logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

RTB House sponsoruje drużynę RTB Warsaw Mimotaurs

  PR 10.09.2019, przeczytano 252 razy

RTB House, globalna spółka dostarczająca innowacyjne rozwiązania marketingowe dla największych marek z całego świata, sponsoruje polską drużynę programistów rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji z Uniwersytetu Warszawskiego. Zespół RTB Warsaw MIMotaurs startuje w międzynarodowych wyścigach autonomicznych dronów, które odbywają się w Stanach Zjednoczonych. RTB Warsaw MIMotaurs to jeden z dziewięciu finalistów wyłonionych z 400 zespołów składających się ze specjalistów w dziedzinie technologii i inżynierii z całego świata. Zadaniem uczestników jest stworzenie modelu opartego na sztucznej inteligencji, który umożliwi sterowanie dronem biorącym udział w wyścigach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rtb-house-sponsoruje-druzyne-rtb-warsaw-mimotaurs,383917,artykul.html

RTB House oferuje zaawansowane rozwiązania marketingowe oparte na technologii deep learning, realizując kampanie dla ponad 1600 klientów na ponad 70 rynkach. Sponsorowana przez firmę drużyna RTB Warsaw MIMotaurs pracuje nad stworzeniem rewolucyjnego modelu na bazie sztucznej inteligencji, który będzie równie elastyczny i inteligentny, jak ludzki umysł.

Bartłomiej Romański, Chief Technology Officer w RTB House, komentuje: - Sztuczna inteligencja to jedno z bardziej przełomowych odkryć technologicznych w historii nauki, które znacząco wpłynie na nasz sposób funkcjonowania w wielu obszarach życia. Od robotów sterowanych za pomocą sztucznej inteligencji odnoszących sukcesy w wirtualnych zawodach z ludzkimi graczami – np. Google Deepmind AlphaStar, który pokonał Grzegorza „MaNa” Komincza z Polski w grę StarCraft II (jak donosi ZDNet), po wynalazców pracujących nad stworzeniem autonomicznych pojazdów i dronów kontrolowanych sztuczną inteligencją, pokonujących ludzi w wyścigach człowiek-maszyna. Sztuczna inteligencja przekracza kolejne granice tego, co możliwe.

Wsparcie przez RTB House drużyny RTB Warsaw MIMotaurs jest przykładem na zaangażowanie firmy w rozwój innowacyjnych rozwiązań technologicznych.

Bartłomiej Romański dodaje: - Polska jest kuźnią talentów, szczególnie w dziedzinie sztucznej inteligencji. Zawdzięcza to znaczącej liczbie absolwentów kierunków technicznych i dynamicznemu ekosystemowi start-upów. RTB House to innowacyjna, międzynarodowa firma, której wizją jest wspieranie osób z pasją i zapałem do tego, co robią oraz rozwoju nowych technologii, przede wszystkim z zakresu sztucznej inteligencji. Dlatego też aktywnie sponsorujemy drużynę RTB Warsaw MIMotaurs i z entuzjazmem patrzymy na jej postępy w tworzeniu tak nowoczesnego oprogramowania.

Na zwycięzców czekają nagrody o łącznej wartości 2 milionów dolarów ufundowane przez amerykański koncern Lockheed Martin. Organizatorzy przewidują również  dodatkową premię w wysokości 250 tysięcy dolarów dla zespołu, którego sterowany sztuczną inteligencją dron pokona dron kontrolowany przez człowieka. Więcej informacji o zawodach Drone Racing League znajduje się na oficjalnej stronie internetowej.

Źródło: RTB House

www.rtbhouse.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Relacja PIAP z Remadays 2020
XVI-sta edycji targów RemaDays 2020 już za nami. Jedne z największych targów branży reklamowej odbyły się w dniach 12-14 lutego br. w Centrum Wystawienniczym PTAK Warsaw Expo w Nadarzynie.
Provident z rodzinną reklamą „Pożyczki wynajmowanej”
Provident Polska wraca z kolejną odsłoną kampanii w rytm przeboju „Mam plan” i promuje „Pożyczkę wynajmowaną”. Każde pożyczone 1000 zł kosztuje 50 zł miesięcznie.
Miniczekolady z Wawelu wsparte kampanią
Marka Wawel do swojego portfolio wprowadza nową kategorię słodkości. Na rynku pojawią się MINIczekolady w kieszonkowych opakowaniach idealnych do delektowania się. Atrakcyjny design podkreśla ich najwyższą jakość oraz eksponuje najważniejsze cechy produktu, czyli wyjątkowe połączenie czekolady i wyśmienitego nadzienia, nawiązując do postrzegania tej kategorii przez...
Hand Made: spot dla D-Vitum z Magdaleną Różczką
W lutym ruszyła kampania reklamowa marki D-Vitum (Oleofarm), której  ambasadorką została Magdalena Różczka — znana aktorka, od lat wspierająca działania na rzecz Interwencyjnych Ośrodków Preadopcyjnych. Hand Made odpowiada za koncept kreatywny i realizację spotu reklamowego.
Agencja Bluerank wzmacnia Marketing i PR
Bluerank, wiodąca agencja marketingu internetowego, wzmacnia siły w obszarze Marketingu i PR. Do zespołu dołączyły Marta Markowska, która została Marketing Managerem oraz Joanna Blewąska, która rozpoczęła pracę na stanowisku PR Specialist.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764