produkt z każdej strony oraz zapoznać się z jego wyglądem, ale także w sposób rzeczywisty sprawdzić, jak odkurzacz będzie prezentował się w naszej przestrzeni domowej.

Aby rozpocząć korzystanie z wizualizacji produktu w środowisku rozszerzonej rzeczywistości (AR) wystarczy otworzyć stronę www.electroluxarexperience.com na dowolnym urządzeniu mobilnym (Android i iOS).

Źródło: Electrolux

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764