logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rtb House wchodzi na nowe rynki w regionie APAC

  PR 18.07.2017, przeczytano 671 razy

RTB House, działająca globalnie, polska firma specjalizująca się w innowacyjnej technologii retargetingowej, wzmacnia obecność w regionie Azji i Pacyfiku (APAC). Kampanie reklamowe, obok Singapuru, Indonezji, Malezji, Tajlandii i Tajwanu, będą realizowane przez spółkę także w Indiach, Australii i Nowej Zelandii. Za operacje regionalne na pierwszym rynku odpowiada Kshitiz Randhir Shori, na pozostałych dwóch Steve McMahon.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rtb-house-wchodzi-na-nowe-rynki-w-regionie-apac,33150,artykul.html

Jak tłumaczy Jakub Ratajczak, Managing Director APAC, RTB House, wejście na nowe rynki to duży krok w kierunku wzmocnienia pozycji firmy w regionie.

– Indyjska gospodarka cyfrowa ma szansę stać się w ciągu następnej dekady trzecim co do wielkości rynkiem na świecie. Z kolei Australię i Nową Zelandię wyróżnia otwartość na najnowsze rozwiązania w dziedzinie e-commerce. Wszystkie te kraje łączy duże zapotrzebowanie na innowacyjne rozwiązania marketingowe, które mogą rozwijać się dzięki takim firmom technologicznym, jak RTB House. Naszą pozycję budować będą Kshitiz Randhir Shori oraz Steve McMahon, odpowiedzialni za strategię, działalność operacyjną oraz nakreślanie ogólnego kierunku rozwoju biznesu – podsumowuje Ratajczak.

Indie są jedną z najszybciej rozwijających się gospodarek na świecie, przy średniej stopie wzrostu wynoszącej w ciągu ostatnich dwóch dekad około 7 proc. Z prawie 35 proc. poziomem penetracji internetu, kraj ten jest wyjątkowym miejscem dla branż handlu elektronicznego i nowych technologii.

Za działania firmy na tym rynku odpowiada Kshitiz Randhir Shori, który posiada ponad piętnaście lat doświadczenia w obszarze reklamy cyfrowej. Do tej pory zajmował stanowisko Dyrektora ds. Sprzedaży w firmie Criteo, ściśle współpracując z kluczowymi podmiotami branży e-commerce.

– Wartość indyjskiej gospodarki cyfrowej może do roku 2020 wynieść 4 biliony dolarów. Przyszłość rysuje się więc w bardzo kolorowych barwach. Zdecydowałem się dołączyć do zespołu RTB House, bo jestem przekonany, że takie innowacyjne technologie jak samouczące się algorytmy i retargeting w wydaniu tej firmy mogą zrewolucjonizować naszą branżę – przewiduje Kshitiz Shori, Country Manager India w RTB House.

Również Australia i Nowa Zelandia mają ogromny potencjał reklamowy. Dane Pathmatics i Nielsen pokazują, że dwie trzecie (63 proc.) powierzchni reklamowej online jest obecnie kupowana w sposób zautomatyzowany (programmatic) lub za pośrednictwem sieci reklamowych.

Działalnością w Australii i Nowej Zelandii kieruje Steve McMahon, doświadczony menedżer, który również pracował wcześniej dla Criteo, gdzie odpowiadał za sprzedaż i rozwój biznesu.

– Australijscy i nowozelandzcy marketerzy starają się optymalizować swoje zasoby i prowadzić skuteczniejsze działania reklamowe, przy wyższym zwrocie z inwestycji. Retargeting personalizowany RTB House działa w oparciu o deep learning – wiodącą innowację w dziedzinie badań nad sztuczną inteligencją, co zdecydowanie pomoże nam spełnić te cele. Jestem przekonany, że lokalni klienci będą chętnie wdrażać najnowocześniejsze na rynku rozwiązania, a takie właśnie możemy im zaoferować – podsumowuje Steve McMahon, Country Director Australia & New Zealand w RTB House.

Wejście RTB House na rynki Indii, Australii oraz Nowej Zelandii następuje po wyjątkowym dla spółki 2016 roku, kiedy zespół firmy zwiększył się o ponad 40 proc., a przychody o ponad 140 proc.

Źródło: RTB House

www.rtbhouse.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764