logo
WIADOMOŚCI

Rozwiązanie z oferty Duplo Polska po raz kolejny w drukarni Akcydens

Mateusz Zawiślak  PR 13.03.2018, przeczytano 574 razy
ilustracjastrzałka

Foliarka Tauler SmartMatic 2.0 w formacie B2 to kolejny zakup drukarni Akcydens w Duplo Polska. Nieco wcześniej firma zainwestowała w system broszurujący Duplo iSaddle - w pełni zautomatyzowany, modułowe urządzenie do broszurowania i zbierania prac (realizowanych zarówno w technikach offsetowej jak i cyfrowej), oferujące szycie siodełkowe. Rozwiązanie przyniosło jej 50% wzrost wydajności, wpłynęło na wyższą jakość oferowanych tu produktów końcowych i otworzyło przed nią możliwość realizacji wyższych nakładów. Obecnie Akcydens zdecydował się na foliarkę z oferty tego samego dostawcy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rozwiazanie-z-oferty-duplo-polska-po-raz-kolejny-w-drukarni-akcydens,35765,artykul.html

Drukarnia Akcydens to zakład poligraficzny, który na rynku funkcjonuje od ponad 35 lat. Zajmuje się realizacją szeroko rozumianej produkcji akcydensowej: druków reklamowych, folderów, broszur, kalendarzy, ulotek, ale też czasopism i książek. Jest własnością Adama Cichockiego oraz jego synów – Artura i Bartłomieja, którzy są tu już trzecim pokoleniem drukarzy. Firma nieustannie inwestuje. Jakiś czas temu park sprzętowy drukarni wzbogacił się o nową, półformatową maszynę drukującą, która zwiększyła jej moce produkcyjne w zakresie offsetu arkuszowego.

- Wówczas – jak mówi Adam Cichocki – konieczna okazała się również inwestycja w introligatornię: pojawił się system iSaddle. Po jakimś czasie musieliśmy również pomyśleć o zakupie foliarki, by stopniowo eliminować potrzebę kooperacji z innymi zakładami, która nie tylko wydłużała czas, ale przede wszystkim generowała spore koszty. Teraz nasi pracownicy są w stanie obsługiwać to proste w obsłudze urządzenie jako jedną z wielu innych czynności. Z tego względu nie generuje ono kosztów związanych z dedykowaną mu obsługą, a to równie istotna kwestia dla każdej drukarni.

Akcydens współpracuje z wieloma klientami, głównie z Polski. Są wśród nich zarówno agencje reklamowe, jak też zleceniodawcy bezpośredni, m.in. wydawnictwa i firmy produkcyjne z różnych branż.

- Od jakiegoś czasu – mówi Adam Cichocki - nasi klienci oczekują bardzo szybkiej realizacji zleceń, niezależnie od nakładów. Aby pozostać konkurencyjnymi i obsługiwać ich w pełnym zakresie, w ślad za zakupem bardzo dobrych maszyn drukujących musieliśmy pomyśleć o inwestycji w urządzenia do wykańczania, m.in. w zakupioną niedawno foliarkę. Zdecydowaliśmy się na model Tauler SmartMatic 2.0 w formacie B2 ponieważ testy i porównania prac, jakie wykonywaliśmy na foliach miękkich, matowych również w konkurencyjnych urządzeniach przyniosły w przypadku foliarki Tauler z oferty Duplo rewelacyjne efekty. Nic nie działo się z foliowanymi produktami przy bigowaniu, klejeniu itd. Dla naszych potrzeb urządzenie okazało się doskonałe.

Foliarka – jak zapewnia dostawca - oferuje nie tylko maksymalną wydajność, co z kolei generuje przewagę rynkową zakładu poligraficznego, który z niej korzysta; ma małe wymiary (jest kompaktowym urządzeniem), co jest szczególnie istotne w przypadku drukarń, które ze względu na liczne inwestycje borykają się z brakiem miejsca, a taką jest firma Akcydens; posiada dużą prędkość, co gwarantuje wysoką produktywność, a szybka konfiguracja maszyny pozwala na krótszy cykl produkcyjny, a to z kolei przynosi oszczędności w czasie realizacji zleceń.

