logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rozwiązania AV Sony na ISE 2016

  PR 10.02.2016, przeczytano 846 razy
ilustracjastrzałka

Sony wraca na targi ISE, aby w ramach filozofii „Beyond Definition” pokazać sposób, w jaki jej najnowsza gama innowacyjnych rozwiązań AV inspiruje nowe zachowania w trakcie pracy i nauki, a także poprawia komunikację, współpracę oraz podejmowanie decyzji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rozwiazania-av-sony-na-ise-2016,27436,artykul.html

W tym roku Sony przedstawia nowe stoisko, w którego skład wchodzi rozwiązanie DOME służące do prezentacji i symulacji. Stoisko zostało zaprojektowane tak, aby zapewnić odwiedzającym głębokie doświadczenia i umożliwić odkrycie rozwiązań dla firm, edukacji i sprzedaży detalicznej. Ponadto Sony zaprezentuje szereg ofert z zakresu projekcji AV i wyświetlaczy dla tych rynków, w tym m.in.:

Rozwiązania dla firm i edukacji

Odwiedzający targi ISE odkryją, w jaki sposób szeroka gama rozwiązań dla firm i edukacji firmy Sony jest dopasowana do konkretnych potrzeb klientów oraz jak może przekształcić otoczenie w twórcze miejsce poprawiające jakość pracy lub nauki.

Sony kontynuuje wprowadzanie technologii laserowego źródła światła i przedstawia najnowsze projektory oparte o tę technologię (Z-Phosphor) pracujące w średnim zakresie jasności. Są one dostosowane do szerokiej gamy zastosowań, w tym rozwiązań edukacyjnych, firmowych lub obsługi dużych imprez. Dostępne są dwa nowe modele o jasności 5000 i 6000 lumenów. Nowe modele to VPL-FWZ65 (6000 lm WXGA) oraz VPL-FWZ60 (5000 lm WXGA). Rozszerzają one bieżącą gamę profesjonalnych projektorów laserowych do łącznie 9 modeli, które obejmują jasności od 2000 do 7000 lumenów.

Firma Sony realizuje swoją dwutorową strategię i w dalszym ciągu będzie równolegle oferować laserowe projektory instalacyjne 3LCD oraz ich odpowiedniki wyposażone w tradycyjną lampę. W związku z tym firma Sony przedstawia dwa nowe projektory lampowe, modele VPL-FW65 (6300 lm WXGA) i VPL-FW60 (5200 lm WXGA), aby zapewnić użytkownikom więcej opcji instalacji, które mogą być lepiej dopasowane do zastosowań opartych na projekcji lampowej. Wszystkie cztery nowe modele wykorzystują technologię paneli BrightEra, dzięki czemu odznaczają się żywą, naturalną kolorystyką wyświetlanego obrazu.

Przełomowe rozwiązanie Sony do obsługi spotkań konferencyjnych, Vision Presenter, jest prezentowane na targach ISE 2016 z funkcją interakcji dotykowej. Vision Presenter pozwala łączyć na jednym ekranie różnorodne materiały i tworzyć dynamiczne prezentacje, które obsługuje się jednym palcem. Firma Sony demonstruje sposób, w jaki prezenterzy mogą angażować zarówno publiczność zdalną, jak i osoby siedzące w sali konferencyjnej, łącząc rozwiązanie Vision Presenter z profesjonalnym wyświetlaczem BRAVIA 75'', nakładką dotykową i kamerą SRG-300SE, podczas gdy treść źródłowa jest kontrolowana za pośrednictwem tabletu Xperia.

Podczas tegorocznych targów Sony prezentuje również swoje najnowsze innowacje związane z prezentacją i symulacją opartą na projekcji laserowej 4K, podkreślając swoją pozycję lidera w zakresie technologii:

  • Prezentacja projektora laserowego VPL-GTZ270 4K SXRD: dwa połączone projektory VPL-GTZ270 o jasności 5000 lumenów, zaprojektowane z myślą o planetariach, parkach tematycznych, muzeach i rynku detalicznym, wykorzystują obszar 8K × 2K o połączonych obrazach. Ponadto dwa modele VPL-GTZ270 zostaną wykorzystane w zachwycającej kopule stanowiska, oferując zwiedzającym niezwykle wciągający obraz dzięki zastosowaniu technologii SXRD 4K Sony, laserowego źródła światła oraz technologii przetwarzania sygnału o dużej przepływności.
  • VPL-GTZ1 4K – projekcja laserowa z ultramałej odległości: Model VPL-GTZ1 jest doskonałym projektorem do zastosowań komercyjnych i B2B, w których wymaga się zachwycającej jakości obrazu, np. w muzeach i środowiskach symulacyjnych lub szkoleniowych, ponieważ zapewnia całkowicie nowe, imponujące wrażenia. VPL-GTZ1 generuje obraz o nieprzeciętnej jakości i jasności 2000 lumenów, jednocześnie zapewniając niski całkowity koszt utrzymania (TCO).  Spodziewany czas eksploatacji wynosi 20 000 godzin, przy czym konserwacja urządzenia praktycznie nie jest wymagana*. Odwiedzający zobaczą również, w jaki sposób ekran minimalizujący wpływ oświetlenia otoczenia pozwala uzyskać obraz w jakości 4K przy silnym oświetleniu otoczenia. Ponadto Sony przedstawia wykorzystanie technologii IP do rozprowadzania treści HD i 4K w czasie rzeczywistym z użyciem projektora jako przykładowego rozwiązania do dystrybucji treści AV na dużym obszarze z możliwością rozproszenia jej w wielu miejscach i formatach, w tym w Full HD i 4K


Wraz z wiodącą na rynku technologią laserową, Sony podkreśla swoje nowe, przystępne cenowo rozwiązania do zdalnej współpracy wideo, dopasowane do potrzeb edukacji wyższej i środowisk korporacyjnych. Umożliwiają one proste nawiązywanie łączności z wieloma miejscami i współpracę pomiędzy personelem, nauczycielami i studentami. Odwiedzający zobaczą:

  • Całkowicie nową kamerę SRG-120DS PTZ od Sony — idealne rozwiązanie do wielu zastosowań: od konferencji wideo po nagrywanie wykładów. Wysoka jakość obiektywu z 12-krotnym zoomem optycznym oraz czuły przetwornik Exmor CMOS gwarantują płynny, szczegółowy obraz Full HD. Dzięki wyjściowemu sygnałowi wideo 3G-SDI kamera SRG-120DS jest doskonale przygotowana na integrację w dużych salach konferencyjnych i audytoriach wymagających zastosowania długich kabli
  • Więcej możliwości sterowania SRG-120DU. SRG-120DU to wszechstronna kamera o wysokiej jakości zapewniająca funkcje PTZ w dowolnej sali konferencyjnej lub kliencie oprogramowania za pośrednictwem prostego połączenia kablem USB. Na targach ISE została przedstawiona druga wersja tego modelu, która umożliwia przesyłanie strumieniowe materiału video w jakości HD za pośrednictwem portów USB 3.0 lub USB 2.0. Ponadto obsługuje ona interfejs V4L2 (wideo w systemach Linux)
  • Całkowicie nowe rozwiązanie Sony PCS-MCS1 zapewnia najwyższą prostotę w kontekście dowolnych wymagań łączności MCU. Brak stałego punktu końcowego do prowadzenia spotkania, brak skomplikowanego zarządzania, konfiguracji połączeń ani administratora do zarządzania połączeniami.


Źródło: Sony

www.sony.pl/pro

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764