logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

RTB House otwiera Creatives Lab

  PR 22.02.2019, przeczytano 420 razy
ilustracjastrzałka

RTB House, globalna firma specjalizująca się w innowacyjnych technologiach marketingowych otwiera – Creatives Lab. Jednostka skupi się na rozwoju dynamicznych kreacji, zwiększeniem ich efektywności oraz rozszerzeniem wachlarza dostępnych formatów, które będą lepiej odpowiadać na potrzeby brandingowe klientów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rtb-house-otwiera-creatives-lab,381345,artykul.html

RTB House stale pracuje nad udoskonalaniem swojej flagowej technologii retargetingowej, opartej na deep learningu, jak również nad rozwiązaniami w innych obszarach RTB, takich jak kreacje, które w dużym stopniu determinują wyniki kampanii. Jednak ich efektywność opiera się nie tylko na algorytmach sztucznej inteligencji, ale również na ludzkiej ekspertyzie dotyczącej aspektów, takich jak spójność z brand bookiem firmy, czy linią graficzną poszczególnych kampanii. Aby zaoferować klientom najlepsze oraz najbardziej innowacyjne rozwiązania w tej dziedzinie, firma RTB House otwiera Creatives Lab. Do głównych zadań nowej jednostki należy poprawa ogólnej efektywności dynamicznych kreacji, a także opracowywanie nowych formatów dla kampanii display oraz treści video, które będą lepiej dostosowane do potrzeb klientów w zakresie brandingu. Oprócz własnych projektów, Creatives Lab będzie współpracować również przy projektach prowadzonych przez AI Marketing Lab – jednostkę otwartą przez RTB House w maju 2018 roku, zajmującą się rozwojem nowych rozwiązań z pogranicza marketingu-technologii.

- Kreacje mają ogromny wpływ na ogólne wyniki kampanii. Nie tylko przyciągają użytkowników oraz skłaniają ich do klikania i dokonywania zakupów, ale są również ważnym czynnikiem kształtującym wizerunek marki. Jednak marki często nie są w stanie przeznaczyć dużych budżetów i zasobów na rozwój kreacji, szczególnie trudny w przypadku dynamicznych kreacji, wykorzystujących mechanizm rekomendacji. Dlatego inwestujemy w Creatives Lab. Jako partner dla naszych klientów, chcemy oferować produkty i dodatkowe usługi, które nie tylko odpowiadają na ich potrzeby, ale również będą przynosić im długotrwałe korzyści i cechować się najwyższą jakością. – podkreśla Grzegorz Kłapkowski, Operational Manager AI Marketing Lab i Creatives Lab.

Uruchomienie Creatives Lab to kolejny przełomowy krok, który wzmacnia ofertę RTB House. W 2017 roku firma z powodzeniem wdrożyła deep learning we wszystkie moduły wspierające efektywność kampanii reklamowych. W maju 2018 roku został otwarty AI Marketing Lab - dział ukierunkowany na badania i rozwój w szeroko pojętym obszarze marketingu, oddzielony od głównego działu R&D, który skupia się na technologii retargetingowej. Niedawno AI Marketing Lab rozpoczęło fazę testów 3 nowych projektów: Snippets, Full-page recommendations, a także Social Banners. Ponieważ innowacje te są ściśle związane z kreacjami, ich dalszy rozwój będzie prowadzony wspólnie przez Creatives Lab i AI Marketing Lab. Na początkowym etapie zespół Creatives Lab będzie się składał z doświadczonych grafików, programistów i analityków.

Źródło: RTB House

www.rtbhouse.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Peppermint rozszerzyła współpracę z Nowy Adres S.A. Zespół Peppermint odpowiada za wsparcie targów MoneyDays.
Yieldbird dołącza do grona firm członkowskich IAB Polska
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza Yieldbird – firma specjalizująca się zwiększaniu przychodów z reklam w modelu programmatic.
Danuta Olczyk odpowiada za komunikację They.pl
Danuta Olczyk objęła stanowisko PR & Communication Specialist w agencji marketingowej They.pl, zastępując Joannę Warszawską, która rozstała się z firmą.
Slavoj Żiżek otwiera line-up 26. edycji Golden Drum
Na scenie w Portoroż zobaczymy czterdziestu międzynarodowych prelegentów, w tym czworo Polaków. Wśród gwiazd znajdą się także Jeanette Liendo i Bogdan Draganski.
Maxcom prezentuje nowe logo
Maxcom, polska firma zajmująca się produkcją klasycznych telefonów komórkowych, przedstawiła dziś logotyp. Zmiana komunikacji wizualnej jest elementem nowej strategii marketingowej, której celem jest odświeżenie wizerunku polskiego producenta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764