logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rozwiązania GMC Software Technology w firmie Emerson Polska

  PR 06.09.2011, przeczytano 6888 razy
ilustracjastrzałka
Przed siedzibą Emerson Polska stoją Piotr Rogut - dyrektor ds. rozwoju Emerson Polska (z lewej) i Paweł Walczak - Business Development Manager w firmie GMC Software Technology Sp. z o.o.

W ostatnim czasie w firmie Emerson Polska rozpoczęło pracę stworzone przez GMC Software Technology oprogramowanie PrintNet w rozbudowanej wersji. Wzbogacone o nowe moduły i funkcje, wspiera ono działania Emerson Polska w realizacji kampanii reklamowych i marketingowych opartych na wielokanałowej, personalizowanej komunikacji. Stosowane tu rozwiązania GMC Software Technology umożliwiają firmie obsługę ok. 40 mln personalizowanych stron A4, podnosząc wydajność jej działań w tym zakresie o niemal 40%.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rozwiazania-gmc-software-technology-w-firmie-emerson-polska,13390,artykul.html

Emerson Polska to jeden z największych „lettershopów” w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Firma, założona w 1992 roku przez Adama Banaszczyka – obecnie jej prezesa – oferuje swoim klientom kompleksową obsługę w zakresie zarządzania danymi i korespondencją, obejmującą druk cyfrowy i offsetowy, personalizację, kopertowanie i dystrybucję oraz cyfrową archiwizację. Emerson Polska to także jeden z największych w Europie producentów formularzy i druków specjalistycznych.
Pierwsze kroki w zakresie personalizacji druków poczyniliśmy już w 2001 roku – mówi Piotr Rogut, dyrektor ds. rozwoju Emerson Polska – wdrażając odpowiedni program, umożliwiający tego typu działania. Wraz z rozwojem firmy pojawiały się u nas kolejne tego typu rozwiązania, m.in. umożliwiające obsługę korespondencji transakcyjnej. W roku 2008 rozpoczęliśmy projekt związany z wdrożeniem personalizacji w mailingach reklamowych, inwestując w stworzony pod tym kątem program PrintNet firmy GMC Software Technology.

Projekt zakładał testowe wdrożenie kilku licencji oprogramowania, które posłużyło do projektowania mailingów reklamowych. Nie ukrywam, że do inwestycji w tego rodzaju rozwiązanie zostaliśmy „zmuszeni” przez jednego z naszych zagranicznych klientów, który uwarunkował współpracę posiadaniem przez Emerson Polska takiego software’u – kontynuuje Piotr Rogut. – Program w wersji testowej sprawdził się na tyle dobrze, przede wszystkim pod względem wydajności i prostoty w obsłudze, że podjęliśmy decyzję o zakupie jego pełnej wersji, a następnie – pod koniec ubiegłego roku – rozbudowie o kolejne moduły i funkcje.

Obecnie pracujące tu rozwiązanie GMC Software Technology bazuje na programie PrintNet i umożliwia: jednoczesną pracę wielu użytkowników w procesie projektowania dokumentów; automatyzację produkcji (umożliwiającą obsługę wielu procesów mających udział w przetwarzaniu, produkcji i dystrybucji dokumentów); wykonywanie wielokanałowych kampanii marketingowych; generowanie informacji w wersji papierowej oraz wysyłkę personalizowanych e-maili i SMS-ów; śledzenie i analizę efektywności kampanii (m.in. zwrotu z inwestycji w nakłady marketingowe), a następnie ich prezentację w dowolnej formie (wykresy graficzne, tabele itd.) Moduły te pozwalają nam na wydajną i efektywną obsługę ok. 120 klientów z Polski i zagranicy, dla których miesięcznie wykonujemy około 40 mln personalizowanych wydruków w formacie A4 – mówi Piotr Rogut. – Oczywiście sam druk jest tylko częścią kampanii, która obejmuje kompleksowy zakres działań i wykorzystywanie różnych kanałów komunikacji, także elektronicznych.

Wśród klientów, którzy coraz liczniej korzystają z nowych możliwości oferowanych przez Emerson Polska, znajdują się firmy z różnych branż, m.in. bankowej, ubezpieczeniowej czy finansowej. Obecnie, we współpracy z jednym z nich, prowadzony jest projekt związany z wykorzystaniem druków typu TransPromo, łączących w sobie cechy typowego dokumentu transakcyjnego (wyciągu bankowego czy faktury) z częścią reklamową. Opcja ta stała się u nas możliwa właśnie dzięki wdrożeniu rozwiązania GMC Software Technology – mówi Piotr Rogut – i mamy nadzieję, że stanie się tak samo popularna, jak oferowane od kilku miesięcy personalizowane kampanie wielokanałowe.

