logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

RTB House stawia na innowacje i otwiera AI Marketing Lab

  PR 09.05.2018, przeczytano 555 razy

RTB House, działająca globalnie, polska firma specjalizująca się w innowacyjnej technologii retargetingowej – otwiera AI Marketing Lab. Będą w nim opracowywane innowacyjne rozwiązania łączące branżę technologiczną i marketingową przeznaczone zarówno dla wydawców, jak i reklamodawców. Budżet na pierwszy rok działalności AI Marketing Lab to 5 milionów dolarów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rtb-house-stawia-na-innowacje-i-otwiera-ai-marketing-lab,36420,artykul.html

Po pomyślnym wdrożeniu deep learningu we wszystkich modułach wspierających efektywność kampanii reklamowych, RTB House rzuca wyzwanie sobie i branży marketingowej i uruchamia AI Marketing Lab. Jako jednostka niezależna od głównego działu R&D, komórka skupi się na tworzeniu środowiska, w którym będą opracowywane i rozwijane nowe rozwiązania technologiczne dla marketingu.

- Do tej pory byliśmy skupieni na ciągłym ulepszaniu naszego produktu. W 2017 roku zrealizowaliśmy jeden z głównych celów, którym było wdrożenie deep learningu w 100 proc. naszych algorytmów. Był to prawdziwy przełom nie tylko dla nas, ale również dla całej branży marketingowej. Obecnie spoglądamy w przyszłość, chcemy rozwijać nasze technologie i opracowywać kolejne przełomowe rozwiązania. Jednym z najbardziej obiecujących obszarów jest zwiększenie efektywności pozyskiwania nowego ruchu przez reklamodawców. – wyjaśnia Robert Dyczkowski, CEO RTB House, odpowiedzialny za początkową fazę projektu.

RTB House uznano w tegorocznym rankingu „Financial Times” za jedną z dziesięciu najszybciej rozwijających się firm z sektora technologicznego w Europie. Ponadto jest jedną z niewielu firm na świecie, która opracowała i wdrożyła autorską technologię zakupu reklam w modelu RTB (real-time bidding), w którym kupujący bierze udział w aukcji powierzchni reklamowej w czasie rzeczywistym.

Obecnie firma działa na całym świecie i przeprowadza kampanie na rzecz międzynarodowych marek na ponad 70 rynkach Europy, Ameryki Północnej, Ameryki Południowej, Azji i Pacyfiku oraz Afryki.

Źródło: RTB House

www.rtbhouse.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764