logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

RTB House ze statuetką The Drum Digital Advertising Award

  PR 12.05.2022, przeczytano 583 razy

RTB House, globalna firma dostarczająca nowoczesne technologie marketingowe dla największych marek i agencji na całym świecie, otrzymała statuetkę w kategorii „Najlepsza Technologia w Zakupie Programtycznym” (po stronie kupującego) międzynarodowej nagrody The Drum Digital Advertising Award. W finale pokonała firmy takie jak Sharethrough, Xandr, Cognitiv oraz AdTheorent.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rtb-house-ze-statuetka-the-drum-digital-advertising-award,395808,artykul.html

The Drum Digital Advertising Award to doroczna, międzynarodowa nagroda przyznawana najlepszym technologiom oraz mediom cyfrowym wykorzystywanym w branży reklamowej. W ramach kwalifikacji do konkursu RTB House przedstawiło swoją strategię, w jaki sposób równoważy szybkie wdrażanie innowacyjnych technologii z potrzebami klientów oraz partnerów, aby uzyskać przejrzyste wyniki, zapewniając jednocześnie konsumentom bezpieczne przeglądanie Internetu.

- Jesteśmy dumni ze zwycięstwa i dostrzeżenia naszego nowatorskiego narzędzia przez kapitułę nagrody. Silnik AI autorstwa RTB House jest jedyny w swoim rodzaju. Dzięki swojemu oparciu o algorytmy Deep Learningu, charakteryzuje się nawet 50 proc. większą skutecznością niż standardowe rozwiązania bazujące na Machine Learning – mówi Daniel Surmacz, COO w RTB House. - To technologia, która jest jednocześnie samodzielna, skoncentrowana na kliencie oraz zorientowana na wyniki. Odpowiada na potrzeby użytkowników internetu, dostarczając im nie tylko reklamy nieintruzywne, ale też dbające o ich prywatność. Dzięki temu narzędziu marketerzy mogą z powodzeniem stosować szczegółową segmentację, zachowując zarazem pełną prywatność potencjalnych klientów – dodaje.

Źródło: RTB House

www.rtbhouse.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764