logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rumunia: Strony firm telekomunikacyjnych odwiedza blisko jedna trzecia internautów

  PR 19.10.2017, przeczytano 465 razy
ilustracjastrzałka

W czerwcu 2017 roku serwisy należące do firm telekomunikacyjnych odwiedziło o 277 tys. internautów więcej niż w styczniu. Najwięcej odwiedzających w ciągu pierwszego półrocza zyskała strona internetowa Orange.ro.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rumunia%3A-strony-firm-telekomunikacyjnych-odwiedza-blisko-jedna-trzecia-internautow,34172,artykul.html

Stabilny zasięg

W pierwszej połowie 2017 roku serwisy internetowe firm telekomunikacyjnych w Rumunii przyciągały przed ekrany komputerów blisko 2 mln osób miesięcznie, co stanowi około 28,9 proc. krajowych użytkowników sieci. Miesiącami, w których telekomunikacyjne strony WWW były odwiedzane przez największą liczbę użytkowników sieci, były czerwiec (2,19 mln osób, zasięg 31,6 proc.) i kwiecień (1,99 mln osób, zasięg 28,7 proc.). Najniższe wskazania liczby odwiedzających zanotowano w styczniu (1,91 mln osób, zasięg 28,1 proc.) oraz marcu (1,92 mln osób, zasięg 28,2 proc.) (źródło: gemiusAudience).

Topowa piątka trzyma się mocno

Wiodącymi pod względem zasięgu stronami WWW z branży telekomunikacyjnej w styczniu 2017 roku były Rcs-rds.ro (12,7 proc.), Orange.ro (10,4 proc.), Telekom.ro (9,4 proc.), Vodafone.ro (8,7 proc.) i Upc.ro (2,7 proc.). Z końcem pierwszego półrocza skład czołowej piątki nie uległ zmianie, nastąpiły jednak przetasowania na poszczególnych szczeblach tabeli. Miejsce lidera, z zasięgiem 16,6 proc., objęło Orange.ro. Na kolejnych pozycjach uplasowali się Res-rds.ro (12,1 proc.), Vodafone.ro (8,3 proc.), Telekom.ro (6,7 proc.) oraz Upc.ro (1,8 proc.).

Typowy użytkownik

Wśród osób korzystających z telekomunikacyjnych stron WWW w czerwcu 2017 roku blisko dwie trzecie (59,6 proc.) stanowili mężczyźni. Ponad połowa odwiedzających mieszka w dużych miastach (53,2 proc.), a ponad jedna trzecia (35,6 proc.) legitymuje się wykształceniem wyższym. Zdecydowaną większość (68,1 proc.) stanowią osoby mające stałe zatrudnienie.

Firma Gemius poddała analizie dane z pierwszej połowy 2017 roku zebrane wśród rumuńskich internautów w wieku 14–74 lat korzystających z komputerów stacjonarnych i laptopów.

Źródło: Gemius

www.gemius.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764