logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

RTB House uznana przez Financial Times

  PR 11.04.2018, przeczytano 944 razy

RTB House, działająca globalnie, polska firma specjalizująca się w innowacyjnej technologii retargetingowej opartej na deep learningu, została uznana przez Financial Times za jedną z najszybciej rozwijających się firm w Europie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rtb-house-uznana-przez-financial-times,36120,artykul.html

Firma RTB House w latach 2013 - 2016 zwiększyła przychody z 819 538 EUR do 18 573 000 EUR, odnotowując wzrost aż o 2167 proc. W badanym okresie zwiększyła się również liczba pracowników – z 68 do 184 (obecnie zespół tworzy ponad 300 osób). Wyniki pozwoliły na zajęcie 3 miejsca wśród firm z Polski oraz 8 pozycji w kategorii najszybciej rozwijających się spółek technologicznych w Europie na liście FT1000 Financial Times.

- Jesteśmy niezwykle dumni z bycia jedną z najszybciej rozwijających się firm w Europie i obecności w rankingu FT1000 Financial Times. Wysoka pozycja wśród firm technologicznych jest dla nas szczególnie ważna, ponieważ wierzymy, że nasza technologia jest bezkonkurencyjna, a wraz ze świadczonym na najwyższym poziomie customer service’em, pozwala nam oferować rozwiązanie dopasowane do potrzeb naszych klientów na całym świecie. – zapewnił Daniel Surmacz, COO RTB House. - Ciągle się rozwijamy. W 2017 roku wdrożyliśmy deep learning w 100 proc. naszych algorytmów. Wyniki biznesowe pokazują dynamiczny wzrost. Jesteśmy przekonani, że umocnimy naszą pozycję w przyszłorocznym zestawieniu.

Lista FT1000 powstała we współpracy redakcji Financial Times oraz Statisty. Analizie poddano innowacyjne i szybko rozwijające się europejskie firmy, które osiągnęły najwyższy wzrost przychodów w latach 2013-2016.

RTB House jest pierwszą firmą na świecie specializującą się w retargetingu, która opracowała i wdrożyła własne rozwiązania technologiczne oparte w całości na deep learningu. Według danych Spółki, dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji w dziedzinie zakupu reklamy w modelu RTB, możliwe jest zwiększenie efektywności kampanii retargetingowych aż o 50 proc.

Innowacyjność rozwiązań proponowanych przez RTB House została doceniona także przez międzynarodowe grono ekspertów Business Intelligence Group (USA). W marcu br. firmie przyznano nagrodę Big Innovation Award, za wdrożenie deep learningu w wszystkich modułach poprawiających efektywność kampanii reklamowych.

Źródło: RTB House

www.rtbhouse.com/pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764