logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rozwiązanie chmurowe Epson Port: optymalizacja pracy drukarek wielkoformatowych

  PR 28.09.2020, przeczytano 620 razy
ilustracja

Z myślą o klientach, szukających sposobu na poprawę wydajności oraz lepsze planowanie i zarządzanie kosztem druku, Epson wprowadza rozwiązanie chmurowe PORT. To umieszczona w chmurze platforma, która wspiera drukarki wielkoformatowe Epson. Można ją obsługiwać z komputera stacjonarnego, tabletu lub smartfona. Z jej wykorzystaniem użytkownicy są w wstanie monitorować pracę drukarek w różnych lokalizacjach, zarówno będąc bezpośrednio na miejscu, jak i zdalnie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rozwiazanie-chmurowe-epson-port%3A-optymalizacja-pracy-drukarek-wielkoformatowych,388567,artykul.html

Procesy druku prezentowane są w PORT w formie czytelnych prezentacji graficznych (dashboardów), które można dowolnie konfigurować, aby sprawnie analizować produktywność, odbierać raporty z realizacji zleconych zadań czy śledzić poziom zużycia atramentu i materiałów eksploatacyjnych. Dzięki temu czas przestojów i przerw w pracy zostanie ograniczony do minimum.

Pierwszą usługa dostępną w ramach platformy będzie Monitoring Produkcji (Production Monitor), który na bieżąco zbada status pracy. Klient otrzyma informację, które wydruki są gotowe lub ile czasu zostało do zakończenia drukowania, dzięki czemu będzie mógł optymalnie zaplanować pracę. Platforma generuje raporty dzienne, które pokazują krytyczne momenty przesilenia oraz okresy, w których wydajność mogłaby być większa.

Rozwiązanie chmurowe Epson PORT będzie dostarczane bezpłatnie z drukarkami wielkoformatowymi producenta. Dostęp do niego zapewnia dedykowana strona internetowa.

Źródło: Epson Polska

www.epson.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
Pilot the future – PLL LOT z kampanią rekrutacyjną
12 kwietnia br. rozpoczęła się kampania rekrutacyjna skierowana do pilotów pragnących dołączyć do załogi kokpitowej Polskich Linii Lotniczych LOT. W obliczu dynamicznego rozwoju branży lotniczej na świecie przewoźnik oferuje nie tylko niesamowitą możliwość rejsów na trasach międzynarodowych, ale także dynamiczną ścieżkę rozwoju oraz wyjątkowe perspektywy...
Mateusz Zając o Apple Vision Pro na konferencji 4Developers
Mateusz Zając, Software Engineering Manager w VML, na konferencji 4Developers poprowadzi wystąpienie na temat Apple Vision Pro oraz potencjału, jaki niesie ze sobą ta technologia. 
Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji
Jak mózg człowieka odnajduje się w erze AI? W nowym raporcie „Człowiek vs. AI: Czy AI przekroczyło granice ludzkiej percepcji?” Neuroinsight Lab (by SeeWidely) zgłębia złożoną interakcję między ludzkim poznaniem a sztuczną inteligencją, wykorzystując do tego zaawansowaną neuroTechnologię, w tym EEG i eye-tracking. IAB Polska objął patronat nad tą publikacją.
Opus B z nowym spotem Prostamolu Uno
Agencja Opus B przygotowała nowy spot dla marki Prostamol UNO. Emisja przewidziana jest na wszystkich rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764