logo
WIADOMOŚCI

RTB House z nagrodą dla najlepszego dostawcy usług e-commerce

  PR 09.11.2018, przeczytano 211 razy

RTB House – firma specjalizująca się w innowacyjnej technologii retargetingowej opartej na deep learningu otrzymała nagrodę Best Ecommerce Service Provider podczas 9-tej edycji China Cross-Border Ecommerce Conference & Exhibition 2018.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rtb-house-z-nagroda-dla-najlepszego-dostawcy-uslug-e-commerce,380096,artykul.html

Szczyt China Cross-Border Ecommerce Conference & Exhibition jest jednym z najbardziej prestiżowych wydarzeń e-commerce w Azji. Podczas konferencji wręczono nagrody w różnych dziedzinach, dla firm oferujących najlepsze rozwiązania dla branży e-commerce. Jednym z wyróżnionych partnerów była firma RTB House, która otrzymała tytuł Best Ecommerce Service Provider. Wśród innych zwycięzców znalazł się Microsoft – w kategorii Best Cross-Border Ecommerce Cloud Service oraz firma ZOODMALL – w kategorii Best New Cross Ecommerce Platform.

Według badań Forrester, Chiny w 2015 roku wyprzedziły Stany Zjednoczone i stały się największym rynkiem handlu elektronicznego na świecie. Obecnie stanowi on 83% sprzedaży online w regionie Azji i Pacyfiku. W 2017 roku rynek e-commerce w Chinach jako pierwszy na świecie przekroczył próg biliona dolarów, osiągając wartość 1,149bln USD.

Co więcej, według raportu Chińskiego Stowarzyszenia e-commerce, w 2018 roku obroty z międzynarodowych transakcji na rynku e-commerce osiągną wysokość 9 bilionów juanów (1,3bln USD). Z analizy Westwin, dotyczącej transakcji zagranicznych chińskich konsumentów wynika, że w ciągu ostatnich 12 miesięcy, 53% z kupujących za granicą wydało ponad 10 000 juanów (1 468 USD), a 15 procent przeznaczyło ponad 20 000 juanów (2 936 USD).

- Ta nagroda jest dla nas wielkim wyróżnieniem. To potwierdzenie, że nasza technologia oparta na deep learningu jest najlepszym dostępnym rozwiązaniem na całym świecie. Chiny to jeden z naszych kluczowych rynków, a tak prestiżowa nagroda pomoże nam podkreślić naszą obecność w regionie Azji. - powiedział Daniel Surmacz, COO w RTB House.

RTB House jest jedną z pierwszych na świecie firm retargetingowych, która opracowała i wdrożyła na potrzeby zakupu reklam w technologii RTB, autorską technologię w całości opartą na rozwiązaniach deep learning. Narzędzie sprawia, że marketerzy są w stanie zwiększyć ogólną wydajność kampanii retargetingowych nawet o 50%. Technologia RTB House oparta na algorytmach deep learningu zmienia branżę e-commerce, czego efektem są rosnące przychody i zainteresowania największych światowych marek.

Tylko w tym roku firma zajęła 2. miejsce w kategorii "Big Five" w Deloitte Technology Fast 50 Central Europe i znalazła się wśród najszybciej rozwijających się firm technologicznych w kategorii "The Fast 50". Wcześniej w 2018 firma zajęła ósme miejsce wśród firm technologicznych w Financial Times 1000: Europe’s Fastest Growing Companies 2018, zdobyła wyróżnienie Silver Stevie® Award, jako najbardziej innowacyjna firma roku oraz otrzymała nagrody AIconics Award w kategorii Best Application of AI for Sales & Marketing oraz Big Innovation Award przyznawaną przez Business Intelligence Group.

O China Cross-Border Ecommerce Conference & Exhibition 2018

W konferencji wzięło udział ponad 500 przedstawicieli znanych marek handlu detalicznego, platform e-commerce, firm B2B z sektorów, takich jak logistyka pocztowa, płatności transgraniczne, innowacje technologiczne w dziedzinie e-commerce czy venture capital.

Szczyt odbył się pod przewodnictwem Shanghai Municipal Commission of Commerce oraz Shanghai Putuo District People's Government, a gospodarzami byli: PTP International i Shanghai Cross-service Enterprise Management Co., Ltd.

Źródło: RTB House

www.rtbhouse.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Architektura spersonalizowana elementem brandingu TME
Budynki biurowe w naszym otoczeniu powstają jak grzyby po deszczu. W krajobrazie wielkich miast przywykliśmy już do zunifikowanej, utylitarnej architektury kodu kreskowego, która oferuje luksusowe, choć najczęściej pozbawione indywidualizmu biurowce pod wynajem. Rzadziej inwestorzy decydują się na budowę obiektu biurowego ściśle dopasowanego do ich własnych potrzeb – budynku,...
Durex w kampanii profilaktyki AIDS
Karolina Gilon i Jakob Kosel w polskiej odsłonie globalnej kampanii Durex, zachęcają do tego, by „uprawiać seks i ratować życie” (Have Sex and Save Lives). Za projekt, który swoim zasięgiem obejmuje OOH, kina, digital oraz social media, odpowiadają agencje VMLY&R Poland, Papaya, LiquidThread oraz Zenith.
Black Friday, Cyber Monday oraz zakupy świąteczne stanowią dla detalistów i producentów ostatnią prostą w handlowym maratonie roku. Ze względu na rosnący udział zakupów dokonywanych za pomocą urządzeń mobilnych na tym etapie istotną rolę odegra kanał sprzedaży online, z każdym rokiem coraz ważniejszy element w strategii omnichannel.
Spółka Centrum Targowo-Kongresowe, zarządzająca obiektem Global Expo wybudowanym na dawnych terenach FSO, podpisała 5-letnią umowę o współpracy z Health and Beauty Media należącą do wiodącego organizatora targów kosmetycznych w Europie – Health and Beauty Group. W ramach kontraktu w latach 2019-2023 na terenie niedawno otwartego, nowoczesnego centrum przy...
Dom mediowy Value Media, zdobywa budżet reklamowy iSpot, największego polskiego dystrybutora produktów Apple. Współpraca, nawiązana w drodze przetargu, ma charakter długofalowy i obejmuje działania w kanałach cyfrowych. Value Media odpowiada za strategię mediową, planowanie i zakup mediów. Doradztwem, analityką oraz optymalizacją procesu sprzedaży zajmie się...
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone