logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

RTB House w rankingu Deloitte Technology Fast 50 Central Europe

  PR 21.10.2019, przeczytano 188 razy

RTB House, globalna spółka dostarczająca innowacyjne rozwiązania marketingowe, zajęła 37 miejsce w rankingu najszybciej rozwijających się firm technologicznych Deloitte Technology Fast 50 w regionie Europy Środkowej. Jako jedyna firma z Polski, została również wyróżniona w kategorii „Big Five”, zajmując 5 miejsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rtb-house-w-rankingu-deloitte-technology-fast-50-central-europe,384417,artykul.html

Ranking Deloitte Technology Fast 50 Central Europe uwzględnia najszybciej rozwijające się firmy technologiczne w oparciu o tempo wzrostu przychodów na przestrzeni ostatnich czterech lat (2015-2018). Oprócz wysokiej pozycji w rankingu głównym, RTB House została ponownie nagrodzona w specjalnej kategorii „Big Five”, obejmującej podmioty, które wśród pięćdziesięciu najlepszych znacząco wyróżniają się pod względem stosunku wzrostu do ich wielkości.

W latach 2015-2018 spółka RTB House osiągnęła wzrost przychodów na poziomie 523 proc. Zespół składa się z ponad 500 specjalistów pracujących w ponad 30 lokalizacjach na całym świecie, w tym m.in. w Nowym Jorku, Londynie, Tokio, Singapurze, São Paulo, Moskwie, Stambule, Dubaju i Warszawie.

- To wielki zaszczyt ponownie znaleźć się wśród pięćdziesięciu najszybciej rozwijających się firm w Europie Środkowej - powiedział Daniel Surmacz, COO w RTB House. - Wyróżnienie to kolejny dowód siły naszego zespołu, który budujemy na całym świecie rozwijając innowacyjne projekty w obszarze technologii deep learning i marketingu. Wprowadzając nowoczesne rozwiązania na rynek, wyróżniamy się na tle innych podmiotów w branży, dzięki czemu nasza firma odnotowuje znaczące wzrosty w skali rok do roku. W 2020 r. planujemy kontynuować tę drogę.

Wysoka pozycja w rankingu Deloitte Technology Fast 50 to najnowsze wyróżnienie dla RTB House. Na początku roku firma została ponownie uznana przez Financial Times za jedno z najszybciej rozwijających się przedsiębiorstw w Europie, zajmując 3 miejsce spośród 13 polskich firm z sektora technologicznego w rankingu FT1000. Ponadto, w sierpniu br. RTB House zdobyła trzy nagrody w programie The International Business Awards. Główną nagrodą Gold Stevie Award w kategorii Innovation of the Year – Business Products Industries doceniono rozwiązanie Social banners. Z kolei nagrodą Silver Stevie Award wyróżniono samą firmę w kategorii Most Innovative Company of the Year (do 2500 pracowników) oraz innowacyjne rozwiązanie Snippet Ads w kategorii Artificial Intelligence / Machine Learning Solution.

Źródło: RTB House

www.rtbhouse.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ultramax wyręczy też ciebie – kampania reklamowa mopa Vileda
Marka Vileda, znana z produkcji doskonałych akcesoriów do sprzątania, rozpoczęła czwartą w Polsce kampanię promocyjną mopa płaskiego Ultramax. To jeden z najpopularniejszych modeli w ofercie Viledy. Spoty telewizyjne w mediach ogólnopolskich i tematycznych będą emitowane od 11 listopada do 15 grudnia br.
Nieustanny rozwój, profesjonalizm oraz efektywność to motywy przewodnie działalności naszej Agencji Tango od samego początku jej powstania. W pracy cenimy przede wszystkim przejrzystość, innowacyjność oraz indywidualizm. Równocześnie stawiamy na synergiczną współpracę zespołu, a także odważną i oryginalną kreację. Taka też jest nasza nowa strona...
Klienci saloników Kolportera mogą liczyć na dodatkowy bonus w postaci próbek zielonej herbaty. Do końca listopada br. w wybranych punktach sieci swoje produkty będzie w ten sposób promować firma Herbapol.
Rusza inicjatywa Ad Goes Green
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR rozpoczyna inicjatywę ekologiczną Ad Goes Green, pomysłodawcą jest Klub Producentów Reklamowych. Pierwszy cel: zmniejszenie wpływu produkcji filmów reklamowych na środowisko naturalne. Pierwsza aktywność: zbadanie świadomości ekologicznej uczestników procesu produkcji reklam (reklamodawców, agencji reklamowych,...
Pierwszy rejs samolotu PLL Lot w malowaniu Śliwki Nałęczowskiej
Samolot w okazjonalnym malowaniu „Śliwka Nałęczowska” wzbił się w przestworza. To efekt kolejnego etapu współpracy między Polskimi Liniami Lotniczymi LOT i spółką Colian w tym roku. „Śliwkowy” Embraer 195 narodowego przewoźnika SP-LNC zadebiutował w nowym malowaniu podczas rejsu do Genewy .
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764