logo
WIADOMOŚCI

Rozwiązanie z oferty Duplo Polska po raz kolejny w drukarni Akcydens

Mateusz Zawiślak  PR 13.03.2018, przeczytano 473 razy
ilustracjastrzałka

Foliarka Tauler SmartMatic 2.0 w formacie B2 to kolejny zakup drukarni Akcydens w Duplo Polska. Nieco wcześniej firma zainwestowała w system broszurujący Duplo iSaddle - w pełni zautomatyzowany, modułowe urządzenie do broszurowania i zbierania prac (realizowanych zarówno w technikach offsetowej jak i cyfrowej), oferujące szycie siodełkowe. Rozwiązanie przyniosło jej 50% wzrost wydajności, wpłynęło na wyższą jakość oferowanych tu produktów końcowych i otworzyło przed nią możliwość realizacji wyższych nakładów. Obecnie Akcydens zdecydował się na foliarkę z oferty tego samego dostawcy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rozwiazanie-z-oferty-duplo-polska-po-raz-kolejny-w-drukarni-akcydens,35765,artykul.html

Drukarnia Akcydens to zakład poligraficzny, który na rynku funkcjonuje od ponad 35 lat. Zajmuje się realizacją szeroko rozumianej produkcji akcydensowej: druków reklamowych, folderów, broszur, kalendarzy, ulotek, ale też czasopism i książek. Jest własnością Adama Cichockiego oraz jego synów – Artura i Bartłomieja, którzy są tu już trzecim pokoleniem drukarzy. Firma nieustannie inwestuje. Jakiś czas temu park sprzętowy drukarni wzbogacił się o nową, półformatową maszynę drukującą, która zwiększyła jej moce produkcyjne w zakresie offsetu arkuszowego.

- Wówczas – jak mówi Adam Cichocki – konieczna okazała się również inwestycja w introligatornię: pojawił się system iSaddle. Po jakimś czasie musieliśmy również pomyśleć o zakupie foliarki, by stopniowo eliminować potrzebę kooperacji z innymi zakładami, która nie tylko wydłużała czas, ale przede wszystkim generowała spore koszty. Teraz nasi pracownicy są w stanie obsługiwać to proste w obsłudze urządzenie jako jedną z wielu innych czynności. Z tego względu nie generuje ono kosztów związanych z dedykowaną mu obsługą, a to równie istotna kwestia dla każdej drukarni.

Akcydens współpracuje z wieloma klientami, głównie z Polski. Są wśród nich zarówno agencje reklamowe, jak też zleceniodawcy bezpośredni, m.in. wydawnictwa i firmy produkcyjne z różnych branż.

- Od jakiegoś czasu – mówi Adam Cichocki - nasi klienci oczekują bardzo szybkiej realizacji zleceń, niezależnie od nakładów. Aby pozostać konkurencyjnymi i obsługiwać ich w pełnym zakresie, w ślad za zakupem bardzo dobrych maszyn drukujących musieliśmy pomyśleć o inwestycji w urządzenia do wykańczania, m.in. w zakupioną niedawno foliarkę. Zdecydowaliśmy się na model Tauler SmartMatic 2.0 w formacie B2 ponieważ testy i porównania prac, jakie wykonywaliśmy na foliach miękkich, matowych również w konkurencyjnych urządzeniach przyniosły w przypadku foliarki Tauler z oferty Duplo rewelacyjne efekty. Nic nie działo się z foliowanymi produktami przy bigowaniu, klejeniu itd. Dla naszych potrzeb urządzenie okazało się doskonałe.

Foliarka – jak zapewnia dostawca - oferuje nie tylko maksymalną wydajność, co z kolei generuje przewagę rynkową zakładu poligraficznego, który z niej korzysta; ma małe wymiary (jest kompaktowym urządzeniem), co jest szczególnie istotne w przypadku drukarń, które ze względu na liczne inwestycje borykają się z brakiem miejsca, a taką jest firma Akcydens; posiada dużą prędkość, co gwarantuje wysoką produktywność, a szybka konfiguracja maszyny pozwala na krótszy cykl produkcyjny, a to z kolei przynosi oszczędności w czasie realizacji zleceń.