Pytany o kryteria wyboru dostawcy software’u do personalizacji, Piotr Rogut mówi: Po zmianach na rynku dostawców tego typu rozwiązań wiedzieliśmy, że program GMC jest optymalnym narzędziem, jakiego potrzebujemy, oferującym odpowiednią funkcjonalność i wydajność. Jego zaawansowanie technologiczne i pozytywne doświadczenia, jakie mieliśmy w zakresie wsparcia technicznego świadczonego przez polski oddział GMC Software Technology to kolejne argumenty, jakie zdecydowały o naszym wyborze. Dziś o współpracy z tą firmą możemy mówić w samych superlatywach, a trafność naszej decyzji potwierdza choćby fakt, że od czasu implementacji nowych modułów nasza wydajność w zakresie personalizowanej produkcji mailingów reklamowych wzrosła o ok. 30-40%.

Paweł Walczak, Business Development Manager w firmie GMC Software Technology Sp. z o.o., dodaje: Firma Emerson Polska, jeden z największych polskich graczy rynkowych w obszarze masowej korespondencji transakcyjnej i mailingów, od wielu lat skutecznie wychodzi naprzeciw zapotrzebowaniu ze strony swoich klientów. Tak było również w przypadku rozwiązań umożliwiających zaawansowaną personalizację i komunikację wielokanałową i bardzo cieszymy się, że mieliśmy swój udział w realizacji tego projektu. Dotychczasowe sukcesy Emerson Polska na tym polu, pozyskiwanie kolejnych zleceniodawców i kilkudziesięcioprocentowy wzrost wydajności działań w zakresie personalizacji mailingów reklamowych potwierdzają, że wdrożenie oprogramowania odbyło się w tu w sposób optymalny i najlepszy z możliwych. Jesteśmy przekonani, że także kolejne kroki, choćby w postaci prowadzenia kampanii z wykorzystaniem druków TransPromo, zakończą się pomyślnie, przyczyniając się do dalszego rozwoju całej firmy.

Źródło: GMC Software Technology

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

API Foilmakers przejmuje United Foils Europe
Firma Aldus, wraz wchodzącą w skład tej grupy API Foilmakers, poinformowały o podpisaniu umowy definitywnego przejęcia United Foils Europe BV, wraz z jej spółkami zależnymi: United Transfer Technologies BV, Pack Vision BV, United Foils, Starfoil Technology Netherlands BV oraz Newfoil Machines.
Brother DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN: urządzenia typu 3w1
Firma Brother wprowadza do oferty 3 wydajne monochromatyczne urządzenia laserowe 3w1. Modele DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN są łatwe w konfiguracji oraz co ważne pozwalają na sprawne wygenerowanie wysokiej jakości wydruków. Urządzenia zostały tak stworzone, aby usprawnić proces druku i zmniejszyć jego koszt.
Sharp BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR: drukarki wielofunkcyjne
Sharp wprowadza trzy kolorowe urządzenia MFP (wielofunkcyjne) A4. Modele BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR dołączają do rosnącej linii produktów Sharp, zaprojektowanych dla dynamicznie zmieniających się, hybrydowych miejsc pracy przyszłości. Urządzenia gwarantują nowoczesną komunikację z rozbudowanymi funkcjami bezpieczeństwa oraz redukcję zużycia energii,...
Epson AM-C400 i AM-C550 - atramentowe drukarki A4
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free, rozszerzając ofertę dla biur o urządzenia wielofunkcyjne AM-C400 i AM-C550, które usprawniają pracę z dokumentami w formacie A4. Nowe modele zapewniają wszystkie cenione w produktach firmy Epson atuty związane z oszczędnością energii i wydajnością.
Opakowania z maszyną Revoria Press PC1120 w firmie Slodkie
Czekoladowa, karmelowa, bakaliowa – to kolejne linie słodyczy w firmie Slodkie. To producent personalizowanych słodyczy reklamowych, którego produkty z sukcesami uczestniczą w kampaniach największych światowych marek. Jest ich ponad 600 rodzajów, a każdy i dla każdego klienta musi być odpowiednio opakowany. Personalizacja opakowań, wysoka jakość, odpowiednie barwy – to tylko...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764