logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

RTB House z nagrodą dla najlepszego dostawcy usług e-commerce

  PR 09.11.2018, przeczytano 250 razy

RTB House – firma specjalizująca się w innowacyjnej technologii retargetingowej opartej na deep learningu otrzymała nagrodę Best Ecommerce Service Provider podczas 9-tej edycji China Cross-Border Ecommerce Conference & Exhibition 2018.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rtb-house-z-nagroda-dla-najlepszego-dostawcy-uslug-e-commerce,380096,artykul.html

Szczyt China Cross-Border Ecommerce Conference & Exhibition jest jednym z najbardziej prestiżowych wydarzeń e-commerce w Azji. Podczas konferencji wręczono nagrody w różnych dziedzinach, dla firm oferujących najlepsze rozwiązania dla branży e-commerce. Jednym z wyróżnionych partnerów była firma RTB House, która otrzymała tytuł Best Ecommerce Service Provider. Wśród innych zwycięzców znalazł się Microsoft – w kategorii Best Cross-Border Ecommerce Cloud Service oraz firma ZOODMALL – w kategorii Best New Cross Ecommerce Platform.

Według badań Forrester, Chiny w 2015 roku wyprzedziły Stany Zjednoczone i stały się największym rynkiem handlu elektronicznego na świecie. Obecnie stanowi on 83% sprzedaży online w regionie Azji i Pacyfiku. W 2017 roku rynek e-commerce w Chinach jako pierwszy na świecie przekroczył próg biliona dolarów, osiągając wartość 1,149bln USD.

Co więcej, według raportu Chińskiego Stowarzyszenia e-commerce, w 2018 roku obroty z międzynarodowych transakcji na rynku e-commerce osiągną wysokość 9 bilionów juanów (1,3bln USD). Z analizy Westwin, dotyczącej transakcji zagranicznych chińskich konsumentów wynika, że w ciągu ostatnich 12 miesięcy, 53% z kupujących za granicą wydało ponad 10 000 juanów (1 468 USD), a 15 procent przeznaczyło ponad 20 000 juanów (2 936 USD).

- Ta nagroda jest dla nas wielkim wyróżnieniem. To potwierdzenie, że nasza technologia oparta na deep learningu jest najlepszym dostępnym rozwiązaniem na całym świecie. Chiny to jeden z naszych kluczowych rynków, a tak prestiżowa nagroda pomoże nam podkreślić naszą obecność w regionie Azji. - powiedział Daniel Surmacz, COO w RTB House.

RTB House jest jedną z pierwszych na świecie firm retargetingowych, która opracowała i wdrożyła na potrzeby zakupu reklam w technologii RTB, autorską technologię w całości opartą na rozwiązaniach deep learning. Narzędzie sprawia, że marketerzy są w stanie zwiększyć ogólną wydajność kampanii retargetingowych nawet o 50%. Technologia RTB House oparta na algorytmach deep learningu zmienia branżę e-commerce, czego efektem są rosnące przychody i zainteresowania największych światowych marek.

Tylko w tym roku firma zajęła 2. miejsce w kategorii "Big Five" w Deloitte Technology Fast 50 Central Europe i znalazła się wśród najszybciej rozwijających się firm technologicznych w kategorii "The Fast 50". Wcześniej w 2018 firma zajęła ósme miejsce wśród firm technologicznych w Financial Times 1000: Europe’s Fastest Growing Companies 2018, zdobyła wyróżnienie Silver Stevie® Award, jako najbardziej innowacyjna firma roku oraz otrzymała nagrody AIconics Award w kategorii Best Application of AI for Sales & Marketing oraz Big Innovation Award przyznawaną przez Business Intelligence Group.

O China Cross-Border Ecommerce Conference & Exhibition 2018

W konferencji wzięło udział ponad 500 przedstawicieli znanych marek handlu detalicznego, platform e-commerce, firm B2B z sektorów, takich jak logistyka pocztowa, płatności transgraniczne, innowacje technologiczne w dziedzinie e-commerce czy venture capital.

Szczyt odbył się pod przewodnictwem Shanghai Municipal Commission of Commerce oraz Shanghai Putuo District People's Government, a gospodarzami byli: PTP International i Shanghai Cross-service Enterprise Management Co., Ltd.

Źródło: RTB House

www.rtbhouse.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Reprograf: Efi i Perfecta - Premiery na Remadays 2019
Reprograf odlicza już dni do targów RemaDays. Zapraszamy: hala F, stoisko N7.
Tomasz Bogdanowicz otworzył agencję marketingu sprzedażowego „Shopper Link”
Na polskim rynku pojawiała się nowa agencja świadcząca kompleksowe usługi w zakresie komunikacji marketingowej - Shopper Link. Jej wyróżnikiem jest stawianie na równi wizerunkowego wymiaru budowania marki, jak i aspektu sprzedażowego. Założycielem jest Tomasz Bogdanowicz, który przez ostatnich 6 lat był związany z Walk, gdzie m.in. pełnił obowiązki Managing...
Agencja interaktywna Mint Media rozpoczęła współpracę z firmą Mattel, jednym z największych na świecie producentów zabawek. Agencja odpowiadała za przeprowadzenie kampanii promującej grę UNO w serwisie TikTok i na Instagramie.
Nowa kampania TV marki Sanytol
W poniedziałek 14 stycznia wystartowała nowa kampania wideo promująca uniwersalny środek czyszczący i dezynfekujący marki Sanytol. Media w kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media.
Osiem nowych agencji dołączyło do IPRN
The International Public Relations Network (IPRN), organizacja zrzeszająca niezależne agencje public relations, obecna w ponad 40 krajach, ogłosiła w tym tygodniu zwiększenie swojego globalnego zasięgu. Dołączyło do niej ośmiu nowych członków z różnych krajów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia
© 1997-2019 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone