logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rudzki i Widuliński na czele wydawnictwa Kanału Sportowego

  PR 08.09.2022, przeczytano 1068 razy
ilustracjastrzałka

Podbijający serca kibiców „Kwartalnik Sportowy” czy wznowienia książek Pawła Zarzecznego i Janusza Atlasa to dopiero początek rynkowej ofensywy wydawnictwa Kanału Sportowego. Prowadzony przez agencję Arskom projekt dynamicznie się rozwija, a nad jego powodzeniem będzie czuwać trzech ekspertów z doświadczeniem w branży. Do zespołu właśnie dołączył jako dyrektor kreatywny Przemysław Rudzki, były redaktor naczelny „Przeglądu Sportowego”, który w ostatnich latach zarządzał redakcją newonce.sport.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rudzki-i-widulinski-na-czele-wydawnictwa-kanalu-sportowego,397132,artykul.html

Wydawnictwo Kanału Sportowego działa od początku roku, a całością procesów wydawniczych oraz koordynacją projektu zajmuje się agencja marketingu sportowego Arskom. Jako dyrektor wydawniczy na czele stoi Łukasz Widuliński, mający doświadczenie jako szef pionu sportowego w Ringier Axel Springer Polska i szef Onet Sport. Odpowiada za całość procesu wydawniczego oraz zarządzanie biznesem. Od początku września do zespołu wydawnictwa KS, w którym działa również prezes agencji Arskom Rafał Romaniuk, dołącza Przemysław Rudzki. Ekspert Canal+ Sport obejmie nowoutworzone stanowisko dyrektora kreatywnego. Zakres jego obowiązków będzie obejmował m.in. tworzenie planów wydawniczych pod kątem pozycji książkowych, dobór autorów i tematów w „Kwartalniku Sportowym”, koordynację strategii rozwoju sekcji czasopism i książek. Wydawnictwo kanału Sportowego już pracuje nad stworzeniem „Przewodnika Mundialu” atrakcyjnego kompendium wiedzy dla fanów piłki nożnej. Pierwszy numer „Kwartalnika Sportowego” rozszedł się w liczbie 12 tys. egzemplarzy, a wydawnictwo przewiduje, że sukces tego wydania sprawi, że kolejne przekroczą barierę 20 tys. sprzedanych egzemplarzy. Rudzki dołączy również do Kanału Sportowego, w którym poprowadzi poświęcony Premier League program „Full English”.

– Rynek mediów tradycyjnych się zmienia, ale głęboko wierzę w to, że ludzie cały czas chcą czytać o sporcie, tylko oczekują jakościowych treści. Kolejnym dowodem na to jest sukces pierwszego numeru „Kwartalnika Sportowego”. Chcemy i zamierzamy iść w kierunku wysokiej jakości, nieszablonowych tematów i czołowych autorów, którzy zachęcą fanów sportu i nie tylko do sięgnięcia po nasze pozycje. Mamy ambitne plany rozwoju w różnych kierunkach, które zawsze łączyć będzie dbałość o najwyższy poziom proponowanych treści – podkreśla Przemysław Rudzki.

– Z Przemkiem współpracowaliśmy w RASP i udało nam się wspólnie zrealizować wiele ambitnych projektów. Tym bardziej cieszę się, że znowu połączymy siły, tym razem tworząc Wydawnictwo Kanału Sportowego. Przed kibicami bardzo ciekawe miesiące, których kluczowym punktem będą piłkarskie mistrzostwa świata. To dobry moment na to, żeby zrobić kolejne kroki naprzód i zdecydowanie rozszerzyć naszą ofertę wydawniczą – podkreśla Łukasz Widuliński.

Budowa wydawnictwa Kanału Sportowego to kolejny element bliskiej współpracy Kanału Sportowego z agencją marketingu sportowego Arskom. Arskom jest wyłącznym partnerem marketingowym i brokerem przestrzeni reklamowej w KS, pomaga również w rozwoju działalności w segmencie licencji i merchandisingu. Ofensywa wydawnicza to kolejny element monetyzacji sukcesu największego sportowego kanału na polskim YT, w którym ważną rolę odgrywa agencja partnerska.

– Zajmujemy się stroną biznesową, strategiczną i logistyczną przedsięwzięcia, dzięki czemu twórcy KS mogą w pełni skupić się na działalności dziennikarskiej. Pierwsze pozycje wydawnicze okazały się dużym sukcesem, zostały ciepło przyjęte przez rynek, co utwierdza nas w przekonaniu, że to dobry kierunek. Lubimy iść pod prąd: gdy wszyscy wieszczą śmierć prasy, my pokazujemy, że można mieć w tym obszarze sukcesy. Mamy unikalny model, który będziemy rozwijać – mówi CEO agencji Arskom Rafał Romaniuk.

Źródło: Arskom

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764