logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

RTB House z nagrodą dla najlepszego dostawcy usług e-commerce

  PR 09.11.2018, przeczytano 315 razy

RTB House – firma specjalizująca się w innowacyjnej technologii retargetingowej opartej na deep learningu otrzymała nagrodę Best Ecommerce Service Provider podczas 9-tej edycji China Cross-Border Ecommerce Conference & Exhibition 2018.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rtb-house-z-nagroda-dla-najlepszego-dostawcy-uslug-e-commerce,380096,artykul.html

Szczyt China Cross-Border Ecommerce Conference & Exhibition jest jednym z najbardziej prestiżowych wydarzeń e-commerce w Azji. Podczas konferencji wręczono nagrody w różnych dziedzinach, dla firm oferujących najlepsze rozwiązania dla branży e-commerce. Jednym z wyróżnionych partnerów była firma RTB House, która otrzymała tytuł Best Ecommerce Service Provider. Wśród innych zwycięzców znalazł się Microsoft – w kategorii Best Cross-Border Ecommerce Cloud Service oraz firma ZOODMALL – w kategorii Best New Cross Ecommerce Platform.

Według badań Forrester, Chiny w 2015 roku wyprzedziły Stany Zjednoczone i stały się największym rynkiem handlu elektronicznego na świecie. Obecnie stanowi on 83% sprzedaży online w regionie Azji i Pacyfiku. W 2017 roku rynek e-commerce w Chinach jako pierwszy na świecie przekroczył próg biliona dolarów, osiągając wartość 1,149bln USD.

Co więcej, według raportu Chińskiego Stowarzyszenia e-commerce, w 2018 roku obroty z międzynarodowych transakcji na rynku e-commerce osiągną wysokość 9 bilionów juanów (1,3bln USD). Z analizy Westwin, dotyczącej transakcji zagranicznych chińskich konsumentów wynika, że w ciągu ostatnich 12 miesięcy, 53% z kupujących za granicą wydało ponad 10 000 juanów (1 468 USD), a 15 procent przeznaczyło ponad 20 000 juanów (2 936 USD).

- Ta nagroda jest dla nas wielkim wyróżnieniem. To potwierdzenie, że nasza technologia oparta na deep learningu jest najlepszym dostępnym rozwiązaniem na całym świecie. Chiny to jeden z naszych kluczowych rynków, a tak prestiżowa nagroda pomoże nam podkreślić naszą obecność w regionie Azji. - powiedział Daniel Surmacz, COO w RTB House.

RTB House jest jedną z pierwszych na świecie firm retargetingowych, która opracowała i wdrożyła na potrzeby zakupu reklam w technologii RTB, autorską technologię w całości opartą na rozwiązaniach deep learning. Narzędzie sprawia, że marketerzy są w stanie zwiększyć ogólną wydajność kampanii retargetingowych nawet o 50%. Technologia RTB House oparta na algorytmach deep learningu zmienia branżę e-commerce, czego efektem są rosnące przychody i zainteresowania największych światowych marek.

Tylko w tym roku firma zajęła 2. miejsce w kategorii "Big Five" w Deloitte Technology Fast 50 Central Europe i znalazła się wśród najszybciej rozwijających się firm technologicznych w kategorii "The Fast 50". Wcześniej w 2018 firma zajęła ósme miejsce wśród firm technologicznych w Financial Times 1000: Europe’s Fastest Growing Companies 2018, zdobyła wyróżnienie Silver Stevie® Award, jako najbardziej innowacyjna firma roku oraz otrzymała nagrody AIconics Award w kategorii Best Application of AI for Sales & Marketing oraz Big Innovation Award przyznawaną przez Business Intelligence Group.

O China Cross-Border Ecommerce Conference & Exhibition 2018

W konferencji wzięło udział ponad 500 przedstawicieli znanych marek handlu detalicznego, platform e-commerce, firm B2B z sektorów, takich jak logistyka pocztowa, płatności transgraniczne, innowacje technologiczne w dziedzinie e-commerce czy venture capital.

Szczyt odbył się pod przewodnictwem Shanghai Municipal Commission of Commerce oraz Shanghai Putuo District People's Government, a gospodarzami byli: PTP International i Shanghai Cross-service Enterprise Management Co., Ltd.

Źródło: RTB House

www.rtbhouse.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ploter Océ Colorado 1650 firmy Canon złotym medalistą targów Festiwaldruku.pl
Podczas tegorocznego FestiwaluDruku.pl jury konkursowe już po raz siódmy przyznało Złote Medale targów. Wśród wyróżnionych znalazł się ploter Océ Colorado 1650 firmy Canon – model, który swoją premierę miał kilka miesięcy temu na targach FESPA.
Mateusz Gessler w nowej kampanii Hortex
Gotowe zupy mrożone to nowość w portfolio marki Hortex. Po raz pierwszy w historii firmy do działań reklamowych zaangażowany został ambasador.
Po rozwiązaniu przez Roberta Kubicę umowy z ROKiT Williams Racing, także PKN ORLEN, zgodnie z wcześniejszymi deklaracjami, zakończy po tym sezonie współpracę sponsorską z zespołem. Koncern będzie kontynuował współpracę z zawodnikiem, pozostanie także w Formule 1 budując globalną rozpoznawalność marki.
W Integart Festiwal Druku trwa nadal!
Festiwal Druku 2019 dobiegł końca. Cieszymy się, że mogliśmy z Państwem spędzić wspólnie ten czas w szczególności, że przybyliście na to wydarzenie tak licznie. Cieszy nas fakt, że nasza oferta spotkała się z tak dobrym przyjęciem!
Opus B dla Gedeon-Richter
Wystartowała kampania marki Groprinosin. Za koncepcję i realizację działań odpowiada Opus B.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764