logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rtb House jedyną polską firmą w kategorii „Big Five” w rankingu Deloitte

  PR 16.10.2018, przeczytano 745 razy

RTB House – firma specjalizująca się w innowacyjnej technologii retargetingowej opartej na deep learningu, zajęła drugie miejsce w Europie Środkowej w kategorii ,,Big Five” w rankingu Deloitte Technology Fast 50 Central Europe. RTB House zajęło również 32. miejsce na liście najszybciej rozwijających się firm technologicznych w głównej kategorii „Fast 50”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rtb-house-jedyna-polska-firma-w-kategorii-_big-five_-w-rankingu-deloitte,379761,artykul.html

Uwzględnione w kategorii „Big Five” firmy technologiczne musiały spełnić określone przez Deloitte kryteria – m.in. działalność na rynku od co najmniej czterech lat oraz wypracowanie w ostatnim mierzonym roku, przychodów nie mniejszych niż 25 mln EUR. RTB House w latach 2013 – 2017 zanotowało wzrost przychodów o 415%, co dało mu drugie miejsce wśród firm technologicznych w Europie Środkowej. Jest to jedyna polska firma, która znalazła się w tej kategorii.

RTB House znalazło się również w zestawieniu pięćdziesięciu najszybciej rozwijających się firm z regionu, na podstawie tempa wzrostu przychodów w ciągu ostatnich czterech lat (2014 – 2017). W tym zestawieniu RTB House zajęła 32. miejsce.

- Jest to wyjątkowy rok dla RTB House. Nasza technologia i nieustanny rozwój zostały już wcześniej docenione przez uznanych ekspertów z branży. Uplasowanie się w rankingu Deloitte utwierdza nas w przekonaniu, że nasze działania zmierzają w dobrym kierunku. To wyróżnienie jest najlepszym podsumowaniem naszej pracy. Świadczy o tym, że wciąż drzemie w nas wielki potencjał do wzrostu, ale przede wszystkim o innowacyjności naszej technologii, która dzięki dopasowaniu do potrzeb klientów cieszy się szerokim uznaniem – zauważa Daniel Surmacz, COO RTB House. W zeszłym roku, jako jedna z pierwszych firm na świecie zajmujących się retargetingiem wdrożyliśmy rozwiązania oparte na deep learningu w 100 procentach naszych algorytmów. W tym roku uruchomiliśmy także AI Marketing Lab, które ma za zadanie prowadzić badania oraz rozwijać najnowocześniejsze rozwiązania mar-tech zarówno dla wydawców, jak i reklamodawców. Mając to na względzie, jestem przekonany, że przyszły rok będzie dla nas jeszcze lepszy – mówi Daniel Surmacz, COO RTB.

RTB House jest jedną z pierwszych na świecie firm retargetingowych, która opracowała i wdrożyła na potrzeby zakupu reklam w technologii RTB, autorską technologię w całości opartą na rozwiązaniach deep learning. Narzędzie sprawia, że marketerzy są w stanie zwiększyć ogólną wydajność kampanii retargetingowych nawet o 50%. Technologia RTB House oparta na algorytmach deep learningu zmienia branżę e-commerce, czego efektem są rosnące przychody i zainteresowania największych światowych marek. Tylko w tym roku firma zajęła ósme miejsce wśród firm technologicznych w Financial Times 1000: Europe’s Fastest Growing Companies 2018, zdobyła wyróżnienie Silver Stevie® Award, jako najbardziej innowacyjna firma roku oraz otrzymała nagrody AIconics Award w kategorii Best Application of AI for Sales & Marketing oraz Big Innovation Award przyznawaną przez Business Intelligence Group.

  • Pełna lista raportu dostępna jest TUTAJ[PDF]

O nagrodach

Ranking Deloitte Technology Fast 50 Central Europe koncentruje najszybciej rozwijające się firmy technologiczne w oparciu o wzrost przychodów operacyjnych. Składa się z głównej kategorii Technology Fast 50 oraz dwóch podkategorii Rising Stars i Big Five. Firmy same zgłaszają chęć udziału w rankingu, a eksperci Deloitte weryfikują dane przesłane przez firmy.

Źródło: RTB House

www.rtbhouse.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764