logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

RTB House wprowadza nowatorskie rozwiązanie Brand Safety

  PR 30.10.2018, przeczytano 731 razy

RTB House – firma specjalizująca się w innowacyjnej technologii retargetingowej opartej na deep learningu stworzyła autorski system odpowiedzialny za bezpieczeństwo marki. Mechanizm zrewolucjonizuje pracę marketerów, mających do tej pory ograniczony wpływ na treści wyświetlane w sąsiedztwie emitowanej reklamy. Zarządzanie bezpieczeństwem marki stanie się łatwiejsze.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rtb-house-wprowadza-nowatorskie-rozwiazanie-brand-safety,379946,artykul.html

Rozwój internetu sprawia, że Brand Safety jest jednym z priorytetów w branży reklamowej. Obecnie marki muszą pilnować, aby ich reklamy nie były wyświetlane obok nieodpowiednich treści – np. odwołujących się do radykalnych poglądów politycznych, wiadomości o katastrofach lub nieprawdziwych informacji (fake news). W zależności od rodzaju grupy docelowej, a także oczekiwań i założeń samej marki powinna być stosowana inna, odpowiednio dostosowana polityka bezpieczeństwa.

W obliczu powyższych wyzwań firma RTB House zaadaptowała autorski mechanizm bezpieczeństwa, który każda marka może indywidualnie dopasować do swoich potrzeb i wymagań. Dzięki technologii przetwarzania języka naturalnego (analiza treści internetowych w czasie rzeczywistym), nowa platforma Brand Safety pozwala na skanowanie dziesiątek tysięcy artykułów i stron internetowych dziennie, gwarantując bezpieczeństwo marki w czasie rzeczywistym w większości treści dostępnych w Internecie.

Technologią leżącą u podstaw narzędzia RTB House jest Brand Profile Layer – mechanizm zawierający trzy niezależne funkcje:

  • Website category filters (Filtry kategorii serwisów) – pomagają unikać nieodpowiednich z perspektywy marki kategorii serwisów, jak np. kontrowersyjne serwisy politycznie, serwisy z treściami generowanymi przez użytkowników, portale umożliwiające udostępnianie plików, z grami hazardowymi, mangą, czy streamingiem wideo.
  • News Filters (Filtry wiadomości) – automatycznie blokują informacje zawierające określone słowa kluczowe (w adresach URL, zawartości i meta opisach stron). Jest to narzędzie pomocne dla firm, które nie chcą być kojarzone z konkretnymi treściami (np. marki motoryzacyjne mogą unikać umieszczania reklam w pobliżu wiadomości o wypadkach samochodowych czy artykułów o alkoholu). Od momentu uruchomienia algorytmu przetwarzania języka naturalnego narzędzie RTB House skatalogowało już ponad milion artykułów i codziennie analizuje ponad 16 000 najpopularniejszych treści w internecie (przy zamierzeniu przetwarzania ponad 50 000 artykułów dziennie).
  • The RTB Black List (Czarna lista RTB) – pozwala na blokowanie reklam marek na określonych, wybranych adresach URL.

- Jesteśmy wiodącym dostawcą technologii opartej na przetwarzaniu języka naturalnego, który rozwiązuje problem bezpieczeństwa marek – to prawdziwy przełom w branży reklamowej. Rozumiemy niestrukturyzowane dane i analizujemy treści na stronach internetowych jeszcze przed wyświetleniem reklamy. Blokując negatywne treści, zapobiegamy wyświetlaniu reklamy na danej stronie. Dostarczamy również system niezawodnych zabezpieczeń, które zapobiegają umieszczaniu reklam w niebezpiecznym środowisku. – zauważa Łukasz Abgarowicz, Business Development Director Poland, RTB House.

Oprócz technologii RTB House, która może zostać dostosowana do indywidualnych potrzeb marki, za podstawę autorskiej platformy reklamowej służy wielopoziomowa zapora Brand Safety. Składają się na nią platforma „SSP and 3rd party solutions layer” wyposażona w rozwiązania platform SSP oraz zewnętrznych dostawców rozwiązań bezpieczeństwa, a także „Offensive content and malware layer”, która dodatkowo pomaga chronić markę przed treściami obraźliwymi i złośliwym oprogramowaniem.

Klienci RTB House wykorzystują rozwiązania opracowane przez firmę do przygotowania spersonalizowanych reklam opartych na analizie zachowań użytkowników związanych z ich taktykami wyszukiwania, nawykami przeglądania czy koszykiem zakupowym. Cały proces odbywa się zaledwie w ciągu kilku sekund – na wszystkich typach urządzeń, co przekłada się na wzrost konwersji oraz sprzedaży. Światowej klasy platforma retargetingowa RTB House obsługuje obecnie ponad 2 miliony ofert na sekundę, ponad 10 miliardów wyświetleń reklam miesięcznie oraz ponad 3,5 miliona kliknięć dziennie.

Źródło: RTB House

www.rtbhouse.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764