logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rozwiązania GMC Software Technology w firmie Emerson Polska

  PR 06.09.2011, przeczytano 6480 razy
ilustracjastrzałka
Przed siedzibą Emerson Polska stoją Piotr Rogut - dyrektor ds. rozwoju Emerson Polska (z lewej) i Paweł Walczak - Business Development Manager w firmie GMC Software Technology Sp. z o.o.

W ostatnim czasie w firmie Emerson Polska rozpoczęło pracę stworzone przez GMC Software Technology oprogramowanie PrintNet w rozbudowanej wersji. Wzbogacone o nowe moduły i funkcje, wspiera ono działania Emerson Polska w realizacji kampanii reklamowych i marketingowych opartych na wielokanałowej, personalizowanej komunikacji. Stosowane tu rozwiązania GMC Software Technology umożliwiają firmie obsługę ok. 40 mln personalizowanych stron A4, podnosząc wydajność jej działań w tym zakresie o niemal 40%.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rozwiazania-gmc-software-technology-w-firmie-emerson-polska,13390,artykul.html

Emerson Polska to jeden z największych „lettershopów” w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Firma, założona w 1992 roku przez Adama Banaszczyka – obecnie jej prezesa – oferuje swoim klientom kompleksową obsługę w zakresie zarządzania danymi i korespondencją, obejmującą druk cyfrowy i offsetowy, personalizację, kopertowanie i dystrybucję oraz cyfrową archiwizację. Emerson Polska to także jeden z największych w Europie producentów formularzy i druków specjalistycznych.
Pierwsze kroki w zakresie personalizacji druków poczyniliśmy już w 2001 roku – mówi Piotr Rogut, dyrektor ds. rozwoju Emerson Polska – wdrażając odpowiedni program, umożliwiający tego typu działania. Wraz z rozwojem firmy pojawiały się u nas kolejne tego typu rozwiązania, m.in. umożliwiające obsługę korespondencji transakcyjnej. W roku 2008 rozpoczęliśmy projekt związany z wdrożeniem personalizacji w mailingach reklamowych, inwestując w stworzony pod tym kątem program PrintNet firmy GMC Software Technology.

Projekt zakładał testowe wdrożenie kilku licencji oprogramowania, które posłużyło do projektowania mailingów reklamowych. Nie ukrywam, że do inwestycji w tego rodzaju rozwiązanie zostaliśmy „zmuszeni” przez jednego z naszych zagranicznych klientów, który uwarunkował współpracę posiadaniem przez Emerson Polska takiego software’u – kontynuuje Piotr Rogut. – Program w wersji testowej sprawdził się na tyle dobrze, przede wszystkim pod względem wydajności i prostoty w obsłudze, że podjęliśmy decyzję o zakupie jego pełnej wersji, a następnie – pod koniec ubiegłego roku – rozbudowie o kolejne moduły i funkcje.

Obecnie pracujące tu rozwiązanie GMC Software Technology bazuje na programie PrintNet i umożliwia: jednoczesną pracę wielu użytkowników w procesie projektowania dokumentów; automatyzację produkcji (umożliwiającą obsługę wielu procesów mających udział w przetwarzaniu, produkcji i dystrybucji dokumentów); wykonywanie wielokanałowych kampanii marketingowych; generowanie informacji w wersji papierowej oraz wysyłkę personalizowanych e-maili i SMS-ów; śledzenie i analizę efektywności kampanii (m.in. zwrotu z inwestycji w nakłady marketingowe), a następnie ich prezentację w dowolnej formie (wykresy graficzne, tabele itd.) Moduły te pozwalają nam na wydajną i efektywną obsługę ok. 120 klientów z Polski i zagranicy, dla których miesięcznie wykonujemy około 40 mln personalizowanych wydruków w formacie A4 – mówi Piotr Rogut. – Oczywiście sam druk jest tylko częścią kampanii, która obejmuje kompleksowy zakres działań i wykorzystywanie różnych kanałów komunikacji, także elektronicznych.

Wśród klientów, którzy coraz liczniej korzystają z nowych możliwości oferowanych przez Emerson Polska, znajdują się firmy z różnych branż, m.in. bankowej, ubezpieczeniowej czy finansowej. Obecnie, we współpracy z jednym z nich, prowadzony jest projekt związany z wykorzystaniem druków typu TransPromo, łączących w sobie cechy typowego dokumentu transakcyjnego (wyciągu bankowego czy faktury) z częścią reklamową. Opcja ta stała się u nas możliwa właśnie dzięki wdrożeniu rozwiązania GMC Software Technology – mówi Piotr Rogut – i mamy nadzieję, że stanie się tak samo popularna, jak oferowane od kilku miesięcy personalizowane kampanie wielokanałowe.

