logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rozwiązanie ściany wideo od Christie

  PR 06.02.2018, przeczytano 405 razy

Nowe ściany wideo CorePlus LED Christie Velvet zapewniają niezrównaną elastyczność budowy przy zachowaniu przystępności cenowej w tego typu rozwiązaniu. Dostępne w wielkościach pikseli od 1,2 do 4 mm modele łatwo skalują się do najpopularniejszych rozdzielczości, w tym 4K, umożliwiając pełne dostosowanie z opcjami zdalnymi i wbudowanymi dzięki pojedynczej architekturze. Ściany mogą być instalowane i serwisowane z przodu lub z tyłu. Sprawdzające się idealnie między innymi w przestrzeniach publicznych, kasynach, parkach rozrywki, domach modlitwy, studiach nadawczych, pokojach kontrolnych i salach konferencyjnych rozwiązania mogą być instalowane bezpośrednio z głębią instalacji poniżej 100 mm.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rozwiazanie-sciany-wideo-od-christie,35338,artykul.html

Modele Christie Velvet CorePlus zaprojektowane są z naciskiem na elastyczność i przystępność cenową, jednocześnie zapewniając szereg funkcji spotykanych zazwyczaj w droższych rozwiązaniach LED. Wbudowane lub zdalne opcje zasilania w modelach CorePlus zwiększają możliwości instalacji, jednocześnie zapewniając wydajne zarządzanie ciepłem i redundancją na potrzeby zastosowań 24 x 7. Modele Christie Velvet CorePlus wyposażono w bezpośredni system montażu, przez co instalacja na płaskich ścianach jest bardzo szybka i łatwa, tym samym eliminując konieczność stosowania dodatkowych stelaży, co jeszcze bardziej zmniejsza całkowite koszty systemu. Co więcej, dzięki nowemu kontrolerowi E600 użytkownicy końcowi mogą szybko zeskalować rozwiązanie do rozdzielczości 4K przy 60 Hz.

- Nasi klienci nie muszą już poświęcać ważnych funkcji przy zakupie przystępnych cenowo ścian wideo LED - skomentował David Griffiths, dyrektor rozwoju rynku na obszarze EMEA w firmie Christie. - Po tym, jak klienci wybiorą rozwiązania Christie, pracujemy z nimi na każdym etapie, zapewniając jak najlepsze wykorzystanie elastyczności modeli CorePlus przy opracowywaniu rozwiązań przenoszących wizję do rzeczywistości. Klienci mogą być pewni, że decydując się na Christie, decydują się na najwyższą jakość produktów, usług i obsługi marki Christie - dodał dyrektor.

- Zapotrzebowanie na wewnętrzne ekrany LED o małych wielkościach pikseli na rynkach międzynarodowych ciągle rośnie i ma wzrosnąć o 19% CAGR w ciągu najbliższych czterech lat, a sprzedaż ma sięgnąć poziomu 2,9 miliarda dolarów w roku 2021 - skomentował Chris McIntyre-Brown, zastępca dyrektora do spraw sprzętu profesjonalnego i wystaw w firmie FutureSource Consulting. - Powoli zaczynamy dostrzegać na rynku przystępne cenowo ściany wideo LED produkcji najlepszych producentów sprzętu audiowizualnego, co jest odpowiedzią na zapotrzebowanie klientów na rynkach na całym świecie. To z kolei doprowadzi do większej popularyzacji technologii LED o małych wielkościach pikseli - dodał dyrektor.

Christie udostępnia klientom kalkulator LED w sieci

Firma Christie udostępniła nowy kalkulator LED w sieci pozwalający integratorom, dystrybutorom, konsultantom i partnerom architektonicznym, a także użytkownikom końcowym, na szybkie i łatwe projektowanie ścian wideo LED odpowiadających potrzebom. Po jednym kliknięciu klienci mogą otrzymać kosztorys od przedstawicieli działu sprzedaży firmy Christie.

- Christie chce być najlepszym dostawcą ścian wideo LED - dodał Romanowitz. - Zintegrowanie kalkulatora LED w sieci z naszymi wewnętrznymi systemami pozwoli na szybsze i skuteczniejsze odpowiadanie na zapytania klientów - dodaje.

Modele Christie Velvet CorePlus dostarczane będą już wiosną roku 2018 z trzyletnią gwarancją na części i robociznę i cieszącą się uznaniem obsługą klienta Christie.

Christie rozbudowuje serię LED Velvet Apex

Firma Christie z przyjemnością ogłasza, że seria Velvet Apex sprawia, że ściany wideo 4K są jeszcze lepsze i mniej skomplikowane dzięki nowemu kontrolerowi E600 w rozdzielczości 4K przy 60 Hz. Projekt jest nie tylko łatwiejszy w konfiguracji, ale w samym łańcuchu sygnału wykorzystywana jest mniejsza liczba komponentów, co oznacza obraz bez artefaktów i lepsze doznania wzrokowe dla publiczności.

Charakteryzujące się ulepszaniem niskiej jasności, zaawansowanym przetwarzaniem obrazu, kompatybilnością z sygnałem HDR10 i wysoką jakością obrazu modele z serii Christie Apex gwarantują żywe i dokładne odwzorowywanie obrazu nawet w najmniejszych szczegółach.

Seria Apex, w pełni certyfikowana i zapewniająca działanie 24 godziny, 7 dni w tygodniu w rozdzielczości 4K przy 60 Hz, charakteryzuje się obsługą z dostępem z przodu, systemem montażu bezpośredniego, zdalnym i redundantnym źródłem zasilania oraz wąskim projektem zgodnym z wymogami ADA. Dzięki temu możliwa jest budowa niezawodnych, elastycznych ścian wideo LED na długie lata.

Rozbudowana seria Apex dostępna jest w różnych wielkościach pikseli od 1,2 do 2,5 mm. Model o wielkości 0,9 mm wprowadzony na rynek w grudniu 2017 r. dopełnia ofertę poprzez zapewnianie jednego z najmniejszych rozmiarów plamek na rynku. Seria Apex w formacie 16:9 wyświetla treści z zachowaniem nawet najmniejszych szczegółów, przez co jest idealnym wyborem w zastosowaniach, w których najbardziej liczy się jakość i przejrzystość obrazu. Za rozwiązaniami stoją wiodące w branży gwarancja i obsługa klienta Christie.

Źródło: Christie

www.christieemea.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764