logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rozwiązania do druku na tekstyliach – Epson i Api.pl na Fast Textile 2023

  PR 09.11.2023, przeczytano 665 razy
ilustracjastrzałka

Zapraszamy na targi Fast Textile 2023 – 21-23 listopada, Ptak Warsaw Expo, gdzie wspólnie z EPSON Polska na stoisku C3.13a będziemy prezentować urządzenia do produkcji tekstyliów w różnych technologiach – druk bezpośredni na bawełnie, sublimacja, DTG, DTF.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rozwiazania-do-druku-na-tekstyliach-%E2%80%93-epson-i-api.pl-na-fast-textile-2023,402019,artykul.html

Jeżeli rozważasz wprowadzenie nowej technologii do produkcji tekstyliów lub też modernizację dotychczasowego parku maszynowego, albo po prostu chcesz porozmawiać o rozwoju swojego biznesu, zapraszamy.

Uczestnicy targów będą mieli okazję zobaczyć na stoisku NOWOŚĆ drukarkę EPSON SureColor SC-F2200 – hybrydową drukarka DTG/DTF oraz EPSON SureColor SC-F6400H. Będzie można zapoznać się z urządzeniami do wysokonakładowej produkcji tkanin – EPSON Monna Lisa 8000 (druk na bawełnie) i EPSON SureColor SC-F10000 (sublimacja).

Źródło: API.PL

www.api.pl


avatar użytkownika
+ + + + +

Tekst opublikował użytkownik: api_pl

(API.PL Sp. z o.o.)

api_pl o sobie:

API.PL – jest bezpośrednim importerem maszyn i materiałów do sitodruku i druku wielkoformatowego. Zapewnia klientom wysoką jakość produktów w atrakcyjnej cenie. Firma stale rozszerza ofertę, aby sprostać zmieniającym się oczekiwaniom branży i rynku poligraficznego. W ofercie API.PL znajdą się maszyny i farby do sitodruku renomowanych światowych producentów, a także szeroka gama ploterów ekosolwentowych, sublimacyjnych, UV oraz tusze, media do druku oraz programy RIP.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowość Biedronki promowana wspólnie z reprezentacją Polski
Współpraca Polskiego Związku Piłki Nożnej z siecią Biedronka zaowocowała wprowadzeniem na rynek kolejnego produktu z serii Go Active, sygnowanego logotypem piłkarskiej reprezentacji Polski. Nowość marki własnej pod nazwą Peanut Powder to orzeszki ziemne prażone w formie proszku, o obniżonej zawartości tłuszczu – wspólnie opracowany i polecany przez...
Marka Emolium z kampanią w aplikacji Preglife
Emolium, marka tworząca specjalistyczne kosmetyki do pielęgnacji wrażliwej skóry twarzy i ciała rozpoczęła współpracę z Preglife, aplikacją edukacyjną skierowaną do przyszłych oraz obecnych mam. Kampania ma na celu rozwianie wątpliwości i mitów dotyczących emolientów oraz podkreślenie ich znaczenia w codziennej pielęgnacji skóry dziecka.
Darymex rozpoczyna współpracę z Harbingers
Darymex — polski producent tekstyliów domowych rozpoczyna współpracę z agencją Harbingers
Monitory wieloformatowe Newline Direct View LED all-in-one
Do oferty Newline Interactive wchodzą wielkoformatowe monitory Direct View LED all-in-one w rozmiarach – 120”, 150” i 180 cali. Seria Newline DV to połączenie najnowocześniejszej technologii z eleganckim designem.
New Balance powraca z kampanią Run Your Way
Niezależnie od płci, wieku, pochodzenia, intensywności treningów, motywacji czy wyznaczonych celów, dla marki New Balance jeśli biegasz, jesteś biegaczem. Kampania ‘Run Your Way’ skierowana jest do każdego, kto mierzy się z tym sportem, bez względu na poziomu zaawansowania. Kolejna odsłona tej aktywacji wzmacnia przesłanie marki zachęcając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764