logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

RTB House w rankingu Deloitte Technology Fast 50 Central Europe

  PR 21.10.2019, przeczytano 610 razy

RTB House, globalna spółka dostarczająca innowacyjne rozwiązania marketingowe, zajęła 37 miejsce w rankingu najszybciej rozwijających się firm technologicznych Deloitte Technology Fast 50 w regionie Europy Środkowej. Jako jedyna firma z Polski, została również wyróżniona w kategorii „Big Five”, zajmując 5 miejsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rtb-house-w-rankingu-deloitte-technology-fast-50-central-europe,384417,artykul.html

Ranking Deloitte Technology Fast 50 Central Europe uwzględnia najszybciej rozwijające się firmy technologiczne w oparciu o tempo wzrostu przychodów na przestrzeni ostatnich czterech lat (2015-2018). Oprócz wysokiej pozycji w rankingu głównym, RTB House została ponownie nagrodzona w specjalnej kategorii „Big Five”, obejmującej podmioty, które wśród pięćdziesięciu najlepszych znacząco wyróżniają się pod względem stosunku wzrostu do ich wielkości.

W latach 2015-2018 spółka RTB House osiągnęła wzrost przychodów na poziomie 523 proc. Zespół składa się z ponad 500 specjalistów pracujących w ponad 30 lokalizacjach na całym świecie, w tym m.in. w Nowym Jorku, Londynie, Tokio, Singapurze, São Paulo, Moskwie, Stambule, Dubaju i Warszawie.

- To wielki zaszczyt ponownie znaleźć się wśród pięćdziesięciu najszybciej rozwijających się firm w Europie Środkowej - powiedział Daniel Surmacz, COO w RTB House. - Wyróżnienie to kolejny dowód siły naszego zespołu, który budujemy na całym świecie rozwijając innowacyjne projekty w obszarze technologii deep learning i marketingu. Wprowadzając nowoczesne rozwiązania na rynek, wyróżniamy się na tle innych podmiotów w branży, dzięki czemu nasza firma odnotowuje znaczące wzrosty w skali rok do roku. W 2020 r. planujemy kontynuować tę drogę.

Wysoka pozycja w rankingu Deloitte Technology Fast 50 to najnowsze wyróżnienie dla RTB House. Na początku roku firma została ponownie uznana przez Financial Times za jedno z najszybciej rozwijających się przedsiębiorstw w Europie, zajmując 3 miejsce spośród 13 polskich firm z sektora technologicznego w rankingu FT1000. Ponadto, w sierpniu br. RTB House zdobyła trzy nagrody w programie The International Business Awards. Główną nagrodą Gold Stevie Award w kategorii Innovation of the Year – Business Products Industries doceniono rozwiązanie Social banners. Z kolei nagrodą Silver Stevie Award wyróżniono samą firmę w kategorii Most Innovative Company of the Year (do 2500 pracowników) oraz innowacyjne rozwiązanie Snippet Ads w kategorii Artificial Intelligence / Machine Learning Solution.

Źródło: RTB House

www.rtbhouse.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764