logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rozwiązania wizualne Panasonic na targach Prolight Sound

  PR 13.04.2015, przeczytano 746 razy
ilustracjastrzałka

Podczas zbliżających się targów Prolight + Sound we Frankfurcie Panasonic zaprezentuje najnowszą ofertę profesjonalnych projektorów i wyświetlaczy. Wśród nich znajdą się między innymi wyróżniające się wysoką jasnością projektory z serii DZ21K Evo oraz wytrzymały wyświetlacz 4K LQ70. Główną atrakcją przygotowaną przez Panasonic będzie odtworzenie w zmniejszonej skali największego na świecie pokazu mappingu 3D.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rozwiazania-wizualne-panasonic-na-targach-prolight-sound,24528,artykul.html

Panasonic zaprezentuje we Frankfurcie między innymi najnowszy projektor PT-DZ780, a także następcę swojego flagowego projektora o wysokiej jasności, czyli modele należące do serii DZ21K Evo. Oprócz tego Panasonic odtworzy pokaz mappingu 3D, który oryginalnie został przygotowany z okazji 555 rocznicy istnienia Bukaresztu i zaprezentowany na fasadzie rumuńskiego Pałacu Parlamentu.

Nowy model DZ21K2 Evo, podobnie jak jego poprzednik DZ21K, wyświetla obraz o wysokiej jasności 20 000 lumenów. Wyróżnia się przy tym dłuższą żywotnością lampy, cichszą pracą oraz poprawioną czystością obrazu. Ponadto model charakteryzuje usprawniona łączność, dzięki zgodności z systemem DIGITAL LINK oraz wyposażeniu w dwa wejścia 3G-SDI.

– Projekcja mappingu, która odbędzie się na stanowisku Panasonic przy użyciu naszych najlepszych projektorów będzie bardzo efektowna. Pokaz zaprezentuje przede wszystkim dużą skalowalność naszych urządzeń, niezbędną dla branży wynajmu czy organizacji eventów – mówi Jan Markus Jahn, Europejski Dyrektor Visual System Solutions w Panasonic

Na swoim 100-metrowym stoisku Panasonic przestawi także urządzenia prezentujące możliwości 4K. Będzie to między innymi model PT-RQ13K, czyli najbardziej kompaktowy projektor 4K w swojej klasie. Urządzenie charakteryzuje się wysoką jasnością na poziomie 10 000 lumenów i jest wyposażone w technologię Quad Pixel pozwalającą wyświetlić niezwykle szczegółowy obraz w filmowej jakości. Ofertę rozwiązań 4K uzupełni wytrzymały 84-calowy wyświetlacz Panasonic LQ70.

Na stoisku Panasonic zaprezentowany zostanie także wykorzystujący technologię 1-Chip DLP projektor PT-DZ780. Jest to najcichszy model w swojej klasie, posiadający system dwulampowy, który wyświetla obraz o jasności 7 000 lumenów. Z kolei wśród wyświetlaczy będzie można obejrzeć najnowsze urządzenia do tworzenia ścian wizyjnych - serię monitorów LFV70, które są wyposażone 

w najcieńszą na rynku ramkę o grubości 3,5 milimetra*.

Rozwiązania wizualne Panasonic będzie można obejrzeć podczas targów Prolight + Sound we Frankfurcie, w dniach 15-18 kwietnia w hali 9, na stoisku A30. Więcej informacji dostępnych jest na stronie: business.panasonic.pl.


Źródło: Panasonic

panasonic.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764