logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

RTB Housez nagrodą LinkedIn Talent Awards

  PR 14.10.2019, przeczytano 159 razy

RTB House, globalna spółka dostarczająca innowacyjne rozwiązania marketingowe dla największych marek z całego świata, dołączyła do prestiżowego grona firm docenionych za najlepsze praktyki HR-owe w swoim sektorze. We wtorek, 8 października, po raz pierwszy przyznano w Polsce nagrody LinkedIn Talent Awards.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rtb-housez-nagroda-linkedin-talent-awards,384331,artykul.html

W kategorii Best Employer Brand on LinkedIn – below 500 employees on LinkedIn firma RTB House zwyciężyła, konkurując z Grupą Cersanit oraz USP Zdrowie. Została również wyróżniona w kategorii Best Talent Acquisition Team – below 500 employees on LinkedIn, w której rywalizowała z eConsulting i Webellian.

- Wygrana w pierwszej polskiej edycji LinkedIn Talent Awards to dla nas sygnał, że wspólnymi siłami udało nam się stworzyć przyjazną przestrzeń twórczą, która zbliża ludzi i zachęca ich do aktywności i innowacyjności – mówi Monika Matyja, Head of Talent Acquisitions APAC & EMEA w RTB House.

- W rozwoju naszej firmy stawiamy na talenty, zapewniając pracę pełną wyzwań i kształtując zarazem środowisko liderów branży – dodaje Karolina Berghauzen, Head of Talent Acquisitions Americas w RTB House.

LinkedIn Talent Awards to nagrody przyznawane tym firmom, które nie tylko wyróżniają się wśród konkurencyjnych podmiotów sektora, ale także w pełni wykorzystują potencjał oferowany przez tę najpopularniejszą dziś społecznościową platformę biznesową (ponad 645 mln indywidualnych użytkowników i 30 mln profilów firm). Celem inicjatywy jest wyłonienie tych podmiotów, które z zaangażowaniem tworzą kreatywną społeczność, zatrudniając młodych i utalentowanych pracowników. Wraz z kolejnymi edycjami konkurs rozszerza się o następne regiony, na terenie których działają kandydaci. W 2019 roku w gronie pięciu europejskich państw biorących udział w rywalizacji zadebiutowała również Polska.

Źródło: RTB House

www.rtbhouse.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Effie: Nestlé Polska wśród najbardziej efektywnych firm 20-lecia
Ten rok był szczególny dla konkursu nagród Effie, ponieważ w Polsce zorganizowano go po raz 20-sty. Z tej okazji przedstawiono 20 Najbardziej Efektywnych Firm, które w ciągu ostatniego 20-lecia wyróżniły się najskuteczniejszą komunikacją marketingową. W tym gronie znalazło się Nestlé Polska. Jednocześnie w konkursie Effie 2019 firma otrzymała dwie nagrody: srebrne Effie w...
Wraz z dojrzewaniem rynku handlu detalicznego w Polsce rosną także oczekiwania konsumentów, którzy stają się coraz bardziej wymagający i nastawieni na oryginalne doświadczenia. Dynamiczny rozwój centrów handlowych i rozszerzanie ich kompetencji poza obszary stricte zakupowe wymagają kreatywności w konkurencji o uwagę klienta. Odpowiedzią firm może być...
Wielokrotnie nagradzany projekt, realizowany we współpracy z Gazeta.pl, BNP Paribas oraz Mastercard, po raz kolejny został doceniony w międzynarodowym konkursie, otrzymując graftiowy ołówek - statuetkę D&AD Impact w kategorii Campaign / Equality and Diversity.
Podczas gali Effie Poland 2019 spółki z grupy Dentsu Aegis Network zdobyły dwie srebrne i pięć brązowych statuetek. Wśród najbardziej efektywnych domów mediowych dwudziestolecia wymieniono Carat Polska i Vizeum Poland, a na miano najbardziej efektywnych agencji zasłużyły Red8 Group oraz Isobar Polska.
Kampania Onetu #100latPolsko została wyróżniona brązową statuetką w konkursie Effie Awards 2019 w kategorii Kultura, rozrywka, media, gaming. Zwycięzców nagrodzono 28 października podczas uroczystej gali w Teatrze Wielkim w Warszawie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764