logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rozwiązania stosowane w oświetleniu wnętrz obiektów publicznych i komercyjnych

  PR 05.07.2019, przeczytano 254 razy
ilustracjastrzałka

Książka „Rozwiązania stosowane w oświetleniu wnętrz obiektów publicznych i komercyjnych” zawiera porady dotyczące oświetlenia wnętrz obiektów publicznych i komercyjnych, takich jak szkoły, szpitale, sklepy, hotele, teatry, świątynie, sale sportowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rozwiazania-stosowane-w-oswietleniu-wnetrz-obiektow-publicznych-i-komercyjnych,383125,artykul.html

Prezentuje stosowane w tych miejscach źródła światła i oprawy oświetleniowe, przedstawia przykłady rozwiązań. Na podstawie przepisów i Polskich Norm podaje wymogi, które musi spełniać oświetlenie elektryczne wnętrz obiektów publicznych i komercyjnych. Opisuje też wymagania, które powinno spełniać oświetlenie elektryczne w danym obiekcie, wynikające z jego funkcji, np. handlowych. W książce podano też zwięzłe charakterystyki poszczególnych źródeł światła oraz opraw oświetleniowych i opisano, jakie są zasady wykorzystania światła dziennego do wspomagania elektrycznego oświetlenia wnętrz.

Źródło: FabrykaWiedzy.com

www.fabrykawiedzy.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Poradnik: Skuteczne działania w mediach społecznościowych
Newspoint przygotował poradnik „Skuteczne działania w social media” dla każdego marketera prowadzącego działania promocyjne na platformach social media. W 8 rozdziałach zostały zawarte porady mające na celu poprawne zdefiniowanie celów i KPI, zwiększenie skuteczności, polepszenie widoczności, prowadzenie systematycznej analityki i pomiaru efektów,...
E-book: Jak zbudować międzynarodową platformę e-commerce?
Według danych Eurostatu w 2018 roku aż 87 proc. obywateli UE korzystało z internetu, a z tej grupy 69 proc. dokonało tam zakupów. W efekcie e-konsumenci stanowią już 60 proc. mieszkańców krajów Wspólnoty, a co trzecia osoba w Unii kupuje poza krajem zamieszkania. Zdaniem firmy technologicznej e-point, obecna faza rozwoju e-commerce w Europie to najlepszy czas...
Raport Cyfrowa transformacja – marketing nowej ery
Na czym polega antropomorfizacja marki? Czego tak naprawdę poszukują konsumenci i jak kształtują się trendy społeczno-technologiczne na najbliższe lata? Darmowy raport Cyfrowa transformacja – marketing nowej ery ma pomóc w dostosowaniu strategię firmy do najnowszych trendów.
Wielka Księga Reklamy i Druku i katalog Adbox
Przygotowania do kolejnej edycji targów trwają. Aby dobrze się do nich przygotować warto przypomnieć sobie jak wyglądała miniona edycja. W poszukiwaniu cennych kontaktów i ofert pomocne będą publikacje targowe: Wielka Księga Reklamy i Druku oraz katalog produktowy Adbox - Inspiracje Reklamowe.
OOH magazine news! już na rynku
Specjalne wydanie OOH magazine news!, przedtargowego przewodnika po wydarzeniach towarzyszących wrześniowym targom FestiwalMarketingu.pl, jest już dostępne.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764