logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rtb House wchodzi na rynek japoński

  PR 02.03.2018, przeczytano 466 razy

RTB House, polska firma specjalizująca się w innowacyjnej technologii retargetingowej opartej na deep learningu, dodaje Japonię do portfela rynków Azji i Pacyfiku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rtb-house-wchodzi-na-rynek-japonski,35636,artykul.html

Obecnie Japonia zajmuje czwarte miejsce na świecie pod względem wielkości rynku handlu elektronicznego, z penetracją Internetu na poziomie 94 proc. Przewidywania na 2022 rok mówią o skumulowanym rocznym wskaźniku wzrostu na poziomie 6,2 proc. oraz prognozowanej wartości rynku równej 133,675 miliardów dolarów. Japonia, jako dojrzały rynek e-commerce oferuje wysoki potencjał biznesowy dla usług retargetingowych RTB House opartych o deep learning.

– W ostatnich kilku latach ugruntowaliśmy naszą pozycję w regionie Azji i Pacyfiku. Teraz nadszedł czas na ekspansję na rynek japoński – mówi Jakub Ratajczak, Managing Director APAC w RTB House, który pokieruje działaniami firmy w Japonii. – Zwiększające się wydatki reklamowe skutkują wzrostem popytu na rozwiązania, które przynoszą wartość dodaną marketerom. Algorytmy oparte o deep learning odróżniają RTB House od innych retargeterów i pozwalają prowadzić kampanie skuteczniejsze w porównaniu do standardowych rozwiązań. Nasza oferta unikalnych i elastycznych rozwiązań retargetingowych, pozwala firmom dotrzeć do klientów z największym potencjałem zakupowym i tym samym prowadzić skuteczniejsze działania reklamowe, gwarantujące wyższy zwrot z inwestycji.

RTB House współpracuje już z wiodącymi agencjami marketingowymi w regionie (Cyber Agent, Dentsu Digital, GMO Niukko, Septeni, Medix, Kizuku), a japońskie biuro aktualnie planuje powiększenie zespołu o account managerów, specjalistów ds. sprzedaży i ekspertów ds. współpracy z wydawcami. Przychody RTB House w regionie Azji i Pacyfiku w przeciągu ostatnich 12 miesięcy dynamicznie rosły, zwiększając się sześciokrotnie.

Poza Japonią, RTB House jest obecne  w 11 krajach regionu Azji i Pacyfiku, w tym w Indonezji, Malezji, Tajlandii, na Tajwanie i w Singapurze. W zeszłym roku do portfela rynków dodano Indie i Australię.

RTB House jest jedną z niewielu firm na świecie, która opracowała i wdrożyła autorską technologię zakupu reklamy w modelu RTB (real-time bidding) – rozwiązania, w którym kupujący bierze udziału w aukcji powierzchni reklamowej w czasie rzeczywistym. Jego innowacyjność została potwierdzona przez międzynarodowe germium Business Intelligence Group (USA), które przyznało RTB House nagrodę Big Innovation Award za wdrożenie deep learningu we wszystkich modułach wspierających efektywność kampanii reklamowych.

Źródło: RTB House

www.rtbhouse.com/pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

More Bananas wspierało Grupę Techramps
More Bananas w sierpniu 2023 roku rozpoczęło współpracę z Grupą Techramps - marką specjalizująca się w projektowaniu i budowie skateparków. Agencja odpowiadała za stworzenie strategii komunikacji marki.
Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764