Jak reklama nadąża za globalnymi trendami? Jak zmieniają się reklamy, jak ewoluuje reklama wideo i jaka przyszłość czeka cyfrową reklamę outdoorową? Te tematy poruszono podczas debaty „Rozwój rynku reklamy wideo: Czy jesteśmy skazani na globalne media społecznościowe?”.
24 października redakcja „Rzeczpospolitej” zorganizowała debatę: „Rozwój rynku reklamy wideo: Czy jesteśmy skazani na globalne media społecznościowe?”.
Przy wspólnym stole konferencyjnym zasiedli:
- Grażyna Gołębiowska - Dyrektor Marketingu, AMS, Członek Zarządu
- Agnieszka Parfienowicz - Managing Partner w GroupM Nexus
- Marek Zaborowski - Head of media w BNP Paribas Bank Polska
- Marcin Pery - Prezes Zarządu, Gemius
Wśród poruszanych zagadnień znalazły się takie kwestie jak:
- zmiany w sposobie docierania do konsumenta i reakcje rynkowe na zmieniające się trendy – telewizja, internet, media społecznościowe, outdoor
- nowi gracze i przyszłość cyfrowego outdooru
- zarządzanie reklamą wideo w dobie cyfryzacji (m.in. dynamic ad insertion)
- dalszy rozwój reklamy wideo, nowe możliwości (powierzchnia) i metody zarządzania
Reportaż wideo:
Źródło: Gemius S.A.