logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

RTB House z trzema nagrodami Stevie Awards

  PR 14.08.2019, przeczytano 366 razy

„Innowacja roku w branży produktów biznesowych”, „Zastosowanie rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji” oraz „Najbardziej innowacyjna firma roku zatrudniająca do 2500 pracowników” – RTB House, globalna spółka dostarczająca innowacyjne rozwiązania marketingowe dla największych marek z całego świata, wygrywa trzy nagrody w tegorocznym programie The International Business Awards.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rtb-house-z-trzema-nagrodami-stevie-awards,383599,artykul.html

W szesnastej już edycji jednego z najważniejszych konkursów w świecie biznesu, którego celem jest wyróżnienie najlepszych innowacji wdrożonych w ciągu minionego roku, RTB House – polska spółka o międzynarodowym zasięgu – zdobywa aż trzy nagrody w następujących kategoriach:

  • Gold Stevie Award – Innovation of the Year – Business Products Industries dla rozwiązania RTB House “Social Banners”
  • Innowacyjne rozwiązanie oparte na deep learningu i zintegrowane z technologią retargetingu RTB House uwzględnia nowe, w pełni interaktywne typy bannerów, wzbogacone o motyw grywalizacji i oceny wyświetlanych produktów.
  • Silver Stevie Award – Artificial Intelligence/ Machine Learning Solution dla rozwiązania RTB House “Snippets”
  • Innowacyjne rozwiązanie oparte na sztucznej inteligencji umożliwia wykorzystanie dynamicznych bannerów w kampaniach displayowych.
  • Silver Stevie Award – Most Innovative Company of the Year – Up to 2,500 Employees
  • RTB House rewolucjonizuje rynek AdTech i MarTech, dostarczając innowacyjne rozwiązania marketingowe dla największych marek z całego świata, prowadząc kampanie oparte na sztucznej inteligencji i technologii deep learning dla ponad 1600 klientów.

W kategorii Innovation of the Year w branży produktów biznesowych kapituła doceniła rozwiązanie Social Banners. Zwycięski projekt umożliwia poprawę user experience i przynosi wartość dodaną dla reklamodawców, udoskonalając ogólny mechanizm rekomendacji, odpowiedzialny za personalizację i efektywność kampanii. Jury doceniło skuteczność oferowanego przez RTB House narzędzia, przyznając mu główną nagrodę w kategorii – statuetkę Gold Stevie Award 2019.

Jurorzy wyróżnili również projekt Snippets, nowatorskie rozwiązanie umożliwiające reklamodawcom wykorzystanie zaprojektowanych przez RTB House dynamicznych bannerów opartych na technologii deep learning w dowolnej kampanii reklamowej online. To innowacyjne rozwiązanie zaowocowało przyznaniem kolejnej statuetki – Silver Stevie Award 2019.

Kapituła The International Business Awards już po raz drugi zdecydowała się docenić nie tylko poszczególne projekty, ale również samą firmę. Do kolekcji RTB House dołączyła nagroda dla najbardziej innowacyjnej firmy roku zatrudniającej do 2500 pracowników – statuetka Silver Stevie Awards 2019.

- Nagrody Stevie Awards to dla nas duże wyróżnienie. Jesteśmy dumni, że po raz kolejny jury jednego z najważniejszych konkursów biznesowych na świecie uznało naszą firmę za najbardziej innowacyjną. Nie byłoby to możliwe, gdyby nie praca zespołów AI Marketing Lab i Creatives Lab, które projektują innowacyjne rozwiązania dla branży marketingowej, takie jak nagrodzone Social Banners oraz Snippets. – podkreśla Grzegorz Kłapkowski, Head of Business Analytics and Reporting System, koordynator prac zespołów AI Marketing Lab oraz Creatives Lab w RTB House. - Koncentrując się na rozwoju technologii, oferujemy nowoczesne rozwiązania, precyzyjnie dopasowane do potrzeb naszych kientów. Cieszymy się, że nasza praca jest doceniana w tak prestiżowych programach.

The International Business Awards od 2002 r. nagradza najlepsze projekty biznesowe z dziedzin takich jak IT, marketing czy zarządzanie. W kapitule zasiada ponad 1000 członków – uznanych przedsiębiorców i ekspertów w swoich dziedzinach. Nagrody Stevie przyznawane są co roku największym światowym firmom.

Źródło: RTB House

www.rtbhouse.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Graduation Projects 2021 - zgłoszenia do końca miesiąca
Zapraszamy do wzięcia udziału w 20. edycji przeglądu najlepszych prac dyplomowych z grafiki użytkowej i wzornictwa z Krajów Wyszehradzkich. Prace w postaci ilustracji i krótkiego opisu można wgrywać do 31 października 2021 roku za pomocą formularza zgłoszeniowego.
The Lorenz Bahlsen Snack-World Sp. z o.o. nagrodzi autorów najciekawszych ekspozycji dla swoich produktów
Do rywalizacji w konkursie „Create Tomorrow – zaprojektuj ekspozycję przyszłości” mogą przystąpić studenci kierunków artystycznych, technicznych oraz marketingowych, ale także osoby kreatywne, interesujące się szeroko pojętym projektowaniem użytkowym, designem i marketingiem. Zadaniem konkursowym jest zaprojektowanie nowoczesnej ekspozycji dla...
Konkurs na okładkę książki uszlachetnioną w technologii 3D Touch
2. edycja Konkursu na okładkę książki uszlachetnioną w technologii 3D Touch za nami. 14 października br. ogłoszono wyniki konkursu skierowanego do grafików - osób zarówno profesjonalnie zajmujących się projektowaniem graficznym, jak i amatorów. Główną nagrodę w postaci 5 tys. przyznano Antoninie Janus-Szybist za pracę pn. Solaris.
W konkursie Power of Content Marketing Awards 2021, organizowanym przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska, ING otrzymał Grand Prix. Bank został uznany za trendsettera technologii, formatów i contentu oraz otrzymał 9 nagród, w tym aż 7 złotych. Nagrody za najlepsze strategie oraz działania contentmarketingowe wręczono już po raz trzynasty.
Globalny konkurs Samsung #Bespokedesignedbyyou rozstrzygnięty – zobacz zwycięskie projekty
Zadaniem dla uczestników globalnego konkurs Samsung #BespokeDesignedByYou, który wystartował 7 lipca br., było stworzenie własnej wersji modułowej lodówki Bespoke. Wyniki konkursu zostały ogłoszone 12 pażdziernika w mediach społecznościowych marki. Na drugim miejscu, na ponad 1581 nadesłanych zgłoszeń, znalazła się projektantka z Polski.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764