logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

RTB House wprowadza nowatorskie rozwiązanie Brand Safety

  PR 30.10.2018, przeczytano 388 razy

RTB House – firma specjalizująca się w innowacyjnej technologii retargetingowej opartej na deep learningu stworzyła autorski system odpowiedzialny za bezpieczeństwo marki. Mechanizm zrewolucjonizuje pracę marketerów, mających do tej pory ograniczony wpływ na treści wyświetlane w sąsiedztwie emitowanej reklamy. Zarządzanie bezpieczeństwem marki stanie się łatwiejsze.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rtb-house-wprowadza-nowatorskie-rozwiazanie-brand-safety,379946,artykul.html

Rozwój internetu sprawia, że Brand Safety jest jednym z priorytetów w branży reklamowej. Obecnie marki muszą pilnować, aby ich reklamy nie były wyświetlane obok nieodpowiednich treści – np. odwołujących się do radykalnych poglądów politycznych, wiadomości o katastrofach lub nieprawdziwych informacji (fake news). W zależności od rodzaju grupy docelowej, a także oczekiwań i założeń samej marki powinna być stosowana inna, odpowiednio dostosowana polityka bezpieczeństwa.

W obliczu powyższych wyzwań firma RTB House zaadaptowała autorski mechanizm bezpieczeństwa, który każda marka może indywidualnie dopasować do swoich potrzeb i wymagań. Dzięki technologii przetwarzania języka naturalnego (analiza treści internetowych w czasie rzeczywistym), nowa platforma Brand Safety pozwala na skanowanie dziesiątek tysięcy artykułów i stron internetowych dziennie, gwarantując bezpieczeństwo marki w czasie rzeczywistym w większości treści dostępnych w Internecie.

Technologią leżącą u podstaw narzędzia RTB House jest Brand Profile Layer – mechanizm zawierający trzy niezależne funkcje:

  • Website category filters (Filtry kategorii serwisów) – pomagają unikać nieodpowiednich z perspektywy marki kategorii serwisów, jak np. kontrowersyjne serwisy politycznie, serwisy z treściami generowanymi przez użytkowników, portale umożliwiające udostępnianie plików, z grami hazardowymi, mangą, czy streamingiem wideo.
  • News Filters (Filtry wiadomości) – automatycznie blokują informacje zawierające określone słowa kluczowe (w adresach URL, zawartości i meta opisach stron). Jest to narzędzie pomocne dla firm, które nie chcą być kojarzone z konkretnymi treściami (np. marki motoryzacyjne mogą unikać umieszczania reklam w pobliżu wiadomości o wypadkach samochodowych czy artykułów o alkoholu). Od momentu uruchomienia algorytmu przetwarzania języka naturalnego narzędzie RTB House skatalogowało już ponad milion artykułów i codziennie analizuje ponad 16 000 najpopularniejszych treści w internecie (przy zamierzeniu przetwarzania ponad 50 000 artykułów dziennie).
  • The RTB Black List (Czarna lista RTB) – pozwala na blokowanie reklam marek na określonych, wybranych adresach URL.

- Jesteśmy wiodącym dostawcą technologii opartej na przetwarzaniu języka naturalnego, który rozwiązuje problem bezpieczeństwa marek – to prawdziwy przełom w branży reklamowej. Rozumiemy niestrukturyzowane dane i analizujemy treści na stronach internetowych jeszcze przed wyświetleniem reklamy. Blokując negatywne treści, zapobiegamy wyświetlaniu reklamy na danej stronie. Dostarczamy również system niezawodnych zabezpieczeń, które zapobiegają umieszczaniu reklam w niebezpiecznym środowisku. – zauważa Łukasz Abgarowicz, Business Development Director Poland, RTB House.

Oprócz technologii RTB House, która może zostać dostosowana do indywidualnych potrzeb marki, za podstawę autorskiej platformy reklamowej służy wielopoziomowa zapora Brand Safety. Składają się na nią platforma „SSP and 3rd party solutions layer” wyposażona w rozwiązania platform SSP oraz zewnętrznych dostawców rozwiązań bezpieczeństwa, a także „Offensive content and malware layer”, która dodatkowo pomaga chronić markę przed treściami obraźliwymi i złośliwym oprogramowaniem.

Klienci RTB House wykorzystują rozwiązania opracowane przez firmę do przygotowania spersonalizowanych reklam opartych na analizie zachowań użytkowników związanych z ich taktykami wyszukiwania, nawykami przeglądania czy koszykiem zakupowym. Cały proces odbywa się zaledwie w ciągu kilku sekund – na wszystkich typach urządzeń, co przekłada się na wzrost konwersji oraz sprzedaży. Światowej klasy platforma retargetingowa RTB House obsługuje obecnie ponad 2 miliony ofert na sekundę, ponad 10 miliardów wyświetleń reklam miesięcznie oraz ponad 3,5 miliona kliknięć dziennie.

Źródło: RTB House

www.rtbhouse.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bank BNP Paribas wystartował z kampanią do mikroprzedsiębiorców, która promuje specjalną ofertę kredytów z gwarancją de minimis Banku Gospodarstwa Krajowego i brakiem prowizji za udzielenie kredytu. Propozycja kredytów skierowana jest do przedsiębiorców, a jej celem jest ułatwienie dostępu do finansowania i niwelowanie negatywnych skutków...
Coś słodkiego i coś mlecznego – Wawel z kampanią czekolad
Wawel rusza z jesiennym wsparciem kategorii czekolad. W połowie września do telewizji wróciły spoty reklamowe marki, promujące czekolady Gorzką 70% cocoa oraz Big Milk, zaś w październiku do większych zakupów zachęcać będzie konkurs dla konsumentów.
Epson przedstawia swoją pierwszą drukarkę wielkoformatową na atrament żywiczny
64-calowy model SureColor SC-R5010 oferuje dokładne, wierne i szybkoschnące wydruki na różnorodnych nośnikach
Kampania „Głośni w łóżku”: trzeci odcinek z serii filmów dokumentalnych Durex
Czy burzliwy romans może przerodzić się w pełne wzajemnego szacunku małżeństwo? Czy przedkładanie potrzeb partnera nad własne faktycznie jest możliwe? Czy w świeżym i dynamicznym związku, tworzonym przez dwójkę młodych osób, jest miejsce na szczerą rozmowę o potrzebach i pragnieniach łóżkowych? Czy będąc rodzicami można pozostać spontanicznymi i...
Dorota Łoboda-Kąkowicz nowym CEO Adrino
W Adrino, największej w Polsce sieci reklamy native i rich media, doszło do zmiany na stanowisku CEO. Nową Chief Executive Officer została Dorota Łoboda-Kąkowicz, będąca dotychczas w Adrino Managing Directorem. Dorota Łoboda-Kąkowicz zastąpiła na tym stanowisku Jacka Dymkowskiego.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764