logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rozwiązania stosowane w oświetleniu wnętrz obiektów publicznych i komercyjnych

  PR 05.07.2019, przeczytano 437 razy
ilustracjastrzałka

Książka „Rozwiązania stosowane w oświetleniu wnętrz obiektów publicznych i komercyjnych” zawiera porady dotyczące oświetlenia wnętrz obiektów publicznych i komercyjnych, takich jak szkoły, szpitale, sklepy, hotele, teatry, świątynie, sale sportowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rozwiazania-stosowane-w-oswietleniu-wnetrz-obiektow-publicznych-i-komercyjnych,383125,artykul.html

Prezentuje stosowane w tych miejscach źródła światła i oprawy oświetleniowe, przedstawia przykłady rozwiązań. Na podstawie przepisów i Polskich Norm podaje wymogi, które musi spełniać oświetlenie elektryczne wnętrz obiektów publicznych i komercyjnych. Opisuje też wymagania, które powinno spełniać oświetlenie elektryczne w danym obiekcie, wynikające z jego funkcji, np. handlowych. W książce podano też zwięzłe charakterystyki poszczególnych źródeł światła oraz opraw oświetleniowych i opisano, jakie są zasady wykorzystania światła dziennego do wspomagania elektrycznego oświetlenia wnętrz.

Źródło: FabrykaWiedzy.com

www.fabrykawiedzy.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pierwszy w Polsce podręcznik Tiktoka już dostępny
TikTok to zdecydowanie najszybciej rozwijający się portal społecznościowy, którego liczba użytkowników przekroczyła już 2 miliardy! Jest to najczęściej pobierana aplikacja na świecie, a jej popularność wciąż rośnie. Jednocześnie TikTok cechuje się bardzo dużym zaangażowaniem użytkowników. Według raportu IndaHash, 94% użytkowników spędza w...
Poligraficzny „OOH news” z pozytywnym branżowym przesłaniem
Na biurkach drukarń i agencji reklamowych pojawiło się właśnie nowe wydanie "OOH news". To drukowany przegląd branżowych nowości, poradników i case study z rynku druku i poligrafii. W numerze także garść informacji o targach branżowych - w tym oczywiście o wrześniowych FestiwalDruku.pl.
Wydanie specjalne Gazety PIAP w wersji online już dostępne
Ekonomiści twierdzą, że kryzys przechodzi średnio co 7 lat. Można było więc w najbliższej przyszłości spodziewać się tąpnięcia, ale koronawirus spadł na światowe gospodarki dosyć niespodziewanie. Zahibernował biznesy, odizolował rodziny, zmienił DNA świata, porozstawiał po kątach polityków największych mocarstw.
Marketing vs. recesja – poradnik dla przedsiębiorców
Przedsiębiorcy zyskują narzędzie wsparcia biznesu w czasie szalejącego kryzysu i widma istotnego spowolnienia gospodarczego. Specjaliści agencji ContentHouse, wspólnie z Business Centre Club, stworzyli podręcznik z praktycznymi i uniwersalnymi zaleceniami, jak tworzyć komunikację antykryzysową. Jakie treści znajdą w poradniku „Marketing vs. recesja”?
Eko marketing w kwietniowym wydaniu OOH magazine
Najnowsze wydanie OOH magazine poświęcone jest EKO marketingowi, który (przed epoką pandemii) był zdecydowanym faworytem wszelkich prognoz i badań nadchodzących trendów branżowych. Wraz ze wzrastającą świadomością ekologiczną konsumentów, wzrasta liczba akcji i działań podejmowanych przez marketerów, które uwzględniają ochronę środowiska...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764