- Oprócz tych wszystkich elementów dodatkową wartością foliarki Tauler SmartMatic 2.0 – mówi Bartłomiej Cichocki - są funkcje nie spotykane w innych urządzeniach takie jak np. zastosowane w tym niewielkim urządzeniu parametry wykorzystywane w większych maszynach. Mam na myśli m.in. cylinder z płaszczem olejowym, którego nie posiadają podobne urządzania innych producentów. Wszystkie te elementy wpływają na obniżenie kosztów produkcji – w naszym przypadku o 25 % w stosunku do tego, kiedy to realizowaliśmy foliowanie na zewnątrz. Dodatkowo, co warto podkreślić, takie oszczędności uzyskujemy wykorzystując najlepszą na rynku folię. Zyskujemy także na czasie – teraz jesteśmy w stanie wykonać zlecenie w ciągu 24 godzin, wcześniej musieliśmy odmawiać klientom, którzy życzyli sobie realizacji zamówień w ciągu tak krótkiego czasu. Zakup więc znacząco zwiększył naszą konkurencyjność, a to w obecnych czasach jeden z priorytetów każdej drukarni.

Szefowie drukarni Akcydens po raz kolejny pozytywnie oceniają nie tylko zakupione w Duplo Polska urządzenia, które finalnie – co podkreślają - okazują się niezawodne,  ale również jego dostawcę  - elastyczność tej firmy, jej otwartość i gotowość do współpracy.

- To kolejna nasza współpraca z Duplo Polska i po raz kolejny oceniamy ją bardzo pozytywnie – podsumowuje Adam Cichocki.

Źródło: Duplo Polska

www.duplopolska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Karton CKB Nude firmy Stora Enso: ekologia i odnawialność
Karton CKB Nude znajdujący się w ofercie firmy Stora Enso to odpowiedź na potrzeby klientów, oczekujących odnawialnego, proekologicznego materiału opakowaniowego o naturalnym wyglądzie i dotyku, który można poddać recyklingowi. Jak wynika z informacji przekazywanych przez jego użytkowników, jest on coraz częściej wykorzystywany do opakowań...
Podczas targów Pack Expo 2018, odbywających się w dniach 14-17 października br. w centrum wystawienniczym McCormick Place w Chicago, Sun Chemical zaprezentuje (na stoisku nr 8856) swoje najnowsze rozwiązania dedykowane branży opakowań. Firma weźmie też aktywny udział w towarzyszących temu wydarzeniu panelach, prezentując na jednym z nich stworzone przez siebie...
Do 2022 roku zapotrzebowanie na pełnokolorowy druk atramentowy wzrośnie pięciokrotnie. Dlatego dostawcy druku potrzebują urządzeń o większej wydajności i elastyczności. W związku ze zmieniającym się rynkiem Xerox zwiększył wydajność Brenva HD Production Press o 40%, poszerzył asortyment wyboru mediów do zadruku i dodał możliwość podawania papieru z roli dla...
Rozwiązania Agfa w drukarni Axel Springer Spandau
Drukarnia Axel Springer w berlińskim Spandau to jeden z pierwszych na świecie użytkowników najnowszych rozwiązań Agfa do produkcji gazetowej: bezchemicznych, niewymagających wstępnego wygrzewania płyt fotopolimerowych Avatar V-ZH oraz dedykowanych im urządzeń czyszcząco-gumujących Attiro ZH. Jak zapewnia jej kierownictwo, wdrożenie –...
Print Partner przejmuje Intromę i zapowiada wznowienie produkcji
Firma Print Partner z Radomia poinformowała, że stała się właścicielem marki Introma – nazwy tej firmy, znaku graficznego i jej logo. Przejęła też produkcję części zamiennych do maszyn tej spółki skarbu państwa, która od dłuższego czasu była w likwidacji. Print Partner zapowiada także wznowienie produkcji zszywarek – kluczowych...
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone