logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rozwój rynku reklamy wideo - Druga debata w „Rzeczpospolitej”

  PR 10.11.2024, przeczytano 301 razy
ilustracja

Jak reklama nadąża za globalnymi trendami? Jak zmieniają się reklamy, jak ewoluuje reklama wideo i jaka przyszłość czeka cyfrową reklamę outdoorową? Te tematy poruszono podczas debaty „Rozwój rynku reklamy wideo: Czy jesteśmy skazani na globalne media społecznościowe?”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rozwoj-rynku-reklamy-wideo---druga-debata-w-_rzeczpospolitej_,406430,artykul.html

24 października redakcja „Rzeczpospolitej” zorganizowała debatę: „Rozwój rynku reklamy wideo: Czy jesteśmy skazani na globalne media społecznościowe?”.

Przy wspólnym stole konferencyjnym zasiedli:

  • Grażyna Gołębiowska - Dyrektor Marketingu, AMS, Członek Zarządu
  • Agnieszka Parfienowicz - Managing Partner w GroupM Nexus
  • Marek Zaborowski - Head of media w BNP Paribas Bank Polska
  • Marcin Pery - Prezes Zarządu, Gemius

Wśród poruszanych zagadnień znalazły się takie kwestie jak:

  • zmiany w sposobie docierania do konsumenta i reakcje rynkowe na zmieniające się trendy – telewizja, internet, media społecznościowe, outdoor
  • nowi gracze i przyszłość cyfrowego outdooru
  • zarządzanie reklamą wideo w dobie cyfryzacji (m.in. dynamic ad insertion)
  • dalszy rozwój reklamy wideo, nowe możliwości (powierzchnia) i metody zarządzania

Reportaż wideo:

Źródło: Gemius S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

PROMO SHOW: Wspólne Siły Branży i Mediów Międzynarodowych
Szerokie wsparcie medialne od partnerów – czołowych izb branżowych i mediów, zapewniły PROMO SHOW międzynarodową promocję wydarzenia i dotarcie do szerokiej grupy odbiorców w Europie i poza jej granicami.
DIMAQ Voice #55: projektowania tożsamości marki, regulacje w komunikacji elektronicznej, handel online
Jak ewoluuje branding w erze cyfrowej? W jaki sposób nowe przepisy i wyroki sądowe wpłyną na targetowanie reklam? Co warto zrobić, aby jak najlepiej wykorzystać ostatnie tygodnie roku i zwiększyć ROI w handlu mobilnym? Już 17 grudnia o godzinie 15:00 rusza 55. edycja DIMAQ Voice – bezpłatnego wydarzenia online dla pasjonatów i profesjonalistów branży...
 Obiektywy Voigtlander APO Ultron 90 mm f/2,0
Niezmiernie miło jest nam poinformować o kolejnym obiektywie marki Voigtlander przeznaczonym do aparatów dalmierzowych Leica M.
 Obiektywy Voigtlander Nokton 28 mm f/1,5
Niezmiernie miło jest nam poinformować o kolejnym obiektywie marki Voigtlander przeznaczonym do aparatów bezlusterkowych Sony E.
Lidl Polska inspiruje do pomagania na pokazie świątecznego spotu
W środę, 4 grudnia, w warszawskim Kinogramie odbyło się wyjątkowe spotkanie połączone z pokazem świątecznego spotu Lidl Polska, wyreżyserowanego przez oscarowego reżysera Toma Hoopera. Wśród zgromadzonych gości pojawili się klienci – zwycięzcy konkursów organizowanych przez podcasterkę Natalię Kusiak i aktora Macieja Musiała, dziennikarze, a także...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764