logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rozwiązania digital signage od LG na platformie Digital Connect 2020

  PR 21.09.2020, przeczytano 534 razy
ilustracjastrzałka

Wirtualne showroomy to nic nowego, jednak w wyjątkowych okolicznościach, jakie przyniósł rok 2020, ich znaczenie dla przedsiębiorstw, sektora B2B i klientów wzrosło. Pozwalają one firmom w łatwy sposób (bez konieczności odbywania spotkań twarzą w twarz) informować o oferowanych korzyściach, co pomaga klientom podejmować przemyślane decyzje zakupowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rozwiazania-digital-signage-od-lg-na-platformie-digital-connect-2020,388523,artykul.html

ilustracjastrzałka

Aby w obecnej sytuacji prezentować swoją linię wyświetlaczy do zastosowań komercyjnych, firma LG Electronics Business Solutions stworzyła wirtualną platformę LG Digital Connect (DC) 2020. Wprowadzona na rynek w sierpniu, zintegrowana platforma marketingowo-sprzedażowa oferuje wciągające, łatwe w nawigacji wirtualne wycieczki. Pozwalają one zwiedzającym odkryć różnorodne rozwiązania stosowane przez firmę, a także objaśniają wiodące w branży technologie oraz ukierunkowane na potrzeby użytkownika cechy produktów. LG DC 2020 udostępnia dotychczasowym oraz nowym klientom cenne informacje, które ułatwią wybór produktów najlepiej dostosowanych do ich konkretnych potrzeb biznesowych.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Platforma, stworzona z myślą o wygodzie klientów, w przystępny sposób prezentuje produkty i technologie oraz umożliwia konsultacje sprzedażowe. Odwiedzający mogą wybrać Product Showroom Tour, aby zapoznać się z najnowszą ofertą firmy LG w formie wirtualnej hali wystawowej lub też zdecydować się na Vertical Showroom Tour, jeśli chcą poznać różne scenariusze wykorzystania technologii digital signage. Ponadto, za pomocą kilku kliknięć, użytkownicy mogą wyświetlić szczegółowe specyfikacje produktów.

LG oferuje szeroki wybór wyświetlaczy do zastosowań komercyjnych, w tym Micro LED, bezprzewodowe modele LED oraz LED Cinema, które można obejrzeć w ramach wirtualnej prezentacji Product Showroom Tour. Z kolei Vertical Showroom Tour ilustruje w jaki sposób nowoczesne ekrany firmy LG mogą być łatwo instalowane i przygotowane do użycia w niemal każdej lokalizacji, w tym w miejscach publicznych, biurach korporacyjnych lub rządowych, sklepach detalicznych, szkołach i hotelach. Dodatkowo platforma pozwala użytkownikom przeglądać najnowsze przykłady zastosowania rozwiązań LG dla sektora B2B, jak również udostępnia wiadomości ze świata zaawansowanych technologii digital signage.

Źródło: LG

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Unife rusza z kampanią Hop-On for our Planet
Za 5 lat ok 40% wysoko wykwalifikowanych pracowników przemysłu kolejowego przejdzie na emeryturę. Już teraz polskie, jak i europejskie koleje, zmagają się z brakami kadrowymi. Żeby temu zaradzić, Europejskie Stowarzyszenie Przemysłu Zaopatrzenia Kolei (UNIFE) zleciło badanie pokolenia Z (16-25 lat) oraz zorganizowało kampanię HOP ON FOR OUR PLANET (WSKAKUJ DLA...
Samsung i Sokół powracają w kampanii Galaxy Note20 Ultra 5G
Supermoc do pracy i po pracy to kampania Galaxy Note20 Ultra 5G, w której Samsung ponownie łączy siły z Sokołem. Tym razem, w myśl zasady, że „Biznes jest jak gra, żeby wygrać trzeba znać kombinacje”, Wojtek zaprezentuje triki i wskazówki, które pozwolą w pełni wykorzystać swój potencjał.
W najbliższy poniedziałek (02.11) odbędzie się spotkanie informacyjne dla zainteresowanych uczestnictwem w projekcie MŚP – „Krok po kroku jak przejść przez ścieżkę rekrutacji, w ramach sektora komunikacja marketingowa”.
Biedronka wręcza nagrodę 100 tys. zł i odsłania antysmogowy mural
Zakończenie drugiego etapu nagrody Biedronki za książkę dla dzieci Piórko 2020 sieć sklepów ogłosiła w niezwykły sposób. Laureatka kategorii „Ilustracje” tegorocznego Piórka, Magdalena Starowicz, otrzymała od Biedronki czek na 100 tys. zł, a zaprojektowana przez nią okładka książki trafiła na odsłonięty na warszawskim Powiślu mural....
ING: Kampania kantoru walut online
ING Bank Śląski rusza z kampanią kantoru walut online dla firm w mediach społecznościowych. To wygodna usługa, niezbędna w każdej nowoczesnej firmie. Klikasz i masz.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764