logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ruch wprowadza nowy format kiosku i logo

  PR 27.06.2011, przeczytano 7974 razy
ilustracjastrzałka

Wprowadzenie nowego formatu kiosku to ważna jakościowa zmiana dla milionów Polaków, którzy codziennie dokonują zakupów w sieci RUCH SA oraz przełomowe wydarzenie w ponad 100-letniej historii spółki. W najbliższym czasie stare kioski będą systematycznie zastępowane nowymi bardzo estetycznymi i nowoczesnymi bryłami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ruch-wprowadza-nowy-format-kiosku-i-logo,12784,artykul.html

Jako że kiosk RUCHu stanowi stały element krajobrazu miejskiego, proces wymiany korzystnie wpłynie na uatrakcyjnienie architektury miast w całej Polsce.

RUCH SA wraz z nowym kioskiem i logo firmy wprowadza nową jakość obsługi klienta. Sprzedaż i ekspozycja mają charakter otwarty, częściowo samoobsługowy, a dotychczasowe małe okienko zastępuje duża witryna, która umożliwia lepszy kontakt klientów ze sprzedawcą. Bogatą ofertę tytułów prasowych oraz produktów pierwszej potrzeby uzupełniamy m.in. o świeżo parzoną kawę z ekspresu, jak również o możliwość zrealizowania wybranych usług tj. płatności masowe, czy przesyłki kurierskie.
Po zakończonej w ubiegłym roku prywatyzacji RUCH SA kolejne miesiące były czasem wytężonej pracy nad stworzeniem strategii rozwoju, która zapewni odbudowę silnej pozycji na rynku oraz umożliwi pełne wykorzystanie ogromnego potencjału naszej spółki. Zapewnienie atrakcyjnej i uporządkowanej ekspozycji prasy i produktów sprzedawanych w kiosku przyczyni się do wzrostu biznesu dla nas i naszych Partnerów. Naszym celem jest bycie liderem małego formatu w Polsce – mówi Wojciech Heydel, Prezes Zarządu RUCH SA.

RUCH SA to firma z blisko stuletnią tradycją, której marka jest rozpoznawana przez prawie wszystkich Polaków. Dlatego też zmiany, które obecnie się dokonują, nie spowodują odejścia starej marki w zapomnienie,
a wręcz przeciwnie, na fundamentach i tradycji dawnego RUCHu, budowana jest nowa jakość w obsłudze klientów. Neutralna kolorystyka kiosku automatycznie eksponuje produkt, który będzie teraz aktywnie promowany. Natomiast nowe logo u góry, czyli jaskrawy napis RUCH i niebieska kropka, jest elementem, który z daleka pozwoli poznać Klientowi, że ten punkt należy do sieci RUCHu.

Zmiana logo nie jest celem samym w sobie. Rozpoczynamy zakrojony na terenie całej Polski proces wymiany kiosków na nowoczesne punkty sprzedaży. Docelowo planujemy wydać 160 mln zł na inwestycje w sektor detaliczny. Spółka wprowadza również zintegrowany system informatyczny monitorujący sprzedaż, który pozwoli na lepsze zarządzanie produktami i cenami. Koszt jego zakupu i wdrożenia wyniesie 55 mln zł do końca 2011 r. – mówi Anna Walczowska, Członek Zarządu ds. Marketingu i Sprzedaży Detalicznej RUCH SA.

Konsekwencją przeprowadzanych zmian będzie ugruntowanie pozycji rynkowej RUCH SA oraz zbudowanie zoptymalizowanej kosztowo organizacji, przygotowanej do podejmowania nowych wyzwań w świetle tendencji na rynkach prasy drukowanej czy wyrobów tytoniowych.

Bardzo dużo uwagi poświęcamy na wzmacnianie naszych największych atutów, którymi są niewątpliwie baza klientów i dostawców, logistyczne know-how kolportażu prasy, największa w Polsce sieć sprzedaży pod powszechnie znaną marką oraz aktywa nieruchomościowe. Koncentracja na rentownej sieci sprzedaży, zmiana struktury sprzedaży FMCG pod kątem zyskowności oraz rozwój sieci partnerskiej stworzą podstawy stabilnej przyszłości - mówi Wojciech Heydel, Prezes Zarządu RUCH SA.

Źródło: Ruch SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

To tylko presja: polscy siatkarze w kolejnej odsłonie kampanii adidas
Presja – odczuwa ją każdy sportowiec, również amator. Chęć bycia najlepszym, zdobycia tej jednej najważniejszej bramki lub decydującego punktu, sprostanie oczekiwaniom drużyny i kibiców. W wyjątkowym dla świata sportu roku marka adidas pokazuje, jak radzić sobie z presją i przypomina o radości płynącej ze sportu.
Pepsi partnerem trasy Dawida Podsiadło
Pepsi została oficjalnym partnerem tegorocznej trasy stadionowej Dawida Podsiadło. Pod hasłem „Spragnieni więcej” marka przygotowała dla swoich fanów specjalną strefę, która pozwoli jeszcze lepiej poczuć niesamowity klimat wydarzenia. Atrakcje będą dostępne podczas koncertowych weekendów: 1-2.06 w Gdańsku, 15-16.06 w Poznaniu oraz 22-23.06...
Dentsu podnosi prognozy wzrostu wydatków na reklamę
Prognozuje się, że globalne wydatki na reklamę wzrosną o 5% w 2024 r. (w porównaniu z 3,3% w 2023 r.) i osiągną 754,4 mld USD, ponieważ perspektywy wydatków poprawią się w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Stanach Zjednoczonych, Japonii i Francji. Według prognoz, w 2024 r. rynek reklamowy w Polsce będzie się rozwijał w stabilnym tempie 7,3% i osiągnie wartość 2,8 mld...
Saatchi & Saatchi z kampanią Payback w Carrefour
Agencja Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) odpowiada za strategię i kreację launchu programu lojalnościowego PAYBACK w sieci Carrefour. Wielokanałowa kampania obejmuje formaty TV, OOH, kina, digital, digital display, katalog oraz POS.
Tork, marka firmy Essity z branży higienicznej wykorzystuje do promocji swoich produktów innowacyjną technologię HyperGram. Kampania wystartuje 2 czerwca 2024 roku na Dworcu Centralnym w Warszawie, gdzie przez 7 dni będzie prezentowana wielkoformatowa reklama holograficzna zapewniająca kinowe wrażenia w rozdzielczości 4k. Następnie od 18.06 do 21.06 zobaczą ją odwiedzający centrum...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764