logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

RTB House prezentuje pierwsze innowacje od AI Marketing Lab

  PR 09.01.2019, przeczytano 123 razy

RTB House, globalna spółka specjalizująca się w innowacyjnej technologii retargetingowej opartej na deep learningu, ogłosiła rozpoczęcie testów najnowszych rozwiązań stworzonych w AI Marketing Lab.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rtb-house-prezentuje-pierwsze-innowacje-od-ai-marketing-lab,380728,artykul.html

Po pomyślnym wdrożeniu deep learningu we wszystkich modułach wspierających efektywność kampanii reklamowych w 2017 roku, RTB House rzuciło wyzwanie sobie i branży marketingowej, uruchamiając AI Marketing Lab. Od początku 2019 roku, wybrani klienci RTB House będą mieli możliwość przetestowania pierwszych rozwiązań opracowanych przez zespół. Innowacyjne projekty są oparte na deep learningu i zintegrowane z technologią retargetingu RTB House.

Pierwsze innowacje AI Marketing Lab:

  • Social Banners – projekt ma na celu stworzenie nowych, w pełni interaktywnych typów bannerów, które będą wzbogacone o motyw grywalizacji i oceny wyświetlanych produktów. Dodanie nowego elementu, dotychczas skutecznego w social mediach, nie tylko podniesie user experience, ale przede wszystkim zwiększy efektywność mechanizmu rekomendacji. Użytkownik może głosować na produkty, które lubi najbardziej lub których nie lubi. Na podstawie tych opinii w przyszłości konsumentowi zostanie wyświetlonych więcej produktów podobnych do tych, które polubił. Te, które zostały ocenione negatywnie nie będą prezentowane ponownie. Zbiorcze dane z Social Banners będą analizowane przez algorytmy sztucznej inteligencji, aby podnieść user experience i udoskonalać ogólny mechanizm rekomendacji, odpowiedzialny za personalizację i efektywność kampanii.
  • Projekt Snippets umożliwi klientom wykorzystanie kreacji RTB House, poza kampaniami retargetingowym. W ciągu pięciu lat tworzenia banerów retargetingowych, firma opracowała unikalne, dynamiczne kreacje, które nie tylko są atrakcyjne dla oka, ale także skuteczne. Snippets umożliwia użycie banerów np. do prowadzenia kampanii mających na celu zwiększanie świadomości brandu, pozyskiwanie nowego ruchu lub prowadzenie działań z influencerami. Marketerzy mogą łatwo pobrać kody dla określonych formatów kreacji, dodać konieczne meta tagi i używać banerów w dowolnej kampanii reklamowej online.
  • Full-page Recommendations zakłada wyświetlanie użytkownikom większej liczby rekomendowanych produktów, wybranych na podstawie ich zachowań w przeszłości i preferencji zakupowych. Konsumenci będą mieć możliwość przejrzenia większego wachlarza ofert na specjalnej podstronie, przed przekierowaniem na stronę produktu. W przeciwieństwie do innych platform, które zapewniają klientom ogólne oferty produktów, technologia RTB House dostosowuje rekomendacje do użytkownika również w Full-page recommendations. Dzięki personalizacji, konsument oglądając dodatkowe, rekomendowane produkty dostępne na podstronie doświadcza usługi zbliżonej do Personal Shoppera, który wybiera i prezentuje klientom produkty dopasowane wyłącznie do ich potrzeb. Mechanizm oferuje również możliwość zapewnienia konsumentom dynamicznych promocji w czasie rzeczywistym i personalizowanych ofert specjalnych.

- W oparciu o doświadczenie i potrzeby naszych klientów ustaliliśmy priorytety dla AI Marketing Lab i zdecydowaliśmy się wprowadzić w fazę testów trzy pierwsze projekty. Przede wszystkim, klienci, z którymi pracujemy, potrzebują personalizowanych kampanii, które są interesujące dla konsumentów. Szukają także dynamicznych, wysokiej jakości kreacji, które przyciągają klientów i zachęcają do kliknięcia w reklamy. Takie banery chętnie chcieliby wykorzystać w innych kanałach marketingowych - podkreśla Łukasz Abgarowicz, Business Development Director, RTB House Poland. - Jestem pewny, że projekty opracowane w AI Marketing Lab nie tylko zwiększą efektywność naszej technologii retargetingu, ale także znajdą się na czele innowacji w branży reklamowej.

Źródło: RTB House

www.rtbhouse.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Na tej drukarce wielkoformatowej Mutoh powstają… maty podłogowe
Firma Flocmat korzysta z drukarek sublimacyjnych japońskiej marki Mutoh do produkcji… spersonalizowanych mat podłogowych. Poznajcie kolejną historię sukcesu druku cyfrowego.
Panasonic na ISE 2019
W tym roku Panasonic zaprezentuje podczas targów ISE swoje najnowsze technologie audio-wizualne dla branży rozrywkowej, edukacyjnej, do pokazów publicznych, prezentacji firmowych i pracy grupowej. Podczas wydarzenia firma stworzy m.in supernowoczesną ulicę handlową i futurystyczną salę lekcyjną.
Podczas tegorocznej edycji targów ISE Ricoh zaprezentuje najnowsze rozwiązania ułatwiające współpracę, urządzenia i systemy dla sal konferencyjnych oraz z zakresu digital signage. Uczestnicy targów będą mogli m.in. poznać możliwości autorskiego oprogramowania Smart Meeting Assistant i jako pierwsi przetestować najnowszą serią monitorów interaktywnych....
Arkady Wrocławskie z nową linia kreatywną
Arkady Wrocławskie konsekwentnie realizują nową strategię rozwoju, która w centrum zainteresowanie stawia rodziny z dziećmi. Zlokalizowane w samym sercu Wrocławia centrum handlowe zaprezentowało właśnie linię kreatywną inspirowaną dziecięcymi kolorowankami. Działaniom Arkad Wrocławskich w 2019 roku towarzyszyć będzie też claim: „otwarte na rodziny”.
Prowly z Chief People & Culture Officerem
Prowly, firma technologiczna oferująca rozwiązania dla branży PR, zacieśnia współpracę z Izą Klat, która dołącza do zespołu jako Chief People & Culture Officer. Wcześniej związana m.in. z Google, wspiera teraz coachingowo i doradczo startup Joanny Drabent i Sebastiana Przyborowskiego.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia
© 1997-2019 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone