logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

RTB House ze statuetką The Drum Digital Advertising Award

  PR 12.05.2022, przeczytano 307 razy

RTB House, globalna firma dostarczająca nowoczesne technologie marketingowe dla największych marek i agencji na całym świecie, otrzymała statuetkę w kategorii „Najlepsza Technologia w Zakupie Programtycznym” (po stronie kupującego) międzynarodowej nagrody The Drum Digital Advertising Award. W finale pokonała firmy takie jak Sharethrough, Xandr, Cognitiv oraz AdTheorent.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rtb-house-ze-statuetka-the-drum-digital-advertising-award,395808,artykul.html

The Drum Digital Advertising Award to doroczna, międzynarodowa nagroda przyznawana najlepszym technologiom oraz mediom cyfrowym wykorzystywanym w branży reklamowej. W ramach kwalifikacji do konkursu RTB House przedstawiło swoją strategię, w jaki sposób równoważy szybkie wdrażanie innowacyjnych technologii z potrzebami klientów oraz partnerów, aby uzyskać przejrzyste wyniki, zapewniając jednocześnie konsumentom bezpieczne przeglądanie Internetu.

- Jesteśmy dumni ze zwycięstwa i dostrzeżenia naszego nowatorskiego narzędzia przez kapitułę nagrody. Silnik AI autorstwa RTB House jest jedyny w swoim rodzaju. Dzięki swojemu oparciu o algorytmy Deep Learningu, charakteryzuje się nawet 50 proc. większą skutecznością niż standardowe rozwiązania bazujące na Machine Learning – mówi Daniel Surmacz, COO w RTB House. - To technologia, która jest jednocześnie samodzielna, skoncentrowana na kliencie oraz zorientowana na wyniki. Odpowiada na potrzeby użytkowników internetu, dostarczając im nie tylko reklamy nieintruzywne, ale też dbające o ich prywatność. Dzięki temu narzędziu marketerzy mogą z powodzeniem stosować szczegółową segmentację, zachowując zarazem pełną prywatność potencjalnych klientów – dodaje.

Źródło: RTB House

www.rtbhouse.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Aż 5 europejskich nagród IAB Mixx Awards dla polskich kampanii
25 maja 2022 podczas flagowej konferencji IAB Europe - Interact zostały rozdane europejskie nagrody za najlepsze kampanie digital. Polskie kampanie otrzymały aż 5 statuetek European MIXX Awards 2022. Gratulujemy Fundacji K.I.D.S. Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali, Publicis Worldwide Polska, MSL Group Poland, Adequate, Erbud i Gameset.
„Najmłodszy Headhunter na świecie” z nagrodą Mixx Awards Europe
Publicis Worldwide Poland otrzymała prestiżową nagrodę w Mixx Awards Europe 2022 – konkursie doceniającym najlepsze digitalowe kampanie w Europie. Projekt „Najmłodszy Headhunter na świecie” zrealizowany dla Fundacji K.I.D.S. otrzymał złotą statuetkę w kategorii Influencer Marketing.
Konkurs Artinpost 2022
ArtInPost 2022 - wystartowała trzecia edycja konkursu kreatywnego organizowanego przez InPost. Na zwycięzców czeka pula nagród o łącznej wartości ponad 47 000 złotych i udział ich prac w największej wystawie plenerowej w wybranych polskich miastach. 
Publicis Worldwide Poland jako jedyna polska agencja dostała nagrody w międzynarodowym konkursie kreatywnym Caples Awards. Projekt „Najmłodszy Headhunter na świecie” zrealizowany dla Fundacji K.I.D.S. otrzymał 3 brązowe statuetki w kategoriach: Digital B to B, Healthcare i Not for Profit.
Nikon z przyjemnością informuje o zdobytych nagrodach na prestiżowych światowych konkursach. Aż cztery produkty marki zwyciężyły i zdobyły nagrody w tegorocznym konkursie IF DESIGN AWARD. Ponadto pięć kolejnych produktów otrzymało nagrodę „Red Dot Award: Product Design 2022”. Z kolei w globalnym konkursie TIPA 2022 marka otrzymała trzy nagrody w różnych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764