RTB House, globalna firma dostarczająca nowoczesne technologie marketingowe dla największych marek i agencji na całym świecie, otrzymała statuetkę w kategorii „Najlepsza Technologia w Zakupie Programtycznym” (po stronie kupującego) międzynarodowej nagrody The Drum Digital Advertising Award. W finale pokonała firmy takie jak Sharethrough, Xandr, Cognitiv oraz AdTheorent.
The Drum Digital Advertising Award to doroczna, międzynarodowa nagroda przyznawana najlepszym technologiom oraz mediom cyfrowym wykorzystywanym w branży reklamowej. W ramach kwalifikacji do konkursu RTB House przedstawiło swoją strategię, w jaki sposób równoważy szybkie wdrażanie innowacyjnych technologii z potrzebami klientów oraz partnerów, aby uzyskać przejrzyste wyniki, zapewniając jednocześnie konsumentom bezpieczne przeglądanie Internetu.
- Jesteśmy dumni ze zwycięstwa i dostrzeżenia naszego nowatorskiego narzędzia przez kapitułę nagrody. Silnik AI autorstwa RTB House jest jedyny w swoim rodzaju. Dzięki swojemu oparciu o algorytmy Deep Learningu, charakteryzuje się nawet 50 proc. większą skutecznością niż standardowe rozwiązania bazujące na Machine Learning – mówi Daniel Surmacz, COO w RTB House. - To technologia, która jest jednocześnie samodzielna, skoncentrowana na kliencie oraz zorientowana na wyniki. Odpowiada na potrzeby użytkowników internetu, dostarczając im nie tylko reklamy nieintruzywne, ale też dbające o ich prywatność. Dzięki temu narzędziu marketerzy mogą z powodzeniem stosować szczegółową segmentację, zachowując zarazem pełną prywatność potencjalnych klientów – dodaje.
Źródło: RTB House