- Oprócz tych wszystkich elementów dodatkową wartością foliarki Tauler SmartMatic 2.0 – mówi Bartłomiej Cichocki - są funkcje nie spotykane w innych urządzeniach takie jak np. zastosowane w tym niewielkim urządzeniu parametry wykorzystywane w większych maszynach. Mam na myśli m.in. cylinder z płaszczem olejowym, którego nie posiadają podobne urządzania innych producentów. Wszystkie te elementy wpływają na obniżenie kosztów produkcji – w naszym przypadku o 25 % w stosunku do tego, kiedy to realizowaliśmy foliowanie na zewnątrz. Dodatkowo, co warto podkreślić, takie oszczędności uzyskujemy wykorzystując najlepszą na rynku folię. Zyskujemy także na czasie – teraz jesteśmy w stanie wykonać zlecenie w ciągu 24 godzin, wcześniej musieliśmy odmawiać klientom, którzy życzyli sobie realizacji zamówień w ciągu tak krótkiego czasu. Zakup więc znacząco zwiększył naszą konkurencyjność, a to w obecnych czasach jeden z priorytetów każdej drukarni.

Szefowie drukarni Akcydens po raz kolejny pozytywnie oceniają nie tylko zakupione w Duplo Polska urządzenia, które finalnie – co podkreślają - okazują się niezawodne,  ale również jego dostawcę  - elastyczność tej firmy, jej otwartość i gotowość do współpracy.

- To kolejna nasza współpraca z Duplo Polska i po raz kolejny oceniamy ją bardzo pozytywnie – podsumowuje Adam Cichocki.

Źródło: Duplo Polska

www.duplopolska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Digital Series HD – nowa maszyna w portfolio firmy Mark Andy
Firma Mark Andy poinformowała o wprowadzeniu nowego, wzbogaconego modelu maszyny, bazującego na platformie hybrydowej Digital Series. Digital Series HD, bo o niej mowa, to w zamierzeniach producenta wzbogacona wersja znanego już z rynku produkcyjnego urządzenia do druku cyfrowego, mająca zapewnić jeszcze wyższy poziom wydajności i zyskowności od wcześniejszego modelu. Jak podaje...
Océ Labelstream 4000 – pierwszy atramentowy system Canon do druku opakowań i etykiet
Canon zaprezentował Océ LabelStream 4000 – pierwszy atramentowy ploter przemysłowy UV o modułowej budowie. Urządzenie oferuje konfigurację w pełni cyfrową lub hybrydową, dzięki niestandardowemu połączeniu jednostek cyfrowych, fleksograficznych, wykończeniowych i ozdabiających wydruk. Dzięki prędkości sięgającej od 950 do 1672 m2/godz. Océ LabelStream 4000...
Stora Enso wprowadza biokompozyty Durasense
Stora Enso poinformowała o wprowadzeniu na rynek bazujących na drewnie biokompozytów pod nazwą DuraSense. Zdaniem firmy są one kolejnym znaczącym krokiem urzeczywistniającym filozofię zastępowania materiałów opartych na surowcach kopalnych rozwiązaniami odnawialnymi. DuraSense to propozycja dla przedsiębiorstw poszukujących zaawansowanych, proekologicznych biokompozytów,...
Firma OKI Europe na targach FESPA 2018 zaprezentowała możliwości swoich drukarek graficznych Pro Series, które dzięki swoim zaawansowanym funkcjonalnościom umożliwiają firmom z sektora drukarskiego osiągnięcie nowych wyżyn kreatywności poprzez produkcję wydruków w żywych, przyciągających wzrok kolorach, wychodzących poza CMYK.
Dobra sytuacja branży poligraficznej w Polsce
Blisko 40 proc. Polaków czyta przynajmniej jedną książkę w ciągu roku. Choć poziom czytelnictwa znajduje się na niskim poziomie, to coraz częściej kupujemy książki. Rośnie też liczba publikowanych tytułów, od roku 1991 – ponad trzykrotnie.  Dla przemysłu poligraficznego oznacza to dobrą koniunkturę, zwłaszcza na rynku książek z twardą oprawą,...
 
sobota 23.06.2018, 97 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone