logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ruch jest dziecinnie prosty – nowa kampania wizerunkowa marki Multisport

  PR 14.01.2020, przeczytano 1377 razy
ilustracja

MultiSport rozpoczyna rok z hasłem „Rusz się. To proste!”. W najnowszej kampanii wizerunkowej marka zachęca do odnalezienia i wprowadzenia dziecięcej radości w sportowe postanowienia noworoczne. Bo bez przesadnej autokrytyki czy zbyt ciasnych norm, ruch staje się łatwiejszy i o wiele przyjemniejszy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ruch-jest-dziecinnie-prosty-%E2%80%93-nowa-kampania-wizerunkowa-marki-multisport,385319,artykul.html

Kampanią wizerunkową marki MultiSport zaprojektowaną na potrzeby mediów społecznościowych, rządzą intensywne barwy i proste formy, a osią narracji są ukazane w humorystyczny sposób sportowe rozterki, które powstrzymują nas przed rozpoczęciem aktywnego trybu życia i przysłaniają najważniejszy cel aktywności fizycznej.

- Chcemy przypomnieć użytkownikom kart MultiSport o radości płynącej z nieskrępowanego, naturalnego ruchu. Ruchu, który jako dorośli często komplikujemy, rozmyślając co, jak i gdzie ćwiczyć. Zamiast na działaniu, skupiamy się na samoocenie naszej aktywności fizycznej. Pamiętajmy, że ruch powinien być źródłem lepszego samopoczucia, a nie dodatkowego stresu – mówi Tomasz Zawistowski, Kierownik ds. Marketingu Benefit Systems, firmy będącej twórcą Programu MultiSport.

Głównymi bohaterami kampanii, obok układających plany treningowe dorosłych, są dzieci -  mali mistrzowie łamania wszelkich norm i ograniczeń. Ich naturalność i fantazja pomagają spojrzeć na aktywność fizyczną nieco inaczej. Jogging? W dziecięcym wydaniu zawsze jest niezwykły. Można przecież uciekać przed potworem albo być bohaterem i gonić złoczyńcę. W tej konwencji stworzone zostały trzy spoty reklamowe oraz seria kreacji statycznych, które do marca 2020 prezentowane będą na profilu Facebook marki MultiSport. Kampania stanie się także elementem bezpośredniej komunikacji kierowanej do klientów Benefit Systems.

Pierwszy film kampanii „Rusz się. To proste!”

- Badania przeprowadzone w ramach programu edukacyjnego Aktywne Szkoły MultiSport dowodzą, że dla 80 proc. dzieci największą motywacją do ruchu jest dobra zabawa. Nawet najprostsze ćwiczenia sportowe połączone z pobudzającą wyobraźnię fabułą zyskują na atrakcyjności. Dziś zapraszamy Użytkowników Programu MultiSport w podróż do przeszłości. Wierzymy, że w najnowszej kampanii odnajdą nową motywację do ruchu, a dziecięca perspektywa sprawi, że wypełnienie noworocznych postanowień będzie czystą przyjemnością – zaznacza Somar Mahdi, Digital Manager Benefit Systems.

Za projekt kampanii „Rusz się. To proste!” odpowiada Marketing Benefit Systems.

Źródło: MultiSport

www.kartamultisport.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Platige Image prezentuje VFX Showreel
Platige Image, polskie studio produkcyjne i postprodukcyjne, znane z realizacji efektów do takich tytułów, jak The Witcher, Shadow&Bone czy Blood Origin,  prezentuje najnowszy showreel.
Fenty x Puma z eventową premierą Creeper Phatty Earth Tone
FENTY x PUMA prezentują premierę Creeper Phatty Earth Tone z okazji Światowego Dnia Ziemi. Sneakersy, które pojawiły się w 2015 roku, dziś powracają w nowej odsłonie.
Garden of Words Group w nowej identyfikacji wizualnej
Grupa Agencji Garden of Words jako jeden z liderów w branży, stale rozwija swoją działalność, oferując wszechstronne kompetencje w obszarze zintegrowanej komunikacji. Dynamicznemu rozwojowi towarzyszą zmiany w identyfikacji wizualnej grupy. Garden of Words Group zyskała między innymi odświeżone logo, nową stronę internetową i zaktualizowany layout (m.in. kolorystyka,...
Agencja reklamowa Hand Made kolejny rok będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę marki w obszarze BTL i digital. 
Główka Pracuje w kampanii Ingka Centres
Ingka Centres, firma zarządzająca obiektami handlowymi rozpoczyna kampanię pod nazwą Główka Pracuje, w ramach której stworzyła nową, interaktywną przestrzeń ‒ Umysłową Siłkę. Siłka oferuje różnorodne aktywności poprawiające sprawność umysłową, by efektywniej przyswajać wiedzę oraz przetwarzać i zapamiętywać informacje. Umysłowa Siłka...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764