logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

RTB House prezentuje pierwsze innowacje od AI Marketing Lab

  PR 11.02.2019, przeczytano 154 razy

Po pomyślnym wdrożeniu deep learningu we wszystkich modułach wspierających efektywność kampanii reklamowych w 2017 roku, RTB House rzuciło wyzwanie sobie i branży marketingowej, uruchamiając AI Marketing Lab. Od początku 2019 roku, wybrani klienci RTB House będą mieli możliwość przetestowania pierwszych rozwiązań opracowanych przez zespół. Innowacyjne projekty są oparte na deep learningu i zintegrowane z technologią retargetingu RTB House.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rtb-house-prezentuje-pierwsze-innowacje-od-ai-marketing-lab,381190,artykul.html

Pierwsze innowacje AI Marketing Lab:

  • Social Banners – projekt ma na celu stworzenie nowych, w pełni interaktywnych typów bannerów, które będą wzbogacone o motyw grywalizacji i oceny wyświetlanych produktów. Dodanie nowego elementu, dotychczas skutecznego w social mediach, nie tylko podniesie user experience, ale przede wszystkim zwiększy efektywność mechanizmu rekomendacji. Użytkownik może głosować na produkty, które lubi najbardziej lub których nie lubi. Na podstawie tych opinii w przyszłości konsumentowi zostanie wyświetlonych więcej produktów podobnych do tych, które polubił. Te, które zostały ocenione negatywnie nie będą prezentowane ponownie. Zbiorcze dane z Social Banners będą analizowane przez algorytmy sztucznej inteligencji, aby podnieść user experience i udoskonalać ogólny mechanizm rekomendacji, odpowiedzialny za personalizację i efektywność kampanii.
  • Projekt Snippets umożliwi klientom wykorzystanie kreacji RTB House, poza kampaniami retargetingowym. W ciągu pięciu lat tworzenia banerów retargetingowych, firma opracowała unikalne, dynamiczne kreacje, które nie tylko są atrakcyjne dla oka, ale także skuteczne. Snippets umożliwia użycie banerów np. do prowadzenia kampanii mających na celu zwiększanie świadomości brandu, pozyskiwanie nowego ruchu lub prowadzenie działań z influencerami. Marketerzy mogą łatwo pobrać kody dla określonych formatów kreacji, dodać konieczne meta tagi i używać banerów w dowolnej kampanii reklamowej online.
  • Full-page Recommendations zakłada wyświetlanie użytkownikom większej liczby rekomendowanych produktów, wybranych na podstawie ich zachowań w przeszłości i preferencji zakupowych. Konsumenci będą mieć możliwość przejrzenia większego wachlarza ofert na specjalnej podstronie, przed przekierowaniem na stronę produktu. W przeciwieństwie do innych platform, które zapewniają klientom ogólne oferty produktów, technologia RTB House dostosowuje rekomendacje do użytkownika również w Full-page recommendations. Dzięki personalizacji, konsument oglądając dodatkowe, rekomendowane produkty dostępne na podstronie doświadcza usługi zbliżonej do Personal Shoppera, który wybiera i prezentuje klientom produkty dopasowane wyłącznie do ich potrzeb. Mechanizm oferuje również możliwość zapewnienia konsumentom dynamicznych promocji w czasie rzeczywistym i personalizowanych ofert specjalnych.

- W oparciu o doświadczenie i potrzeby naszych klientów ustaliliśmy priorytety dla AI Marketing Lab i zdecydowaliśmy się wprowadzić w fazę testów trzy pierwsze projekty. Przede wszystkim, klienci, z którymi pracujemy, potrzebują personalizowanych kampanii, które są interesujące dla konsumentów. Szukają także dynamicznych, wysokiej jakości kreacji, które przyciągają klientów i zachęcają do kliknięcia w reklamy. Takie banery chętnie chcieliby wykorzystać w innych kanałach marketingowych - podkreśla Łukasz Abgarowicz, Business Development Director, RTB House Poland. - Jestem pewny, że projekty opracowane w AI Marketing Lab nie tylko zwiększą efektywność naszej technologii retargetingu, ale także znajdą się na czele innowacji w branży reklamowej.

Źródło: RTB House

www.rtbhouse.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rynek z roku na rok zaskakuje innowacjami technologicznymi w urządzeniach mobilnych, które nierzadko już mają lepsze parametry niż komputery. Mimo to, wciąż wielu użytkowników nie wyobraża sobie przelewania pieniędzy czy robienia zakupów przez aplikację mobilną.  Wydawać by się mogło, że nic nie jest w stanie zdominować desktopu… i tu mamy niespodziankę! Grupa...
Firma Meetrics opublikowała swój kwartalny raport „Viewability Benchmark Report”, dotyczący widoczności reklam na poszczególnych rynkach europejskich, w tym w Polsce. Polska z wynikiem Viewability na poziomie 58 proc. wzmocniła swoją pozycję na tle innych rynków europejskich. Meetrics w raporcie za II kwartał br. po raz pierwszy zaprezentował szczegółowe dane pokazujące dla...
Wyszukanie hasła w Google pochłania tyle dwutlenku węgla, co zagotowanie wody
Transmisja i oglądanie filmów online generuje 300 mln ton dwutlenku węgla rocznie. Wysyłanie dziesiątek wiadomości e-mail dziennie, szybkie dzwonienie na WhatsApp, przesyłanie zdjęć do chmury, oglądanie krótkiego klipu na YouTube to tylko część codziennego cyfrowego życia. Niewiele osób zdaje sobie jednak sprawę z tego, że odbija się to na całym środowisku. O ile np....
Największe firmy technologiczne zapłacą w UE podatek cyfrowy
– Giganci technologiczni, który działają w oparciu o cyfrowe modele biznesowe, monopolizują rynek. Prowadzą działalność, która wyklucza skutecznie pojawianie się innowacyjnych rozwiązań – podkreśla Katarzyna Królak-Wyszyńska, prezes Innovatika. Tylko w 2018 roku aż 60 firm z listy Fortune 500 nie płaciło podatków w USA. Raje podatkowe istnieją także w Unii...
W pierwszej połowie br. wydawcy prasowi, we współpracy z Kolporterem, zorganizowali ponad 570 różnego rodzaju akcji promocyjnych. Promowano zarówno nowe tytuły, jak i te będące już w sprzedaży.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764