logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rozwiązania digital signage od LG na platformie Digital Connect 2020

  PR 21.09.2020, przeczytano 1292 razy
ilustracjastrzałka

Wirtualne showroomy to nic nowego, jednak w wyjątkowych okolicznościach, jakie przyniósł rok 2020, ich znaczenie dla przedsiębiorstw, sektora B2B i klientów wzrosło. Pozwalają one firmom w łatwy sposób (bez konieczności odbywania spotkań twarzą w twarz) informować o oferowanych korzyściach, co pomaga klientom podejmować przemyślane decyzje zakupowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rozwiazania-digital-signage-od-lg-na-platformie-digital-connect-2020,388523,artykul.html

ilustracjastrzałka

Aby w obecnej sytuacji prezentować swoją linię wyświetlaczy do zastosowań komercyjnych, firma LG Electronics Business Solutions stworzyła wirtualną platformę LG Digital Connect (DC) 2020. Wprowadzona na rynek w sierpniu, zintegrowana platforma marketingowo-sprzedażowa oferuje wciągające, łatwe w nawigacji wirtualne wycieczki. Pozwalają one zwiedzającym odkryć różnorodne rozwiązania stosowane przez firmę, a także objaśniają wiodące w branży technologie oraz ukierunkowane na potrzeby użytkownika cechy produktów. LG DC 2020 udostępnia dotychczasowym oraz nowym klientom cenne informacje, które ułatwią wybór produktów najlepiej dostosowanych do ich konkretnych potrzeb biznesowych.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Platforma, stworzona z myślą o wygodzie klientów, w przystępny sposób prezentuje produkty i technologie oraz umożliwia konsultacje sprzedażowe. Odwiedzający mogą wybrać Product Showroom Tour, aby zapoznać się z najnowszą ofertą firmy LG w formie wirtualnej hali wystawowej lub też zdecydować się na Vertical Showroom Tour, jeśli chcą poznać różne scenariusze wykorzystania technologii digital signage. Ponadto, za pomocą kilku kliknięć, użytkownicy mogą wyświetlić szczegółowe specyfikacje produktów.

LG oferuje szeroki wybór wyświetlaczy do zastosowań komercyjnych, w tym Micro LED, bezprzewodowe modele LED oraz LED Cinema, które można obejrzeć w ramach wirtualnej prezentacji Product Showroom Tour. Z kolei Vertical Showroom Tour ilustruje w jaki sposób nowoczesne ekrany firmy LG mogą być łatwo instalowane i przygotowane do użycia w niemal każdej lokalizacji, w tym w miejscach publicznych, biurach korporacyjnych lub rządowych, sklepach detalicznych, szkołach i hotelach. Dodatkowo platforma pozwala użytkownikom przeglądać najnowsze przykłady zastosowania rozwiązań LG dla sektora B2B, jak również udostępnia wiadomości ze świata zaawansowanych technologii digital signage.

Źródło: LG

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764