Pytany o kryteria wyboru dostawcy software’u do personalizacji, Piotr Rogut mówi: Po zmianach na rynku dostawców tego typu rozwiązań wiedzieliśmy, że program GMC jest optymalnym narzędziem, jakiego potrzebujemy, oferującym odpowiednią funkcjonalność i wydajność. Jego zaawansowanie technologiczne i pozytywne doświadczenia, jakie mieliśmy w zakresie wsparcia technicznego świadczonego przez polski oddział GMC Software Technology to kolejne argumenty, jakie zdecydowały o naszym wyborze. Dziś o współpracy z tą firmą możemy mówić w samych superlatywach, a trafność naszej decyzji potwierdza choćby fakt, że od czasu implementacji nowych modułów nasza wydajność w zakresie personalizowanej produkcji mailingów reklamowych wzrosła o ok. 30-40%.

Paweł Walczak, Business Development Manager w firmie GMC Software Technology Sp. z o.o., dodaje: Firma Emerson Polska, jeden z największych polskich graczy rynkowych w obszarze masowej korespondencji transakcyjnej i mailingów, od wielu lat skutecznie wychodzi naprzeciw zapotrzebowaniu ze strony swoich klientów. Tak było również w przypadku rozwiązań umożliwiających zaawansowaną personalizację i komunikację wielokanałową i bardzo cieszymy się, że mieliśmy swój udział w realizacji tego projektu. Dotychczasowe sukcesy Emerson Polska na tym polu, pozyskiwanie kolejnych zleceniodawców i kilkudziesięcioprocentowy wzrost wydajności działań w zakresie personalizacji mailingów reklamowych potwierdzają, że wdrożenie oprogramowania odbyło się w tu w sposób optymalny i najlepszy z możliwych. Jesteśmy przekonani, że także kolejne kroki, choćby w postaci prowadzenia kampanii z wykorzystaniem druków TransPromo, zakończą się pomyślnie, przyczyniając się do dalszego rozwoju całej firmy.

Źródło: GMC Software Technology

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Stora Enso podsumowuje 2022 rok: najwyższy zysk operacyjny EBIT od ponad 20 lat
31 stycznia odbyła się konferencja dla inwestorów i mediów, podczas której kierownictwo Stora Enso poinformowało o wynikach finansowych grupy za 4. kwartał oraz cały rok 2022. Jak podkreślała Annica Bresky – CEO koncernu, firma osiągnęła w nim najlepszy roczny rezultat finansowy od 22 lat. Jej przychody ze sprzedaży wyniosły w ub.r. 11,86 mld euro, co...
OKI Europe nawiązuje współpracę z Kernow Coatings i Baker Materials
Firma OKI Europe Limited nawiązała strategiczną współpracę partnerską z firmami Kernow Coatings i Baker Materials w celu dalszego rozwoju i zaspokojenia potrzeb klientów w zakresie specjalistycznych nośników do drukowania wytrzymałych etykiet do różnych zastosowań.
Zaproszenie na Durst Wallpaper VIP Event
LFP Industrial Solutions zaprasza na wydarzenie poświęcone drukowi tapet, które odbędzie w Brixen, siedzibie producenta Durst w dniach 8-9.03.2023. Event, który potrwa dwa dni jest idealną sposobnością dla przedstawicieli drukarń poszukujących innowacyjnych i konkurencyjnych rozwiązań w zakresie druku i konfekcjonowania tapet.
Esto. Tektura w cyfrowym wymiarze
W niełatwych dla całej branży poligraficznej czasach, niezwykle ważne dla każdej drukarni jest nie tylko zachowanie czy też zwiększenie produktywności, lecz także ciągły rozwój, chociażby poprzez rozbudowę swojego parku maszynowego. Niestety obecnie inwestycje w nowe rozwiązania technologiczne mogą okazać się pod względem finansowym prawdziwym wyzwaniem. W tej sytuacji...
Colordynamics inwestuje w dwa hybrydowe plotery drukujące Agfa Jeti H3300 UHS LED z myślą o bardziej wydajnej produkcji materiałów POP/POS
Północnoamerykańska drukarnia wielkoformatowa zwiększyła prędkość realizowanej produkcji o 250% dzięki niedawnej inwestycji w dwa wysokowydajne, hybrydowe plotery inkjetowe firmy Agfa – Jeti Tauro H3300 UHS LED. Jak zapewnia jej kierownictwo, za sprawą tej inwestycji firma chce pozyskać kolejne zlecenia z rynku POP/POS, oferując swoim obecnym i potencjalnym klientom z...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764